סרטים חדשים 2024 צפייה ישירה המלצות

סרטים חדשים 2024 צפייה ישירה המלצות

הטכנולוגיה שבה אנו צופים בסרטים וסדרות בצפייה ישירה משתנה ללא הפסקה. דבר אחד נשאר קבוע וזו האהבה שלנו לקולנוע וסרטים חדשים. צוות האתר הכין עבורכם רשימה מיוחדת של סרטים חדשים 2024 צפייה ישירה כתוביות עברית ולכם נשאר רק להכין קפה ופופקורן. 

עוד תראה בקולנוע סרטים חדשים 2024 צפייה ישירה המלצות מה כדאי לראות 

מתי יצא הסרט הראשון, עם קול מקורי, מוסיקה ותמונה?. בשנת 1930 ושמו היה "המלאך הכחול". מאז, כבר יותר מ 150 שנה הקולנוע מביא לנו למסך מאות סרטי חדשים מדי שנה ובעשור האחרון גם באמצעות אפליקציות לצפייה ישירה. מה בכתבה?. מדריך הקולנוע לסרטים החדשים.

 עוד באתר הורוסקופ 2024 תחזית אסטרולוגית ואישית עבורך

 

אקוומן 2 הממלכה האבודה עם ג'ייסון ממואה Aquaman and the Lost Kingdom

לאחר שנכשל בהבסת אקוומן בפעם הראשונה, בלאק מנטה, שעדיין מונע מיצר הנקמה על מות אביו, ישתמש בכל האמצעים בכדי להפיל את אקוומן אחת ולתמיד. הפעם, בלאק מנטה נועז וחזק יותר משהיה אי-פעם, ומחזיק בכוח של הקלשון השחור, אשר משחרר כוח רשעי עתיק יומין. על מנת להביסו, אקוומן פונה אל אחיו הכלוא, אורם, המלך הקודם של אטלנטיס, בכדי ליצור ברית מפתיעה. יחד, עליהם להניח למשקעי העבר ולהבדלים ביניהם, על מנת להגן על הממלכה, על העולם, ועל משפחתו של אקוומן – מהרס חסר תקדים.

צפו בווידאו אקוומן 2 לצפייה ישירה בסרט המלא בקולנוע וכאן מוזמנים לצפות בטריילר 

ילדים של אף אחד סרט ישראלי חדש 2024 עם : רועי אסף, יעקב כהן, תיקי דיין, אורנלה בס 

ג'קי רונן חי בקונטיינר בחצר בית מחסה לנערים בסיכון בנווה צדק בתל-אביב ומשמש כיד ימינה של מרגלית – מייסדת המקום. ג׳קי, שבעצמו גדל שם כנער ומעולם לא עזב, מגלה יום אחד שבית המחסה בסכנת סגירה. הוא יוצא לקרב הגדול של חייו ונאלץ לעשות מעשה קיצוני במטרה להציל את בית המחסה, שעבורו ועבור הנערים הוא המפלט האחרון מחיים ברחוב.

הסרט החדש של ברוס ויליס שוטר על הכוונת

מי הפיק ולכן מעורר ציפייה מעבר לרגיל?. מפיקים של "האירי" ו"השורד האחרון".

תקציר העלילה?. בזמן טיול בחיק הטבע, שאנון, צלמת חובבת, נתקלת בעסקת סמים של שוטרים מושחתים שמסתבכת אל מול עיניה. השוטרים מספיקים להבחין בה במנוסתה ודולקים אחריה. שאנון נלחמת על הישרדותה, היא מקבלת עזרה ממקור לא צפוי, ג'ק (ברוס ויליס) שוטר בדימוס שחי לבדו בסביבה. כעת על ג'ק לחזור למדים ולנשק ולעמוד לבדו מול חבורת פושעים חמושים שיעשו הכל כדי שסודם לא ייחשף.

הסרט המלא לצפייה בקולנוע שוטר על הכוונת וכאן תוכלו לצפות בטריילר שגם הוא מרתק. 

רשימת סרטים מומלצים מכל הזמנים

אד אסטרה לחלל ובחזרה עם נבחרת הכוכבים של הוליווד

מפגש של כוכבי הקולנוע בדרך לכוכב מאדים ובחזרה. לכבוד האירוע התכנסו על מסך אחד בראד פיט טומי לי ג'ונס דונלד סאת'רלנד ( חוד המחט , משחקי הרעב ) לסרט בסגנון אודיסאה בחלל, הפעם סוף פחות אניגמטי. שילוב מעולה של מדע בדיוני הרפתקאות דרמה

 

הנוקמים 4 לצפייה ישירה סוף המשחק תרגום לעברית Avengers Endgame

לא צריך לקחת קשה מדי את השם של הסרט. כי בקולנוע כמו בקולנוע כמו בקולנוע אין דבר כזה סוף. בטח לא יקום הקולנועי של מארוול . מדובר בסרט ההמשך לסרט הנוקמים מלחמת האינסוף ואנחנו כבר מחכים להמשך שבטח עוד יבוא . מומלץ ביותר לצפייה ישירה ! סרט מעולה שראינו בקולנוע הוט סינמה 1+1 ישראכרט קוד הטבה

הנוקמים 4 לצפייה ישירה סוף המשחק תרגום לעברית

הנוקמים 4 לצפייה ישירה סוף המשחק תרגום לעברית

אל קמינו נטפליקס ההמשך של שובר שורות צפייה ללא הגבלה בנטפליקס ישראל 

עכשיו זה התור של כוכב המשנה של וינס גיליגאן לקבל סרט המשך משלו שסוגר מעגל לשובר שורות ועונה , בעקיפין על כמה שאלות חשובות והנה אנחנו עונים לכם עליהן .
1. את אף אחד לא מעניין מה קרה למשפחת וייט או לדמות המשנה המגוחכת של האנק שריידר
2. אדם בעקבות גורלו היה באמת סרט ענק , עכשיו יש לו מתחרה אמיתי וחזק בשטח
3. מתי כבר תעלה לאוויר העונה החמישית של סמוך על סול ?
סרט ההמשך של שובר שורות נטפליקס צפייה ישירה עם תרגום לעברית. סרט מעולה ומומלץ !

האירי נטפליקס צפייה ישירה דה נירו וסקורסזה עושים את זה שוב

סרט שאין בו טובים באמת ואין בו רעים באמת. כל הכוכבים הגדולים מכל הסרטים שאנחנו אוהבים התקבצו לסרט אחד ענק. רוברט דה נירו מככב בסרט של נטפליקס ( אפשר לראות בקולנוע עם 1+1 ) עם אל פאצ'ינו וגו פשי שחוזר במיוחד למסך.

 

הסרט עמוס מחוות לסרטים קודמים של השניים והשלושה ושל הבימאי . אם חשבתם זה מזכיר לך סצינות מהסנדק אז אתם צודקים . סרט גאוני על שמנסה לתת תשובה היעלמותו של גימי הופה ובדרך משאיר אותנו מרותקים למסך הענק למסך הקטן ולסרטים מומלצים בנטפליקס.