סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

אז מה קרה לג'סי פינקמן אחרי ששוחר על וולטר וייט הייזנברג ? כל זאת ועוד מעלילות הצמד הכי גדול על המסך בסרט סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה.

סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

סמול על סול שובר שורות ועכשיו גם elcamino 

בואו נעשה קצת סדר בכל הבלאגן וראשית נזכיר מתי התחילה כל סדרה. אז כמובן שהראשונה בתור הייתה שובר שורות. היוצר שלה וינס גילגאן יצר 5 עונות מעולות של מתח לצד התפרקות התא המשפחתי ועלילות סבוכות ואפלות בניו מקסיקו . זו סדרה שכל פרק בה יכול להיות סרט קולנוע מעולה שיגרום לנו לרוץ לקנות כרטיסי קולנוע במבצע 1+1 בכרטיס אשראי תמורת נקודות .

אחד הכוכבים של השובר הוא סול גודמן . עורך דין כושל שהפך מעורך דין פלילי לקומבינטור בסטייל . לאחר סיום הסדרה של שובר שורות קבלנו ממנו 4 עונות מדהימות של סמוך על סול צפייה ישירה עם כתוביות לעברית. כניסת נטפליקס לישראל הגדילה את מספר הצופים בסדרות והמעריצים לא מפסיקים לחפש רמזים בארבע העונות של סול למה שקרה בשובר שורות.

ועכשיו רבותי וגבירותי קבלו את הסרט האחד הויחד שאולי מגלה לנו איפה ג'סי פינקמן ? סרט ההמשך של שובר שורות הנקרא גם אלקמינו לצפייה ישירה . בארצות הברית אגב הוא יעלה גם בבתי הקולנוע לתקופת זמן קצובה . אז מי אמר שרק בנטפליקס יש ממתקים ? הנה הקולנוע קבל מתנה מהסרטים .

מה קרה לגסי פינקמן שובר שורות

מה קרה לגסי פינקמן שובר שורות

El Camino A Breaking Bad Movie Netflix

אז הנה כמה עובדות שכבר אפשר לספק בתור ספויילרים חשובים על סרט ההמשך של שובר שורות. ראשית וולטר וייט , הייזנברג מת בסוף העונה החמישית. אז איך הוא בדיוק חוזר לסדרה סופר ריאליסטית ? כנראה בפלאשבקים.

האם סול גודמן מופיע באלקמינו ? אין עם זה בעיה. אנחנו כבר יודעים שסול חי בזהות בדויה , אי שם באומהה נברסקה ואוכל קש. הוא מנהל חנות מאפים בקניון עובד קשה ופעם אף הובהל לבית חולים . האם במסגרת הסרט גם סול יזכה לסגור מעגל ?  לא בטוח , סוף כל סוף כולנו מחכים לעונה 5 סמוך על סול .

יש לכם מנוי כפול ולא הצלחתם להתנתק? משרד התקשורת יבצע עבורכם את ההתנתקות מחברת התקשורת 

40 אלף "מנויים רדומים" נותקו מאז החל משרד התקשורת במהלך לחיסול התופעה – כך עולה מהנתונים שרוכזו עד כה בידי המשרד
המשרד הוציא היום מכתבים לחברות בדרישה להאיץ את ניתוק המנויים המחויבים ללא ידיעתם. המהלך הוצג השבוע לשר התקשורת גנץ, שבירך עליו וסיכם עם מנכ"לית המשרד להאיץ את הטיפול בו, כחלק מהצורך החברתי החיוני בייחוד בתקופה הנוכחית שבה הקורונה פגעה קשות בכלכלת ישראל