סימבה מלך הגו'נגל הצגה כרטיסים

סימבה מלך הגו'נגל הצגה כרטיסים

אחת מהצגות הילדים המבוקשות בישראל היא סימבה מלך הגו'נגל הצגה כרטיסים שם שחקני תיאטרון יפה גבאי בואו לגלות את הקסם של גור האריות סימבה המוכר לכם מסידרת הטלוויזיה המצליחה . שריינו כרטיסים מראש !. מה באתר?. כרטיסים להצגות ילדים 2023. מתי יש מופעים?. כמה עולה כרטיס?. איפה אפשר לקנות כרטיסים מוזלים להצגות של ילדים?. כל המידע בכתבה שלפניכם. הצגות ילדים מומלצות.

לוח הופעות סימבה מלך הגו'נגל הצגה מומלצת לילדים 

ההצגה שרצה בימים אלו על הבימות וזוכה לביקוש רב אורכת שעה ו-10 דקות, כולל הפסקה . סימבה מלך הגונגל מומלצת לילדים בגילאים 3 – 7 ואנו באתר ממליצים עליה בחום .

פתח תקווה ג׳, 05.03.2024, 17:30 אולם גולדה פתח תקוה
אור עקיבא א׳, 10.03.2024, 17:30 היכל התרבות ע"ש אלכס מאייר אור עקיבא
נתניה ג׳, 09.04.2024 17:30 אודיטוריום קריית השרון ע"ש ספי ריבלין נתניה

 כרטיסים  להצגות ילדים 

סימבה מלך הגונגל על מה ההצגה 

 

סימבה גור אריות הצעיר יוצא למסע ארוך בג'ונגל  במטרה לפגוש את מלך העצים ולקבל ממנו את שבעת הכוכבים לא של  הקניון בהרצליה …… בדרך הוא נפגש עם חברים המסייעים לו ולומד לשרוד בג'ונגל.

כאשר סימבה חוזר עם שבעת הכוכבים, מצפה לו הפתעה בדמות התקלות בשירקן הנמר הרע וסימבה מכניע אותו. שירקן מגורש לשטחי הפרא וסימבה , כוכב ההצגה , משחרר את הצוק השחור ומוכתר למלך הג'ונגל. הצגת ילדים מרגשת ומלאת צבע וכמובן מוסר השכל !

מלאכת העיבוד והבימוי של הצגת הילדים סימבה מלך הגונגל היא של יפה גבאי , את המוסיקה חבר יוסי פרץ על הסאונד איציק סאונד ועל הבמה משחקים ברוב כשרון צוות מעולה הכולל את עיבוד ובימוי – יפה גבאי
משתתפים – דון לני – גבאי\ טומיקה לני גבאי, עדי וייס, יפה גבאי, כינר דר, יובל קרוגר.

אתר ההצגות של ישראל הצגות ילדים מופעים לילדים ופעילות לשבת מציע לכם גם הצעות לטיולים לכל המשפחה ברחבי ישראל מסלולים קלים לילדים והורים אטרקציות ברחבי הארץ והנחות על פעילויות !

סימבה מלך הגו'נגל הצגה כרטיסים לכל ההופעות ברחבי הארץ סימבה גור אריות יוצא להרפתקאות ביער למצוא את שבעת כוכבים כרטיסים הנחות לוח הצגות