סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים

לאחר ציפייה ממושכת היא חוזרת אלינו בגדול! לקראת עונה רביעית אנו מביאים לכם את הספוילרים הכי חשובים ברשת אודות הסדרה סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים. מה חדש ברשימת השחקנים וכיצד השפיע המצב בעולם על עיצוב העלילה העונה החדשה. רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא ולצפות- זהירות ספוילרים הדלפה פרקים מלאים שפחה עונה חדשה.

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים

העונה החדשה של "סיפורה של שפחה" כיצד הסתיימה העונה השלישית 

זה כמעט לפני שנתיים אבל זה בדיוק הזמן להיזכר כיצד השפחות ועוזרות הבית של מנהיגי מדינת גלעד בצעו מיני הפיכה והצליחו להעביר לקנדה כמה מאות אסירים ממדינת גלעד, שככל הנראה ממוקמת על גבול קנדה וארצות הברית. מה שאומר בוודאות שכל אזור מיד ווסט הוא בעצם שטח הממלכה החדשה. במקביל, מעבר לגבול, המפקד פרד ווטרפורד המגולם על ידי השחקן ג'וזף פיינס. לצידו גם אשתו סרינה ג'וי ווטרפורד המגולמת ע"י החשקנית האוסטרלית איבון סטרהובסקי. יחד יצאו למסע דיפלומטי שמבחינתם מסתיים באסון. השלטונות החליטו להפר את האמנות הדיפלומטית והם יועמדו לדין באשמת פשעים נגד האנושות.

מודעות גוגל 



סיפורה של שפחה עונה 4 תאריך יציאה הוט נטפליקס YES HBO 

רשמו לפניכם את התאריך יום רביעי 28/4/2021 הוא היום בו תעלה לאוויר בישראל עונה 4 סיפורה של שפחה. בניגוד לאנשים שהצליחו להימלט מגלעד ג'ון אוסוברן המגולמת על ידי אליזבת מוס, נשארת במדינה הקוקו לנד ופותחת במאבק להחזיר את המולדת ואת כבוד האדם למקומו הטבעי. היא שואפת לגרש את שלטון המפקדים בעולם הדיסאוטופי שממשיך את יסודות העלילה של הסופרת הקנדית מרגרט אטווד שאף הפיקה חלק מהסדרה.

לא באושר ולא עד היום לקראת עונה 6 שפחה שנת 2023 פרקים מלאים

עדכון 2023 העונה השישית וככל הנראה האחרונה של הסדרה עולה בסוף השנה או במהלך 2024. בעוד ג'ון לא מרפה מהמאבק שלה גם על רקע המחלה שהתגלתה אצלה. גם סרינה ג'וי לא מוותרת על הבת שלה.  הספר על מבוססת הסדרה פורסם על מרגרט אטווד הקנדית. עוד פרטים עכשיו באתר הסדרות שפחה עונה 6 פרקים מלאים ספוילרים ווידאו 

ספוילר הדלפה עונה 4 סיפורה של שפחה 

ג'ון הולכת על כל הקופה מבחינת המרד וסילוק שלטון הגנרלים

בדרך להשיג את המטרה את מסכנת את כל הקרובים לה במדינה וגם מחוצה לה.

הסכנה בגדול ביותר הנשקפת לה היא מצידה של דודה לידייה. לשנתיים יש חשבון ארוך ומערכת יחסים עכורה במיוחד.

אם ניקח בחשבון שגם העונה דודה לידיה תמשיך להיות מושפעת, לרעה כמובן, מעברה טרם המהפכה, הריי שצפוי לנו קרב איתנים בין 2 גישות למצב הנוכחי. האחת של לידיה הנוקטת בגישה דטרמיניסטית ומסתגלת והשנייה של ג'ון שנוקטת בגישת ההתקוממות .

צפו בווידאו העונה החדשה של "סיפורה של שפחה"

מה עוד צריך לדעת על העונה החדשה 

הסדרה סיפורה של שפחה משודרת גם ב- Next TV של יס

הפרקים החדשים ישודרו הוט לצפייה ישירה

הסרט The Handmaid's Tale הופץ בבתי הקולנוע אי שם בשנות התשעים אך לא השאיר חותם. 20 שנה אחרי הסדרה של HULU בשיתוף עם HBO כובשת את המסכים