סיפורה של שפחה עונה 3 טריילר העונה מתחילה 

סיפורה של שפחה עונה 3 טריילר העונה מתחילה

תיקחו נשימה ארוכה ותיכנו המסכים שלכם כי החל מ 05/06 תעלה לאוויר סיפורה של שפחה עונה 3 עם ג'ון השפחה שתנסה לתקן את מדינת גלעד . במקביל לעונה שלישית של השפחה התבשרנו על סדרה חדשה של משחקי הכס שתעסוק בעבר הרחוק של וסטרוז.

עונה 2 שפחה שוברת את כל המוסכמות

לקראת עונה 3 שפחה צפייה ישירה נזכיר את אירועי הסיום של עונה 2 שפחה. למעט פרק אחד מאכזב מאד קבלנו בפרק האחרון קצב אירועים מרתק , עם המון הפתעות וסוף עם סימני שאלה . בפרק האחרון אמילי השפחה שחזרה ממחנה העבודה דוקרת למוות (?) את הדודה לידיה אבל הבמאי לא מראה לנו האם לידיה הגיעה לסוף דרכה בסדרה.

המרצע יוצא מהשק , סרינה ג'וי המגולמת על ידי השחקנית האוקראינית איבון סטרהובסקי מוותרת על התינוקת שילדה ג'ון שלפורד מנהג הבית והמרגל הסמוי ניק בליין המגולם על ידי מקס מינגלה . אני לא יודע אם הסופרת  מרגרט אטווד הייתה מרשה להישאר עבור בתה השנייה חנה , אבל אליזבת מוס השחקנית מוסרת את התינוקת לאמילי , כעת השפחה של המפקד המוזר ושר האוצר של מדינת גלעד. wowowowowowowow  מה הולך להיות בעונה השלישית סיפורה של שפחה .

סיפורה של שפחה עונה 3 טריילר העונה מתחילה 

סיפורה של שפחה עונה 3 טריילר העונה מתחילה

קרוב מאד לשידור פרק 6 עונה 8 משחקי הכס יתרחש אירוע מרגש נוסף על המסך. העונה השלישית של מעשה השפחה תפציע על המסכים . היצירה של רשת HULU משודרת ברחבי העולם ובערות HBO בכבלים . עד לעליית העונה החדשה שפחה נדווח כאן באתר באלו ערוצים נוספים ניתן לצפות בעונה השלישית .

 

שפחה עונה 3 לאלה כבר אין סיבה לצחוק חייך אכלתה אותה צילום מסך יוטיוב

שפחה עונה 3 לאלה כבר אין סיבה לצחוק חייך אכלתה אותה צילום מסך יוטיוב

בכרות לצופים מכל העולם ! העונה השלישית צפויה להיות בעלת קצב אירועים מהיר יותר משתי העונות הקודמות , פחות מסתורין במדינה גלעד הדיסאוטופית , בינינו המציאות עולה על כל דמיון ולהציג יותר אירועים  , יותר מהר ויותר מותח ומרתק בשילוב על האלמנטים שהסדרה הזו יודעת להציג החל מהקשר בין אמהות לילדים ויחסי שנאה ואהבה , אל תדאגו מקרה פטי הרסט לא יחזור על עצמו .

סיפורה של שפחה עונה 3 טריילר העונה מתחילה ספויילרים בלעדיים ומרתקים לרגל העונה החדשה של שפחה לצפייה ישירה עם הכוכבים המוכרים והדמויות החדשות