סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית

סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית

אם גם אתם מנויים לנטפליקס אתם כבר בטח יודעים שלא מדובר רק בסדרות מעולות. באפליקציה לצפייה ישירה לאל הגבלה יש הפקות מקוריות. בנוסף לספריית סרטים מעולה כתוביות בעברית. הכנו עבורכם את רשימה של סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית VOD מושלם של סרטים .

סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית לצפייה ישירה

סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית לצפייה ישירה

Inconceivable עם ניקולס קיי'ג 2017 

זה סיפור טיפוסי על חברות שנרקמת משום וכמה מסוכנת להיות הצעה קוסמת. כבר לא רואים בימנו במציאות האמיתית הצעות שלא ניתן לסרב ואם כן – עדיף שתסרבו כי לא בטוח שגם אליכם יגיע ניקולס קייג' באחד הסרטים הטובים שלטא, לחלץ אתכם.

בסרט עצמו בחורה בשם אנג'לה מפתחת קשר ידידותי עם קייטי , שנראית כאשה מסתורית עם סודות אפלים ועם הזמן מתסבר שיש לה בהחלט מה להסתיר ! ולאנגלה יש ממה לפחד. אוסף של שקרים ומניפולציות עם הפתעות בכל סצנה . סרט מעולה לצפייה ישירה בנטפליקס ! יחד Gina Gershon, Nicky Whelan .

המתקפה סרט עם אורלנדו בלום ג'ון מלקוביץ  Unlocked

כמה זמן שאני מחכה שאורלנדו בלום יעלה למסך עם תפקיד גדול . אז הנה הוא כנראה שמע אותי וכעת הוא מופיע ברשימת הסרטים המומלצים של נטפליקס לצפייה ישירה ! יחד אתו גם ג'ון מלקוביץ האחד והיחיד בהופעה הכי טובה שלו מאז הסרט על עכברים ואנשים.

בסרט אנו מקבלים מאבטח פרטי וכושל בשם דני סטרטון שמקבל את צ'אנס חייו ומקבל ג'וב מורכב שדורש שינוע של פריט סיני עתיק מהעיר שנגחאי.  מכאן העניינים מסתבכים עם משטרה וארגון פשע מקומי יחד עם פן רומנטי במיוחד והסרט נותן לנו הכל מהכל ! להכין כיבוד ושתייה כמו בקולנוע כי זה פשוט סרט מעולה .

ובינתיים בקולנוע איך מקבלים קופון 1+1 לסרט בכרטיס אשראי 

אתרי ההטבות של חברות כרטיסי האשראי מספקים לנו לא מעט הנחות על צפייה בקולנוע. במרבית בתי הקולנוע כיום יש שפע חניה ורובם גם מציעים בתי קפה ומרכזי קניות שמשלימים את הכיף לצאת לסרט. אז הנה כמה הטבות שוות במיוחד הנחות בקולנוע כרטיס אשראי

max מבית לאומי קארד הטבות לסרטים 1+1 בסינמה סיטי והוט סינמה

למחזיקי ישראכרט יש מצבע נוסף כרטיס 1+1 בסוף שבוע לסרט ברשת HOT CINEMA

אמריקו אקספרס מכסה את מרבית בתי הקולנוע בארץ עם הטבות תמורת נקודות עוד פרטים במדור קולנוע כרטיסי אשראי 

סרטים טובים בנטפליקס עם תרגום עברית המלצות על סרטים לצפייה ישירה דרמה מתח קומדיה ומדע בדיוני עשרות סרטים לצפייה ישירה מטלפון נייד מחשב וטאבלט

צפייה חינם נטפליקס ישראל