סוכות בירושלים 2021 אטרקציות בילויים סיורים עיר דוד

סוכות בירושלים 2021 אטרקציות בילויים סיורים עיר דוד

אוויר הרים צלול כיין ורכבת כמעט עד אמצע העיר. בחול המועד הקרוב צפויות להתקיים בעיר הבירה עשרות פעילויות מרתקות. מגזין סוכות בירושלים 2021 אטרקציות בילויים סיורים עיר דוד. לא לשכוח מים וכובע. אתר אירועי סוכות בירושלים

סוכות בירושלים 2021 אטרקציות בילויים סיורים עיר דוד אתר חול המועד

סוכות בירושלים 2021 אטרקציות בילויים סיורים

איזה אטרקציות יש בירושלים בחופש סוכות 2021 

לא צריך להתאמץ יותר מדי. אבל חשוב להצטייד בנעלי הליכה נוחות. כי כל פעילויות לילדים בסוכות בירושלים בסוכות 2021 אומרת שאתם אמורים לצעוד. אם תשאלו אותי זה בהחלט שווה במיוחד האווירה, הנופים, הטעמים והריחות. יאללה בואו נבלה!

עוד פעילויות אטרקציות צפון דרום סוכות 2021 

סיור מודרך בעיר דוד חול המועד ירושלים

סוכות באתרי עיר דוד. האתר פתוח. יש להקפיד הנחיות משרד הבריאות. הללויה – מופע הלילה של עיר דוד.

מי שאהב בשנים קודמות את חג האור על החומות יאהב גם את המופע ייחודי והמרגש המגולל את סיפורה של ירושלים הקדומה ומשיב אותה לחיים בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, על גבי העתיקות ותחת כיפת השמיים. גם מצדדי הגישה המינימליסטית יוכלו להנות.

איך מגיעים לעיר דוד בחול המועד?  הסעות ללא תשלום יצאו מחניון מתחם התחנה הראשונה כ-40 דקות לפני תחילת המופע.

עוד פרטים יש להזמין מקום מראש לפעילות בירושלים

צפו בווידאו חורבן, תקווה, מנהיג עם חזון ועיר אחת שקמה לתחייה. אחרי 3000 שנה הסיפור הגדול של ירושלים מתעורר לחיים!

סיור מודרך בעיר דוד פינת הכותל

הגן הלאומי עיר דוד פותח בפניכם צוהר אל ירושלים של ימי הורדוס ובית המקדש השני. מתחת לרחוב המרכזי של העיר הקדומה, חבויה תעלה תת קרקעית ששימשה למסתור עבור אחרוני המורדים ערב חורבן בית המקדש. המסלול מסתיים ביסודות הכותל המערבי מתחת לפני הקרקע – הצצה חד פעמית אל העולם המסתתר ממש מתחת לאבנים העצומות.

הכנסת אורחים אתיופית מסורתית במרכז המבקרים YVEL

אם אתם בעניין של תכשיטים אותנטיים ואומנות של אפריקה זה המקום שאתם חייבים להגיע במהלך חול המועד סוכות 2021 בירושלים. מרכז המבקרים YVEL מזמין אתכם לחוויה מעוררת השראה בחול המועד סוכות – הכנסת אורחים אתיופית מסורתית. במקום תוכלו ללגום ולטעום בטקס קפה אתיופי, טעימות מהמטבח האתיופי ופרטי אומנות ותכשיטים. במרכז  תראו סטודנטים בעת עבודתם ותוכלו לסייע להמשך קיום בית הספר על ידי רכישת התכשיטים המיוחדים העשויים בעבודת יד.

באיזה ימים הפעילות? חוה"מ סוכות 22-26 בספטמבר. מקום הפעילות- רחוב יחיאל מ.שטיינברג 1, ירושלים