פסטיבל מחול כרמיאל 2023 תאריכים מידע מופעים

פסטיבל מחול כרמיאל 2023 תאריכים מידע מופעים

אוהבים ריקוד ומחול ? קבלו את המידע על הפסטיבל שחוזר השנה. פסטיבל מחול כרמיאל 2022 תאריכים מידע מופעים מגזין תרבות ישראלית אירועים מומלצים. קבלו את המידע על הפסטיבל שחוזר השנה.

באיזה תאריכים נערך השנה פסטיבל מחול כרמיאל 2023 תאריכים מידע מופעים

חגיגת המחול הגדולה של ישראל. פסטיבל מחול כרמיאל תאריכים השנה החל מתאריך 01/08/2023 בימים שלישי רביעי וחמישי.
01/08/2023 יום שלישי ערב הפתיחה
02/08/2023  יום רביעי
03/08/2023 יום נעילת הפסטיבל

עוד באתר – פסטיבל פסלים חיים רחובות 2023 תאריכים שעות פעילות

פסטיבל מחול כרמיאל 2022 תאריכים מידע מופעים

פסטיבל מחול כרמיאל 2022 תאריכים מידע מופעים

רשימת מופעים השנה בפסטיבל 

כרטיסים לפסטיבל מחול כרמיאל, הזמנת כרטיסים באתר קופת בראבו.

רוקדים עם קרן פלס פסטיבל כרמיאל 2023  יום רביעי 02/08/2023,21:00, אמפי כרמיאל 

תחרות של מיטב להקות המחול הישראלי בארץ, בהשתתפות קרן פלס. מיטב להקות המחול באירוע צבעוני, ססגוני וישראלי מאין כמותו. הלהקות יציגו ריקודים חדשים לשיריה מכל הזמנים, ובנוסף ריקודי פתיחה וסיום מרהיבים שחוברו במיוחד לערב זה ויבוצעו על-ידי מאות רקדנים על הבמה במשותף. בהשתתפות הזמרות קרן פלס ושי המבר. בהנחיית יעל בר זוהר.

לפרטים נוספים קרן פלס פסטיבל כרמיאל 

הוא הלך בשדות בלט ירושלים פסטיבל מחול כרמיאל 2023

לקראת יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, ובמלאת 15 שנים ללהקת בלט ירושלים, הלהקה מעלה מופע מחול בהשראת הרומן של משה שמיר "הוא הלך בשדות". הבלט החדש משחזר את המיתוס הציוני של שנות הארבעים במאה הקודמת, תקופה של מאבקים בין יהודים לערבים בעת ששלט בארץ ישראל המנדט הבריטי. סיפור אהבה בין מיקה, ניצולת שואה, פליטה מפולין, לאורי, צבר הפלמ"חניק, הקיבוצניק המיתולוגי.

המופע הוא הלך בשדות פסטיבל כרמיאל כרטיסם מוזלים מבצעים הנחות 

יש לי חלום מופע נעילה פסטיבל מחול כרמיאל 2023 מחול כרמיאל 2023  כרטיסים מופעים הנחות מבצעים לוח הופעות!

סיפורי חלומות שמובאים אל הבמה ביצירה מקורית וייחודית. בימוי: גדי ביטון, יניב הופמן במופע ישתתפו מיטב להקות המחול בישראל שיציגו עבודות בכורה בנושא חלומות הפוגשים את כולם במציאות: החלום הציוני, חלומות אישיים, חלומות פורצי דרך, חלומות על אהבה, חלומות שפגשו את המציאות. בהשתתפות הזמרים רוחמה רז ואליאב זוהר אורח מיוחד: עידן רייכל

לוח זמנים מופע נעילה פסטיבל כרמיאל 

מופע ריקודים 

מופע ריקודי נשף Ballroom, ייערך ביום ד׳, 02.08.2023. היכן?. 19:00 היכל התרבות ע"ש נרקן בכרמיאל. מה בתכנית?.  מופע ריקודי נשף עם מיטב מועדוני ריקודי הנשף בארץ

בהנחיית אלון לילייב

היום השמיני – להקת מחול ליאור תבורי – פסטיבל מחול כרמיאל 2023

יצירתו החדשה של ליאור תבורי בביצוע שמונת רקדני הלהקה. להקת מחול ליאור תבורי הוקמה בשנת 2022 בתל אביב, ישראל ע"י הכוריאוגרף ליאור תבורי. תבורי בעל תואר ראשון באמנויות ותואר שני במחול מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, בהצטיינות.

צפו בווידאו מחולה – פסטיבל כרמיאל "לחיים" גל ליברפרוינד

פרטי קשר עם הנהלת הפסטיבל טלפון דואר אלקטרוני

לפרטים נוספים:
טלפון: 04-9882811
אימייל: karmielfestival123@gmail.com
אתר האינטרנט: www.karmielfestival.co.il

לאו יוצאים לבלות היום ? אילו פסטיבלים מתקיימים השנה בארץ ? סיקור אירועי תרבות ברחבי הארץ באתר הבילויים של ישראל. השנה הפסטיבל חוגג ארבעים שנות חגיגות ריקוד ומחול. אז אם אתם אוהבים אירועי תרבות בישראל, ובעיקר אם אתם אוהבים מחול ואת הצפון היפה, אנו ממליצים לכם על פסטיבל כרמיאל 2022.

הפסטיבל החל לפעול  בשנת 1988. על ידי יונתן כרמון ותרצה הודס, מאבות המחול והריקוד של ישראל. מי מופיע בפסטיבל? רקדנים מהארץ ומחו"ל וכמובן מיטב הלהקות הייצוגיות של ישראל.

היכן נמצאת כרמיאל ?  

לבאי הפסטיבל יש לא מעט אטרקציות שמחכות להם שהם ניתן לבלות. ראשית העיר סמוכה ליישוב פקיעין ואנו ממליצים על טיול עצמי בסמטאות וכמובן סיור וקפה טוב באזור המעיין.

אטרקציות באזור

פארק רבין ובו אתר העתיקות חורבת קב. באתר נמצאים שרידי חווה ביזנטית ובה גת, כנסייה ורצפת פסיפס.

מצודת תפן –  אתר ארכאולוגי מהתקופה ההלניסטית עם שרידי מבצר בסמוך ליישוב כישור בגליל העליון.

היכן אפשר לישון בכרמיאל? באי הפסטיבל צריכים לקחת בחשבון שהמקום אינו משופע בבתי מלון. אך באזור פועלים מספר בתי הארחה וכן יש אפשרות ללינה בצימרים באזור כרמיאל.