סרטים מומלצים בנטפליקס 2019

סרטים מומלצים בנטפליקס 2019

מאז שיש לי מנוי לנטפליקס אני חייב לספר לכם שכמות הסרטים שאני יכול לראות בצפייה ישירה בלי הפרעות פשוט גדולה יותר ממה שאני יכול לראות. נכון , משחקי הכס עונה 8 צפייה ישירה לא מופיעה בנטפליקס אבל יש הרבה מאד סרטים מומלצים בנטפליקס 2019 והנה ההמלצות שלנו

סרטים מומלצים בנטפליקס 2019

סרטים מומלצים בנטפליקס 2019

לפני שנתחיל בסקירה נעדכן את הגולשים על סדרה אחת מעולה לצפייה ישירה בנטפליקס - אלי . הסדרה המדוברת של סשה ברון כהן על אלי כהן המרגל הישראלי . רק שביל זה שווה לשלם מחיר מנוי בנטפליקס.

עדכון נטפליקס 2021 הסדרות הטובות ביותר לצפייה ישירה

הרשימה השחורה עונה 8 פרקים מלאים
עושות כותרות נטפליקס פרקים מלאים
ג’יני וג’ורג’יה
קשור ישיר לסרטים החדשים

סרטי מדע בדיוני נטפליקס צפייה ישירה  

החללית בראשית לא ממש נחתה על הירח , חייזירים מהחלל לא ממש מצאה חייזר נושם וחי על כדור הארץ או מחוצה לו וכולנו מחכים לראות והמתח הכי גדול תמיד יהיה הפרק האחרון של משחקי הכס עונה 8. בינתיים בנטפליקס יש כמה סרטים מעולים של מדע בדיוני ופנטזיה שאנחנו ממליצים עליהם בחום.

מלון הים האדום סרט לצפייה ישירה בנטפליקס  2019

בסדרות של נטפליקס צפייה ישירה עם תרגום עברית בנושא השירותים החשאיים . אחת מהם היא הסדרה מוסד , השנייה היא פאודה לקראת עונה 3 וכעת מלון הים האדום שמוזכר בסדרה התיעודית על ראשי המוסד ופעילים מרכזיים . תיעוד כיצד שמש מלון הים האדום ככיסוי למבצע עליית יהודי אתיופיה . גאווה ישראלית.

העולם שאחרי הכחדה לצפייה ישירה נטפליקס 

אחת הסיבות לרכוש מנוי בנטפליקס . אם בשביל זה אנחנו משלמים אז שווה בהחלט .  סרט חזק על נשים חזקות שעלה ב 2018 ועדיין מעורר הדים . חברות לוחמות יוצאות אל הנודע לבדוק את טיבו של אזור שיצא מכלל שליטה בעולם אפוקליפטי מלא בסכנות , מוזרויות ותעלומות שונות ומשונות . מי מהן תהיה מספיק חזקה להישאר עד סוף המסע ?   אין לכם ברירה הסרט לצפייה ישירה ישאיר לכם חויה של עוד.

קופסת הציפורים Bird Box עם סנדרה בולוק בנטפליקס 

אם משהו שואל מתי נטפליקס תתחיל להפיץ סרטים לבתי קולנוע כנראה שמועד עלייתו לאוויר של הסרט קופסת הציפורים יהיה המועד לסמן בו את התאריך. סנדרה בולוק מפתיעה בתפקיד מעולה , מול אויב רואה ובלתי נראה שהורג את טרפו לפי מבט עיניים , מנווטת את ילדיה , בעיניים עצומות למקלט מפתיע במעבה היער כאשר בדרך הם עוברים הרפתקאות עוצרות נשימה . למזלנו הסרט לא גולש לשפה בוטה או מראות אימה מיותרים . סרט מתח מומלץ לצפייה ישירה  . ציון 10 לסרט מעולה

ויל סמית חוזר במותחן בהיר נטפליקס צפייה ישירה

netflix היא ספריית תוכן אין סופית ושחקנים מהוליווד כבר עומדים בתור לשחק במותחנים וסדרות מופת שייצפו בעיקר על המסך הקטן. נראה שכולם בתעשייה עוברים תהליך הפנמה שבמחירי מנוי כאלה עדיף לשבת בבית מול ספריית תוכן אין סופית.  כאשר יש חבילות גלישה גדולות בסלולר והכל נגיש בכל מקום .

אז הנה ויל סמית עם מותחן עתידני אשר מתרחש בלוס אנגלס . הסרט עלה כ 90 מליון דולר ונחשב ליקר ביותר לתקופתו . סמית קשוח צודק ונכון מתמיד מגיע לעשות סדר בשכונה.  מעביר את הזמן בכיף עם מתח מעולה וקצבי והומור מיוחד שהפך את ויל סמית לאגדה ! סרט מתח מומלץ .

עשרים אלף מיל מתחת למים תרגום מובנה לצפייה ישירה 

בעיר נעוריי שהייתה פעם מושבה היו מקרינים סרטים בבית הנוער. אחד הטובים שבהם היה 20,000 אלף מיל מתחת למים. אז עוד לא ידענו מה זאת קלאסיקה ובהפסקה מכרו אגוזי . זה לא ממש היה קולנוע והיום כאשר אני צופה בסרט ( איכות משודרגת ) על מסך smart tv החוויה כפולה ועצומה. אז מה בעלילה באחד הסרטים הקלאסים של דיסני ?  קפטן נמו צולל עם הנאוליטוס יחד עם הפרופסור  פייר ארונקס העוזר ואסירים להרפתקאות עמוקות ואפלות בים.

ממרחק הזמן היצירה הקולנועית הזו מתעצמת ומשאירה בך תחושה נעימה . מומלץ לצפייה ישירה בנטפליקס בעיקר על רקע דלות החומר העכשווי .

זול ורן עדכני גם היום עשרים אלף מיל מתחת למים תרגום מובנה לצפייה ישירה 

זול ורן עדכני גם היום עשרים אלף מיל מתחת למים תרגום מובנה לצפייה ישירה וממשיך לככב גם במאגרי תמונות חינם לאינטרנט

סרטים מומלצים בנטפליקס 2019 כתבה מעודכנת עם רשימת סרטים מומלצים לצפייה ישירה בנטפליקס עם אפשרות להורדת סרט במסגרת המנוי המלצות חדשות מעודכנות