פוד טראק רמת גן רחוב ביאליק שעות פעילות

פוד טראק רמת גן רחוב ביאליק

מעכשיו אמרו פוד טראק רמת גן רחוב ביאליק ! רמת גן נושאת את בשורת האוכל של ישראל. אחרי מתחם המכולות הקולינרי רמת גן  Containers City ליד הבורסה יחלו לפעול ברחוב ביאליק משאיות אוכל food truck . סצינת האוכל של ניו יורק עם הטרנד העולמי בסצנת האוכל מגיעה לכיכר אורדע.

פוד טראק רמת גן רחוב ביאליק

פוד טראק רמת גן רחוב ביאליק צילום wesave ©

למבקרים הרבים הפוקדים את רחוב ביאליק ברמת גן ואת כיכר אורדע ממתינה הפתעה חדשה. 2 משאיות אוכל חדישות בעלות מראה שכל כולו חוץ לארץ כבר נמצאות בכיכר ובקרוב יתחילו לפעול כמסעדות משאיות רכב בדומה לערים גדולות בעולם.

כמו טרנדים רבים בעולם האוכל גם food truck של רמת גן התחיל בעיר ניו יורק. כעת לאחר שישראלים רבים נסו את מזלם בעיר הגדולה , מצטרפת גם עיר הגנים של ישראל לרשימה ההולכת ומתרחבת של ערים בהן פועלות משאיות אוכל.

בניגוד למתחם המכולות שהוקם בין מגדלי הבורסה בקו התפר של תל אביב רמת גן ומיועד בעיקר לעובדים במתחם , משאיות האוכל יפעלו בלב מרכז העסקים של רחוב ביאליק.  בעיריית רמת גן מקווים שהאטרקציה החדשה תביא עמה משב רוח מרענן לעיר ותסייע להפוך אותה למרכז תרבות ובילוי בדומה לאחות הגדולה , תל אביב.

מגזין רמת גן- דירות חדשות למכירה ברמת רמת גן 

קרציני לא חשב על זה ….

אברהם קריניצי בטח לא חזה את העתיד בצורה כזו . האם המבקרים ימשיכו לטייל ברמת גן גם לגן אברהם הסמוך ? מוקדם לדעת אך רחוב הרצל וגם רחוב ביאליק ישמחו לשדרוג קולינארי .  במידה והפרוייקט יצליח הו איתרחב למקומות נוספים בעיר רמת גן .

משאיות אוכל רמת רמת גן כיכר אורדע . מחיר מנות צפויות החל מ 35 שח ועד 45 ש"ח למנות בשר פופולאריות כמו  עראיס, סופלאקי קבב יווני וסטייק בפיתה. את הפרויקט תפעיל חברת Food truck company בהובלת שף גיא פרץ.

לא רק פוד טראק רמת גן בביאליק ! יש גם מוזיאון אומנות המזרח הרחוק רמת גן  

מוזיאון אומנות המזרח הרחוק – יחיאל נהרי ניצול שואה תרם למוזיאון את מרבית האוסף הפרטי שלו ומעל לתיאטרון רמת גן פועל בצנעה מוזיאון המציג פריטים נדירים ועוצרי נשימה מהמזרח הרחוק . המוזיאון פועל גם בשבת ונמצא בין בית הספר למשחק בית צבי לתיאטרון רמת. מומלץ ביותר . פרטים גם בטלפון 03-618-8243 חיבת ציון 18 רמת גן .