פסטיבל בא לי גליל 2023 תאריכים פעילויות

פסטיבל בא לי גליל 2023 תאריכים פעילויות 

סנובים בגליל כבר בקרתם?. אם לא זה בדיוק הזמן לקחת את הרכבים ולנסוע צפונה. מה בכתבה?. פסטיבל בא לי גליל 2023 תאריכים פעילויות לכל המשפחה.

היכן ומתי?. פסטיבל בא לי גליל 2023 תאריכים פעילויות 

מבשר האביב הראשון בגליל, הוא פסטיבל 'בא לי גליל' השני שייפתח ביום חמישי הקרוב (9.3) ויציג את העושר הקולינרי של חבל ארץ כרמי זית, ההרשמה בעיצומה לאירועי הפסטיבל: סדנאות, קולינריה, סיורים ואירועים לכל המשפחה

איפה? בקעת בית הכרם- בלב הגליל
מתי? שני סופי שבוע חמישי עד שבת, 9-11.3 , 16-18.3

עוד באתר אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה

מה מחכה לכם באירוע בקעת בית הכרם- בלב הגליל ארץ כרמי הזית 

בסוף השבוע ייפתח באשכול בית הכרם פסטיבל 'בא לי גליל' שיתקיים בפעם השנייה ברחבי האשכול, פסטיבל אביב קולינרי, שישים דגש ויחשוף את עושר הטעמים והניחוחות הקיים בחבל ארץ זה, לצד אירועים חינמיים וטיולים בטבע המרהיב של חבל ארץ כרמי הזית. בסוף השבוע הראשון יתקיימו שלל אירועים: ביקור במפעל השוקולד ג'ונקולד,

ארוחת ערב אתיופית חגיגית אצל יעל, סיור בוטיק לנשים, פסטיבל דרוזי בסאג'ור עם פעילויות לכל המשפחה, שוק איכרים תוצרת הארץ במשגב, ביקור מודרך במחלבת שירת רועים, תחרות ממולאים, סדנת אפיית לחם מחמצת, סדנת בישול אוכל לבנוני, סדנת קובה, טקס קפה בדואי, סדנת ליקוט, סדנת כנאפה, סיורים בגרעין העתיק, טקס תה יפני, סדנת מאפי טאבון ועוד..

 האירועים שאהבנו ויש עוד! ואתם מוזמנים להירשם מראש כי הכרטיסים אוזלים! 

סיור בוטיק לנשים יצירה וקולינריה | שישי 10.3.23, 8:30, כרמיאל

ג'ונקולד – חוויה שוקולדית לכל המשפחה | שישי 10.3.23 | 9:00-14:00. היכן?. מנוף. איפה נמצא היישוב?. יישוב כפרי קהילתי בגליל התחתון בתחומי המועצה האזורית משגב

רוצים לבקר בשוק איכרים בצפון?.  תוצרת הארץ – משגב | שישי 10.3.23. באילו שעות?. 9:00-16:00

מבוא לשמן זית גלילי וסדנת קובה – אהוד סוריאנו ואום בילאל | שישי 10.3.23

לחובבי קולינריה סדנת בישול אתיופית מומלץ!  יום חמישי  16.3.23

מפגש קולינרי עם המטבח האתיופי הביתי, של יעל מקונן דגו, פעילה חברתית ובשלנית מחוננת עם סיפור חיים מרתק. הסדנא כוללת הכנת תבשיל האינג׳רה, הכירות עם תבלינים מסורתיים אותם היא רוקחת בעצמה.
בסיום הסדנא נקנח בארוחה מסורתית ארומטית. משך הארוחה כ-4 שעות.

סיור ב"דרך של בן" עם המדריכה יהודית סלע. מתי?.  שישי 17.3.23

באזור חורש טבעי, הצופה על כל הרי הגליל העליון, סמוך לישוב קורנית נמצאת הדרך של בן. אתר שהוקם לזיכרו של בן סלע, שנפל במלחמת לבנון השנייה. גן קסום המשלב בתוכו את הטבע המקומי עם פינות החמד המאפיינות את בן. משך הסיור כשעה וחצי בהדרכתה של יהודית סלע. כמה עולה?. הסיור בעלות של 10 ש"ח.

מה קורה ביודפת?. בואו לאירוע בא לי גליל בבואכה יודפת. מתי? שבת 18.3.23

איזה יישוב ילבש חג ביום שבת?. מתחם 'בואכה יודפת' ילבש חג לכבוד הפסטיבל. מה במקום?. דוכני מזון ואומנות יפרשו בין בתי העסק היפיפיים במתחם. על רקע אלו נופים נחגוג ביישוב?. אל מול הנוף הגלילי של תל יודפת וכרמי הזיתים. משפחות עם ילדים ייהנו מביקור ביער הקופים הסמוך. הכניסה חופשית (למעט הכניסה ליער הקופים). שימו לב: לא תתאפשר כניסה למתחם ברכבים פרטיים. שאטלים יחכו למבקרים בחניון אוהל יעל.

 עוד באתר פסטיבל כרמיאל 2023