סיור גרפיטי בתל אביב המלצות הזמנת מקום

סיור גרפיטי בתל אביב המלצות הזמנת מקום

אחת הפעילויות הפופולאריות בתל אביב של השנים האחרונות הם סיורי הגרפיטי בעיר העברית הראשונה. אז אם אתם בעניין של ציורי קירות ואומנות קצת אחרת הרשו לנו להמליץ לכם על סיור גרפיטי בתל אביב המלצות הזמנת מקום. קישור מרוכז לכל הסיורים בסוף העמוד

"<yoastmark

הסודות שבקיר: סיור אמנות, גרפיטי ושירת רחוב בתל אביב

מסלולים משתנים ומתחדשים. Be Tel Aviv Tours מציעים מגוון חוויות תרבות וסיורי קונספט בתל אביב. בשבע השנים האחרונות אנו מסיירים בעיר ברגלינו, מתעדכנים תמיד בטרנדים החדשים. על מנת להראות לכם מה באמת מתרחש בתל אביב. הסיורים מועברים על ידי המדריכים הטובים בעיר, שיחשפו אתכם לתרבות הישראלית מנקודת המבט של המקומיים.

עוד באתר – המופע של ליהיא לפיד ודנה ברגר

 

חותם אישי בסיור גרפיטי – סיור אותנטי כולל התנסות

מעניינים אתכם הסיפורים האישיים מאחורי ציורי הגרפיטי? רוצים לשמוע, ממקור ראשון, על מתחם הגרפיטי הגדול ביותר בארץ? בואו להבין – מי האמנים המסתתרים מאחורי שמות הבמה? איזה אמן רחוב יצר גרפיטי יחד עם אמא שלו? מי כוכב הכדורסל שהגיע לשכונה לפקח כשציירו את הציור שלו? מה הקירות אומרים לנו?

ציירו זאת בעצמכם: סיור וסדנת גרפיטי בתל אביב

כאן כבר מדובר לא רק על סיור בין ציורי הקיר של תל אביב אלא בהתנסות אישית ועצמאית בעצמכם! מה צריך יותר מזה. אני ממליץ בחום!

אחרי שנגלה לכם את הסודות מאחורי הקלעים – תוכלו להתנסות בעצמכם ולהפוך לאמני גרפיטי ליום אחד. נלמד אתכן כל שלל טכניקות וכל אחת תצייר על תקליט ויניל (של הפטיפונים של פעם). תצאו עם עבודות מהממות שאפשר לקחת הביתה – מזכרת שווה שתזכיר לכן את החוויה עוד הרבה זמן אחרי.

סיורים בתל אביב אתר פאנזינג הזמנת מקום 

הכתבה מוקדשת באהבה לשותפתי לימי ציורי הקיר בקיבוץ חמדיה, אי שם בתפר של סוף שנות השמונים, תחילת שנות התשעים. היו לילות אני בם מציירת מעמק בית שאן עד לכינרת. ענבר קיים והעולם שותק. מוקדש לך באהבה, היכן שלא תהיי מהלכת בעולמנו הזה.

 

כתבה מיוחדת על סיור ציורי הקיר פלורנטין בתל אביב בשבת, סיורים לילדים. טווח המחירים לסיורים בדרום תל אביב בשבת. הזמנת מקום ועוד אירועי תרבות בת"א. כל האירועים בכפוף לתו הירוק. הזמנת מקום באמצעות אתר funzing.