סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים

סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים

סקוטלנד היא אחד מאתרי התיירות המגוונים על האי הבריטי. הרחק מהרעש של הברקזיט ולונדון הסואנת פזורים ברחבי הממלכה הישנה אתרי תיירות מרתקים. צלמנו עבורכם את המיטב של סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים

סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים

סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים © wesave

 

סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים

בשנת 2017 יצאנו למסע מרתק בעקבות ההיסטוריה הסקוטית. 12 ימים טיול בסקוטלנד השאירו לנו טעם של עוד וכפי שתוחלו לראות זיכרונות ממסע מצולם דרך נופי סקוטלנד והאיים הצפוניים לא חסרים לנו. אז מהיכן נתחיל כמובן מצופן דה וינצי וכנסיית רוזלין.

תמונה של נופי סקוטלנד בדרך המהירה עם פרות יער ותותים היא דרך להעביר חוויה. פרות יער ותותים הם ארוחת דרך מעולה וזולה בסקולנד.

Rosslyn Chapel כנסיית רוזלין סקוטלנד מסתורי מרתק ומהיכן הגיע לשם התירס

יש עוד הרבה אבל כנסיית רוזלין המסתורית היא בראש רשימת אתרי טיולים מומלצים בסקוטלנד. נחשפה לעולם הגדול בסרט צופן דה וינצי , אבל צר לנו לאכזב אתכם , הרמז שהוצג על ידי טום הנקס בסרט , לא ממש קיים במציאות. חצי שעה נסיעה מאדינבורו , מלאכים שדים ואבירי המסדר הטמפלרי שהגיעו עד אוצר האי המקולל.

Rosslyn Chapel כנסיית רוזלין סקוטלנד

Rosslyn Chapel כנסיית רוזלין סקוטלנד © wesave

לפני טיול לסקוטלנד נוכל לסייע לכם באיתור בתי מלון מומלצים לכל כיס וטיסות זולות לאנגליה   בתי מלון מומלצים באדינברו    

Eilean Donan Castle הטירה הכי יפה סקוטלנד טירת אליאן דונן

אחת הטירות היפות שנותרו בסקוטלנד ופתוחה לתיירות . טירת אליאן דונן ממוקמת על אי קטן במפגש הנהרות דיך לונג ואלש. באזור זה ניכר המבטא הסקוטי המושפע מהשפה הגיילית שתושבי האזור גאים לשמר.

כאן במערב חבל הארץ הנקרא היילנדס בסקוטלנד כל פסיעה בטירה מהדהדת את השיר never going to get to france למרות שמייק אולדפילד מעולם לא הודה או טען שהשיר נכתב על מרי מלכת הסקוטים.

מיקום הטירה על סף הכניסה לאי סקאי  (Skye) מביא אליה אלפי תיירים בשנה ועל אף שאולי תראו עשרות טירות בטיול עצמאי לסקוטלנד רצוי שלא לפספס את  טירת אליאן דונן

טירת אליאן דונן סקוטלנד למטייל

טירת אליאן דונן סקוטלנד למטייל © wesave

הדרך האטלנטית של סקוטלנד

atlantic way scotland היא אחת הדרכים היפות בעולם . שריינו יום נסיעה שלם לעבור אותה , קחו הרבה סבלנות, תכננו עצירות מרובות לאורך המפרצים הקטנים והכבישים החד מסלוליים המאפיינים את atlantic way scotland.

הכביש הצר מציע מבט מרהיב על האוקיינוס מצד אחד ומהצד השני את נופי סקוטלנד עוצרי הנשימה. בעונת הקיץ מומלץ לטבול במי האוקיינוס ולהתחבר למרחבים העצומים ולהיסטוריה הימית שתספגו לאורך כל הטיול.

למטיילים הוותיקים שכבר הספיקו לעבור את הדרך האטלנטית של אירלנד , אני ממליץ בחום שלא לפסוח על החוויה הזו. הדרך גם מציעה בונוס בדמות הפרות האדומות של סקוטלנד שמוסיפות נופך מיסתורי לדרך המדהימה.

הדרך האטלנטית סקוטלנד אתרי תיירות מומלצים

הדרך האטלנטית סקוטלנד אתרי תיירות מומלצים  © wesave

סקוטלנד תמונות נוף אתרים מיוחדים לבקר בהם בטיול בלתי נשכח באי הבריטי אתרי טיולים מומלצים בסקוטלנד המלצות על מסלולים בתי מלון רכב טיפים למטייל בתי מלון מומלצים בסקוטלנד תכנון טיול עצמאי למטייל באי הבריטי