סיירת מטכל פרק 2 לצפייה ישירה ערוץ 8

סיירת מטכל פרק 2 לצפייה ישירה ערוץ 8 סדרות דוקו מומלצות 

האם בישראל של שנת 2023 יחידה ביטחונית יכולה לקבל הכרה ללא סדרת דוקו מומלצת?. אז אחרי הסדרות על המוסד והשב"כ הגיעה תורה של היחידה. מה בכתבה?. סיירת מטכל פרק 2 לצפייה ישירה ערוץ 8 הוט. צפו בווידאו בסוף הכתבה.

המייסד אברהם ארנן הקים אותה ב 1957 סיירת מטכל פרק 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים ערוץ 8 

ספק אם בחזונו להקים את יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צה"ל, חזה האיש והאגדה אברהם ארנן שהיחידה תקנה לעצמה תהילת עולם. בלילות שכולם הולכים לישון יוצאים לוחמיה למבצעים מעבר לקווי האויב, במקומות החשוכים ביותר בעולם. בכל מקום שמחכה סכנה לעם היהודי ולמדינת ישראל. ומה עכשיו?. בערוץ 8 של הוט, עלתה סדרה בת 4 פרקים מלאים שחושפת טפח קטן מאחורי הקלעים של היחידה, על הלוחמה, המבצעים המפורסמים והאנשים שמרכיבים את המארג האנושי הנדיר הזה.

מי יצר את הסדרה על הסיירת בערוץ 8?. יוצר ומפיק ראשי: עמרי אסנהיים במאי: גלעד טוקטלי בשיתוף עם ערוץ 13

איפה רואים את הסדרה סיירת מטכ"ל לצפייה ישירה?. ערוץ 8 הוט,  ימי ראשון. באיזו שעה? 21:15  

מה זה ראשי תיבות של מטכ"ל?. 

למעשה מדובר בצמד המילים מטה כללי. מכיוון שיחידה לא שייכת באופן רשמי לאחד החיילות של צבא ההגנה לישראל וכפופה, פיקודית. , למטה הכללי של צה"ל. שם נוסף שלה הוא – היחידה. מי ששרת בצבא, לא צריך הסבר נוסף.

יחידות העילית של צבא ההגנה לישראל 

הצבא הישראלי מפעיל ארבע יחידות עילית המתמחות בלחימת קומנדו

היחידה שנקראת סיירת מטכ"ל
שייטת 13
יחידת שלדג
יחידת 669.

הסדרות על כוחות הביטחון של ישראל דוקו מומלץ 

הסדרה מצטרפת לשתי סדרות שכבר שודרו בשנים האחרונות ומאפשרות הצצה לפעילות הכוחות המיוחדים וארגוני הביון של מדינת ישראל. מה ברשימה סרטי הדוקו המומלצים?.

המוסד סיפור כיסוי לצפייה ישירה נטפליקס

ליבת העיסוק של המוסד הוא בהשגת מודיעין. הפרק הראשון מתאר את האתגר הפסיכולוגי שמולו ניצבים מפעילי הסוכנים של המוסד בעת גיוס מרגלים במדינות אויב ובארגוני טרור, את מערכת היחסים האינטימית שמתפתחת בין קצין האיסוף לסוכן, שלעיתים מסתיימת באופן טרגי.

שומרי הסף לצפייה ישירה גם ב YOUTUBE הסדרה על השב"כ פרקים מלאים 

סדר תעודה ב-5 פרקים. בגרסה מיוחדת של הסרט המועמד לאוסקר 2013, שישה ראשי שב"כ לשעבר נחשפים ומנתחים את העימות הישראלי פלסטיני. פרק 1 – אין אסטרטגיה, רק טקטיקה. השב"כ מתמרן בין טרור פלסטיני, יהודי ודרג מדיני מעלים עין.

צפו בווידאו סיירת מטכל פרק 2 לצפייה ישירה ערוץ 8 פרקים מלאים הוט 

איך רוכשים מנוי בהוט?. מחייגים 1-800-106-910 ומבררים על מבצעים וחבילות טלוויזיה בכבלים. אגב סיירת מטכ"ל – פרק 1 -ארץ אויב הוא אחד הטובים וראוי לצפות בו.