סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה סיכום הפרק

סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה סיכום הפרק

סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה סיכום הפרק הוא אולי הצפוי ביותר בעונה 2 שפחה. אבל סוף הפרק בו גון יולדת את הבן של ניק משאיר את העלילה פתוחה לגמרי לקראת סוף העונה

סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה סיכום הפרק

אני חייבת להגיד שלא ממש ציפתי לסוף הפרק הזה. סיפורה של שפחה עונה 2 לא ממש ממריא מאז ניסיון הבריחה הכושל של השפחה.
פרק 11 עונה 2 שפחה צפייה הוא מרתק ומשאיר אותך פעור פה מול מסך הטלוויזיה.

סדרת דרמה כזו אינה מתאימה לשידור בערוץ רשת שעובר מיזוג עם ערוץ 10 . הוא ארוך מייגע ואם היו משלבים בו מקבצי פרסומות הצופה אולי היה עוזב את המסך. אבל כאשר הוא משודר בהוט VOD יש לו הרבה ערך מוסף.

אז הנה עקרי העלילה של סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה ומבט לקראת סוף עונה 2 שפחה . זהירות ספוילרים בדרך !

עונה 2 פרק 11 שפחה צפייה עם תרגום סיכום הפרק 

ממדינת גלעד אף אחד לא מצליח לברוח במיוחד אם אתה כוכב הסדרה. כצפוי גון ( אליזבט מוס ) לא מצליחה להימלט ממדינת גלעד והיא נשארת ללדת בבית הנטוש בו פגשה את בתה חנה בפרק הקודם.

סרינה גוי (איבון סטרהובסקי) היפה בנשות הסדרה , ממשיכה להישבר. כבר אין לה אמון במפקד פורד הבעל הבוגדני שלה. כזכור , לפני הקמת מדינת גלעד סרינה הייתה בת הזוג המובילה. היא ותרה על הכל על מנת לקבל ילד. לא נראה שהיא תקבל אפילו חיתול.

אשת המפקד היא לא רק אדונית הבית , רעת הלב לכאורה , היא הדמות הטרגית של הסדרה. יותר מכל שפחה אחרת , היא וחברותיה נשות המפקדים , הן השפחות האמתיות של מדינת גלעד. נשואות לאוסף מטורפים עם שהתאהבו בכח ורעיונות דיסאוטופים.

סיפורה של שפחה פרק 11 עונה 2 צפייה סיכום הפרק הוא מה תשעה כעת גון עם התינוק . תפנית בעלילה יכולה להיות מכיוון של משלחת הצלה שתגיע מקנדה. כי כרגע היא במבוי סתום.

הדודה לידיה  ( אן דאוד ) לא מופיעה בפרק הזה , שהיה אמור להיות פסגת הישג שלה , לידה תקינה של שפחה חרופה במדינת גלעד.

 

עונה 2 פרק 12 שפחה צפייה ספוילרים המפקד החדש של אמילי 

הפרק עוסק בבית החדש אליו מגיעה אמילי השפחה שחזרה מהקולוניה .

היא מגיעה לביתו של המפקד לורנס הנקרא בסדרה  Commander Lawrence . הוא נראה מפחיד המפקד הזה.

אתרי אינטרנט מדווחים שמפיקי הסדרה אשרו כי הדמות של המפקד לורנס הוא לא אחר מאחד המפקדים הבכירים של מדינת גלעד. הוא למעשה שר האוצר של מדינת גלעד. 

הוא מקבל אותה לאחר שבעל הבית הקודם שלה הורעל ומת תוך כדי הטקס. 

אנו מתקרבים לסוף העונה ועומדים לגלות כיצד השפחות יצליחו להשפיע על העלילה בעוד אנחנו הצופים נקבל מבט כיצד בדיוק נוצרה מדינת גלעד. חלק חשוב בעלילה שעד כה היה מעורפל. 

בפרק 12 עונה 2 שפחה אנו נראה את אמילי צועקת לעבר המפקד לורנס: "אתה מגעיל! אני שונא אותך!" מערכת היחסים שלהם אמורה להיות מסובכת ומורכבת . אמילי תנסה כמיטב יכולתה לעצור את הטקס. 

החדשות הרעות הן שהדמות של מפקד לורנס אמורה להופיע גם בעונה 3 סיפורה של שפחה