עונה 3 פרק 2 פאודה צפייה ישירה  

עונה 3 פרק 2 פאודה צפייה ישירה  

בסופו של דבר מדובר בדרמת מתח צמודה למציאות , מעודכנת , בעלת אמירה אובייקטיבית . השימוש בלוחמים מסתערבים , זאת אומרת לוחמים שהם חצי מרגלים , הופכת את הלחימה ממדינית ומקצועית לאישית . בסופו של דבר אנחנו רואים את הסדרה הזו כי היא אישית ואנושית. לשני הצדדים . אז הנה כל הסיבות הטובות פאודה עונה 3 למה כדאי לצפות فوضى עונה 3 פרק 2 פאודה צפייה ישירה

 

הספויילרים לפרק הבא

הפרק הראשון נחתם בסצנה מפתיעה. כוחות הבטחון של ישראל והרשות נפגשו לחתום על המשך התיאום הביטחוני. באופן מפתיע חמאס ידע על הפגישה והצליח לפגוע בשני הצדדים. מהצד הישראלי קפטן איוב , אחת הדמויות האהובות בסדרה  תפקיד גדול של איציק כהן, ומהצד השני מכר ותיק וידוע. ממש כמו שבסדרה בבילון 5 הבדיונית נציגי סנטאורי פריים וג'קאר נציג הנארנים בנו לבסוף סדר עולמי חדש. פאודה עונה 3 פרק 2 צפייה ישירה תרגום עברית

פאודה עונה 3 למה כדאי לצפות فوضى

נוגעת במציאות קרובה לכאב . כשמדובר בעזה, אין זמן לרגשות רכים. העלילה חייבת לזרום כמו שיטפון אחרי הגשם. בדיוק כמו שעזה מתנהגת ומוצגת לצופים בעונה 3 בפאודה, פרק 2 . הפרק הראשון של פאודה הוא יצירת מופת. מכל בחינה . עונה 3 פרק 1 הסתיים בהפתעה בלתי צפויה. מבט ישיר למאבק חמאס ברשות הפלסטינית ובגוף הציוני הוא מדינת ישראל.

ממלכת עזה מול ממלכת יהודה ושומרון

בהיסטוריה כבר ראינו ממלכות מתחלקות לשתי ישויות פוליטיות וגאוגרפיות. קוריאה כיום, אירלנד בהיסטוריה האחרונה וממלכת ישראל לפני כ -3000 שנה. תהליך דומה מתנהל ברצועת עזה ובשטחים הפלסטיניים ביהודה ושומרון. עם זאת, הקרבה הגאוגרפית של הרשות הפלסטינית למרכז ישראל והחיכוך היומיומי בין אוכלוסיות קרובים הרבה יותר, מנטאלית, תרבותית וכלכלית, בין שתי המדינות.

"<yoastmark

פאודה עונה 3 פרק 4 לצפייה ישירה

מדובר באחד הפרקים הטובים של העונה ובכלל באחד המותחנים הגדולים מאז התחילה הסדרה. בפרק הזה העלילה לא רק מסתבכת מבחינת אקשן בין צוות פאודה והגורמים הפוליטיים וצבאיים ברצועת עזה אלא הוא צולל גם לתוך הקונפליקטים האישיים של הלוחמים , של המחבלים ונותן נקודת מבט אנושית על כל הסכסוך הישראלי ערבי . אגב פאודה צפויה לעלות גם בנטפליקס עם תרגום עברית מלא. זו ללא ספק אחת מסדרות המתח הטובות.

וואלקום טו עזה או מי בכלל רוצה להגיע לרצועה 

לישראל יש היסטוריה ארוכה עם העיר עזה. לאורך ההיסטוריה תועד יישוב יהודי בעיר. מקור השם עזה , הוא על רצועות התחבושת שיוצרו בעיר וקנו לעצמם מוניטין. לאחר כיבוש הרצועה במלחמת ששת הימים היה נדמה ששחר חדש עולה על העיר. רק נדמה. את מקומם של המוסכים והקניות , את מקומן של העגבניות המעולות , תפס איבה חשדנות ומאבק מדמם לשני הצדדים. עכשיו אנחנו רואים את זה בפאודה עונה 3.

בפרק השלישי של העונה שוב אנחנו חוזרים לאקשן. צוות היחידה המיוחדת של כוחות הביטחון בפיקודו של דורון קביליו מסתבכים ליד סוכת האבלים , כאשר כמו בעונה הראשונה של פאודה , אנחנו לא באמת יודעים מי נגד מי .