סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 צפייה מהנה

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 צפייה מהנה

מה בכתבה באתר הסדרות? סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 צפייה מהנה ! מכל הסדרות הנמצאות כעת בשידור אין ספק שהיא המרתקת והטובה מכולן. סיפורה של שפחה מכינה מדי שבוע פרק מרתק וגם פרק 6 עונה 2 משאיר אותנו בהמתנה לפרק 7 של שפחה.

עדכון 2022 העונה החמישית של הסדרה עולה בתאריך 14/09/202. פרקים מלאים לצפייה ישירה עונה חמישית שפחה יתארו את המאורעות לאחר שאנו מגלים שג'ון אוסבורן חולה. נראה לכם שזה סוף הסיפור?.

לעומתה סרינה ג'וי לא מוותרת על הבת שלה, נניח שלה. שידורים עם תרגום עברית. הספר על מבוססת הסדרה פורסם על מרגרט אטווד הקנדית שאני באופן אישי אוהב לקרוא את ספריה שוב ושוב. 

עוד פרטים עכשיו באתר הסדרות חתונה ממבט ראשון 2023 הזוגות המתחתנים

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 ספוילרים

הסוף המפתיע סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 צפייה ספוילרים

The Handmaid’s Tale S02E06 הוא פרק לא קל לצפייה. בכלל לא ! שימו לב לספוילרים הבאים ותחליטו לבד !

  1. ניק העין , שנשא אשה בפרק הקודם , צריך לממש את נישואיו ולהצטרף באופן רשמי למעגל מביאי הילדים ברפובליקת גלעד
  2. המפקד פורד נואם בפני עצרת מפקדי גלעד , האחים , יש לו בשורה מאד לא משחמת לכל מי שאינו אחד מהם
  3. חור בסדין . זוכרים את האגדה האורבנית על סדינים שנועדו למפגש ראשון בין כלה וחתן ? OMG ! הוא חוזר ובגדול בפרק 6 עונה 2 של שפחה
  4. גון , השפחה , מוצאת ברפובליקת גלעד בני ברית מפתיעים אותם תצטרך בהמשך על מנת להגיע לקנדה , יום אחד , אי שם בעונה השלישית , אולי

רפובליקת גלעד המפקדים החוקים היכן נמצאת גלעד

הסדרה שפחה מתרחשת במדינה הנקראת רפובליקת גלעד. חבורה של דתיים קיצוניים השתלטו על ארצות הברית, בהפיכה שכללה , כלל הנראה , מספר פיצוצים גרעיניים.  את המדינה החדשה מנהלת חבורת השליטים הנקראת מפקדים. תראו אותם בתמונה. ממש חבורה שכזו. 

היכן נמצאת רפובליקת גלעד 

בסדרה חוזרת המנטרה שלקנדה ניתן לברוח דרך מדינת מיין , שהיא ככל הנראה שטח הפקר בין רפובליקת גלעד ובין העולם החופשי , קנדה. הסופרת אטווד , שחברה את הספר סיפורה של שפחה הייתה קנדית.  כל שסביר להניח , מבלי שנאמר לנו עד כה באופן מפורש שרפובליקת גלעד משתרעת על שטחי ניו יורק משיגן פנסילוניה ויתר שטחי ארצות הברית עד מקסיקו , ובלבד שאלו נגועים בנשורת גרעינית.

רפובליקת גלעד

רפובליקת גלעד צילום מסך YOUTUBE

סיפורה של שפחה עונה 2 מבוסס על ספרה של מרגרט אטווד וממשיך את התוכן שבו לפי יצירת התסריטאים של הסדרה שפחה . בישראל משודרת התכנית במקביל לארצות הברית ויצר ערוצי השידור בעולם. הסדרה מופקת על ידי hulu רשת צפייה בסרטים ותכנים דוגמת נטפליקס 
צפו בווידאו לקראת עונה 6 שפחה מומלץ לצפות בפרקים מלאים לצפייה ישירה