סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות

סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות

השנה החדשה בפתח ובתי הקולנוע בישראל כבר ערוכים ומוכנים עם שלל סרטי השנה האזרחית החדשה. אז בואו נראה יחד מה מומלץ לצפייה. סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות.

שנה חדשה סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות 

אז כמו שאתם יודעים שנה חדשה זו לא רק הזדמנות לשלוח ברכות לשנה אזרחית טובה ומוצלחת. תעשיית הקולנוע בעולם מנצלת את המועד להשקת סרטים חדשים, בשלל מדיות ואנו כאן במקור הקולנוע עם ביקורת והמלצות. זה הכל?. ממש לא! לקטנו עבורכם גם את הקופונים המובילים לכרטיס שני מתנה 1+1 בכרטיס אשראי.

פינוקיו שמי סרט ילדים מומלץ בקולנוע 2023 

בעיבוד הקולנועי החדש, פינוקיו הצעיר בורח מהיוצר שלו ג'פטו, מלווה בסוסו טיבלט כדי לראות את העולם ומצטרף לקרקס הנודד. מנהל הקרקס, אשר רוצה להציג את הבובה המדברת שנפלה לחיקו כאטרקציה מרכזית בקרקס, ינסה למנוע מפינוקיו להגשים את חלומו ולהפוך לילד אמיתי.

המאבק 2 הסרט שהזכיר לי את רודף העפיפונים ואלף שמשות זוהרות חדש בקולנוע סרטים מומלצים 

בשנת 1971, על רקע חלוקת בנגלדש ופקיסטן, ג'יטה מתגנב לפקיסטן כדי למצוא את אביו, טארה סינג, רק כדי לגלות מאוחר יותר שטארה סינג מעולם לא הגיע לפקיסטן. ג'יטה מסתבך בעצמו כשחושדים שהוא מרגל הודי. משימת החילוץ האמתית מתחילה כשטארה סינג חוזר לפקיסטן, הפעם עבור בנו.
מי הבמאי?. אניל שרמה

מי משחק?. סאני דאול, אמישה פאטל

פסגת הסכנה Summit Fever סרטי מתח חדשים בקולנוע הוט סינמה הטבות ויזה כאל

מטפס הרים אנגלי צעיר מגיע לאלפים במטרה לעזור לחברו להגשים חלום ולכבוש בקיץ אחד את "שלוש הפסגות" – מטרהורן, אלגר ומון בלאן . למרות הקשיים והפציעות הקשות שהם חווים במהלך הטיפוס על שתי הפסגות הראשונות הם אינם מוותרים ומתקדמים לפסגה השלישית בלא יודעין שסופה קשה מתקרבת…
במאי: ג'וליאן גילבי | שחקנים: ראיין פיליפה פרדי ת'ורפ מישל ביל | 2022

מבצע פורצ'ן תרגיל מלחמה חדש בבתי הקולנוע 

בסרט 'מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה', נדרש מרגל העל אורסון פורצ'ן (ג'ייסון סטיית'ם) לאתר ולעצור מכירה של כלי נשק מסוכנים ע"י סוחר הנשק המיליארדר גרג סימונדס (יו גרנט).

בניגוד לרצונו הוא נאלץ לחבור לכמה מהסוכנים הטובים בעולם (אוברי פלאזה, קארי אלווס ובאגזי מאלון), ויחד הם מגייסים את הכוכב ההוליוודי הגדול ביותר בעולם, דני פרנצ'סקו (ג'וש הרטנט), על מנת לסייע להם במשימה חשאית חובקת עולם שתציל את האנושות.

עוד באתר 1+1 בקולנוע בכרטיס האשראי שלך 

איש ושמו אוטו שובו של טום הנקס 

נכון גם בנטפליקס יש סרטים חדשים באפליקציה, אבל אני, אתם הריי כבר יודעים אוהב עדיין להסב לכיסא שלי בבית הקולנוע. ומה אתכם?. לא משנה אם מדובר בסינמה סיטי או yes planet. סרט שהוא מבחינתי אירוע קולנועי ראוי שאראה על המסך הגדול.

סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות

סרטים חדשים 2023 בקולנוע מה כדאי לראות

על מה נמלית בתור סרט החודש שלנו?. 'איש ושמו אוטו' הוא קומדיה על אוטו אנדרסון (טום הנקס), אלמן נרגן ומקובע בדרכיו. כאשר משפחה צעירה ומלאת חיים עוברת לגור בבית הסמוך, הוא פוגש במהרה יריבה ראויה בדמות מריסול החריפה וההריונית, מה שמוביל לחברות בלתי צפויה אשר תהפוך את עולמו על ראשו.

זהו סיפור מצחיק ומחמם לב על חברויות בלתי צפויות המבוסס על ספרו של פרדריק בקמן, אשר הוכתר כרב מכר על ידי הניו יורק טיימס.

השדרן סרט עם מל גיבסון 2023 On the Line

מי זה משדר ברדיו? שדרן רדיו (מל גיבסון) עונה למאזין שמתגלה כמי שחטף זה עתה את אשתו וילדיו והוא מאיים עוד בזמן השידור להרוג אותם. מה יעשה גיבסון?.  על מנת להציל את משפחתו, הוא יצטרך לשחק עם החוטף משחק הישרדות כשהדרך היחידה לנצח במחזה האימים הנורא הזה היא באמצעות גילוי זהותו של הפושע. מומלץ בקולנוע 2023 מבצעים 1+1 בכרטיס אשראי. איפה רואים?. בתי הקולנוע ברחבי הארץ וכן ברשת הוט סינמה.

 

אמריקה הסרט החדש שלא תרצו להחמיץ 

אלי, מאמן שחייה בכיר שהיגר לארה"ב, חוזר לארץ לאחר עשר שנות היעדרות. מה הסיבה לחזרתו?.  כדי למכור את העיזבון של אביו. הוא מחדש את הקשר עם יותם, חבר ילדות שפתח לאחרונה חנות פרחים עם איריס ארוסתו. לאיריס אין קשר עם משפחתה ושובו של אלי לחיי ארוסה מטלטל את חייה. המפגש בין השלושה מוביל לסדרת אירועים שמשנה את חיי כולם. "אמריקה" הוא סרט על פריחה והתחדשות, על חברות גדולה מהחיים, על סודות אפלים ועל אנשים שנכפים להכרעות גורליות.

 

מה הקשר לאהבה?

בשנות השמונים להיט של טינה טרנר חרך את המצעדים ואת רחבות הריקודים. מתגעגעים?. אז לפחות השם עושה קאמבק.

אהבה תמיד הייתה מושג וערך שבני אדם התעסקו בו. אבל איך אפשר למצוא אהבה נצחית בימינו אלה? עבור יוצרת הסרטים הדוקומנטריים זואי (לילי ג'יימס), החלקות שמאלה וימינה באפליקציות סיפקו לה עד כה רק שורה ארוכה של גברים לא מתאימים. מי לא אהב זאת?. מורת רוחה של אמה האקסצנטרית (אמה תומפסון).

בעוד זואי מתעדת את המסע של ידידה מלונדון לעיר ההודית לאהור כדי להתחתן עם אישה זרה, שנבחרה על ידי הוריו, היא מתחילה לתהות אם אולי יש לה מה ללמוד מהגישה המסורתית, אך השונה בתכלית, למציאת אהבה.
בין כוכבי הסרט תמצאו גם את אמה תומפסון

צפו בווידאו הסרט איש ושמו אוטו בכיכובו של טום הנקס