עונה 20 מדור מיוחד צפייה ישירה

עונה 20 מדור מיוחד צפייה ישירה

רשימת פרקים מלאה עם תרגום לעברית באתר כאן מאפשרת לנו צפייה בכל הפרקים החדשים של אחת מהסדרות הטובות ביותר על המסך. אם טרם התחלתם זה הזמן לצפות בה עונה 20 מדור מיוחד צפייה ישירה

חוק וסדר ערוץ כאן 11 בשלט

אז על מה כל המהומה . בלשי היחיד'ה המיוחדת חוקרים את הפשעים הנתעבים ביותר בניו יורק. אבל הסדרה הזו היא הרבה יותר מעוד סדרת שוטרים ובלשים. היא מאפשרת הצצה על עולמם של הבלשים , לעבודת המשטרה ונותנת הצצה לשיתוף הפעולה בין הזרוע הביצועית לזרוע השופטת של ארצות הברית של אמריקה .

עונה 20 מדור מיוחד צפייה ישירה חוק וסדר

עונה 20 מדור מיוחד צפייה ישירה חוק וסדר

מרישקה הרגיטאי שחקנית הבלשית אוליבייה בנסון

לפעמים הייתי רוצה שתהיה גם בישראל דמות כזו במשטרה. אחת כזו שתורתה אומנותה. Mariska Hargitay עושה את זה מצוין ויחד עם הראפר אייס טי הם הצמד הוותיק בסדרה. כל היתר השחקנים של חוק וסדר עונה 20 הם חדשים יחסית. אבל הם בהחלט שומרים על הגחלת.

אם בדרך כלל שחקנים לוקחים את המציאות ומביאים לסדרה על ידי לימוד של הדמויות והמציאות של התפקיד, הריי שהרגיטאי עשתה את הדרך ההפוכה . אולי בגלל זה אני כל כך אוהב את הסדרה הזו , בעיקר שניתן לראות את חוק וסדר צפייה ישירה חינם באתר כאן.

מרישקה מסייעת לקורבנות תקיפה היא ייסדה את ארגון  The Joyful Heart, ארגון שמטרטו לסייע לנפגעי תקיפות ואלימות . תגידו שזה לא מרגש ואנושי .

ice t הראפר הקשוח עם הלב הכי רך בעולם

גם לבלש טוטואלה ( השם המלא בסדרה Odafin "Fin" Tutuola  ) יש תפקיד חשוב בזמן המסך שהוא מקבל. הוא יכול להיות ציני להחריד , אין לו את הרגישות והדרמה של יתר הבלשים , אבל הדבקות שלו במטרה והחושים המחודדים שהוא רכש במשטרת ניו יורק עוזרים לו לגרום לתפנית בעלילה לא פעם. מעבר לזה הוא החבר הכי טוב של של ליב בנסון .

ערוץ 11 online כאן 11 לצפייה ישירה

מאז הקמת ערוץ השידור הציבורי יש בישראל הרבה יותר תכנים מעולים ! פשוט מעולים ! לצפייה ישירה חינם. זה מתחיל בתכניות דוקו ועד לסדרות ישראליות מומלצות ! יתר ההמלצות של שלנו על כאן   -> שידור ישיר כאן 11