ספרים חדשים מומלצים "היום שאחרי", מאת: ד"ר שני רופא, עו"ד

ספרים חדשים מומלצים "היום שאחרי", מאת: ד"ר שני רופא, עו"ד

סקירת ספרים חדשים על המדף לשנת 2021. ספרה החדש של עורכת הדין, ד"ר שני רופא, "היום שאחרי" הינו רומן המבוסס על סיפור אמיתי מתוך מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית. אני כולל אותו ברשימה האישית שלי שבכותרתה ספרים חדשים מומלצים "היום שאחרי".

עוד באתר  אירועי חופש גדול 2022 

ביקורת ספרים חדשים כריכת הספר היום שאחרי הוצאת ניב מקור סקופר

ביקורת ספרים חדשים כריכת הספר היום שאחרי הוצאת ניב מקור סקופר

תוכן הספר היום שאחרי ספרים חדשים מומלצים

אז על מה נספר לכם היום ?  על ספרה החדש של עורכת הדין, ד"ר שני רופא, "היום שאחרי". מדובר על רומן המבוסס על סיפור אמיתי מתוך מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית.

הספר מרגש עד דמעות ומבוסס על תאוריית “הברבור השחור”, העוסקת במקריות ובחוסר היכולת שלנו, בני האדם, להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע החורג באופן קיצוני מהמסגרות הנורמטיביות שאותה אנו מכירים.
הוצאת ספרי ניב.

סוד אחד השזור בליבם של הגיבורים , העוסק בחוסר היכולת שלנו כחברה להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אותו החריג הקיצון המבוסס על תאוריית "הברבור השחור", אשר הפך ביום בהיר אחד, לברבור לבן.

אותו סוד שהביא למשבר נפשי ופיזי כאחד, שאילץ את שינהם להתעמת עם שאלות מהות החיים, לצד מימוש עצמי ומסע יוצא דופן אל מעמקי הפסיכולוגיה, העוצמה הנפשית, השזור בחברות ואהבת אמת.

מה הסיכויים שיפגשו?

מקבץ ביקורות על הספר היום שאחרי

  • "ספר מרתק, קל לקריאה זורם מסקרן, מעורר מחשבה מרגש. .לא יכולתי להפסיק לקרוא.."
  • "ספר מרתק, של דמיות וזהויות מרתקות. החיים הם משהו שלא ניתן לצפות ורבים הם הפלאים והתבונות שא.נשים צוברים/צוברות.. לא יכולתי להפסיק לקרוא.. ואני עדיין מרותקת לדרך לצורה ואף לעומק הדברים"
  • "וואו…. וואו… פשוט אין מילים! ספר שמתחיל רגוע, ובאמצע תופס אותך בהפתעה ואתה לא מצליח לעזוב אותו!"
  • "ספר מרתק וסוחף, מתחילתו ועד סופו הוא מפתיע ומעורר השראה לקורא/ת, ניתן ללמוד מהספר כי הכל אפשרי והשמיים הם לא הגבול. שאפו ענק לסופרת. ממליצה בחום"

מהי תאוריית הברבור השחור

הברבור השחור היא תיאוריה ויש מי שיאמר מטפורה בה נעשה נעשה שימוש להצגת עיקרון אפיסטמולוגי. יהא נוצרה באזור המאה ה17. בזמן זה הגלו לראשונה בעולם ברבורים שחורים.

מקור: סקופר, יוטיוב

ספרים חדשים לילדים 2022 ספרות ילדים עם מסר

הפרפר שלמד לעוף
אל תקרא לי מפלצת
מפלצת העין הגדולה
לימור והצפרדע-

ספרי ילדים שמלמדים אנגלית
שאלה במתנה
סיגלית והמספרים באנגלית