איזה אטרקציות יש בסוכות 2023 לפי ימים בחול המועד ובחופשה

איזה אטרקציות יש בסוכות 2023 לפי ימים בחול המועד ובחופשה  טיולים פסטיבלים סיורים שמורות טבע 

מחפשים אטרקציות ברחבי הארץ בחול המועד סוכות תשפ"ד? ריכוז פעילות יומית רשימת פעילות לפי אזור ברחבי הארץ הצעות לטיולים הופעות פסטיבלים כרטיסים להופעות וכל מה שצריך לדעת על חופש סוכות תשפ"ב שמחת תורה שמיני עצרת. איזה אטרקציות יש בסוכות 2023 לפי ימים בחול המועד ובחופשה  טיולים פסטיבלים סיורים שמורות טבע.

תאריכים חג סוכות 2023 לוח שנה עברי לועזי

חופש לפני סוכות 2023
ימי חופשה בין יום הכיפורים לסוכות
מיום שלישי, י"א בתשרי התשפ"ד, 26 בספטמבר 2023 ועד יום חמישי, י"ג בתשרי התשפ"ד, 28 בספטמבר 2023 .
חופשת סוכות 2023 שנת תשפ"ד שמחת תורה
ערב חג סוכות תשפד יום שישי 29/10/2023
מוצאי חג סוכות 2023 יום שבת 07/10/2023

לאן מטיילים בחופש איזה אטרקציות יש בסוכות 2023 לפי ימים יעודכן בקרוב 

 

 

מסלולי טיול ברמת גן אברהם הצופה על גוש דן

מדובר באחד הגנים היפים בישראל , הוא צופה על גוש דן , תל אביב , חוף הים והילדים יכולים לשחק בו ללא הפרעה במשך שעות , החל ממתקני משחקים ועד שוטטות בגן טובל בירק בסמוך למה שהיה פעם אמפיתיאטרון רמת גן ובמשך שנים זכה לכינוי הגן הנעלם.

טיול מנזר בית גמאל בית שמש

המנזרים של ארץ יהודה קמים לתחייה מהיסטוריה רבת שנים ופתוחים בפני כולם . במקרה הזה נזירים סלזיאינים ומסדר האחיות מציעות ביקור במקום מרתק כמו באגדות. הקרבה לעמק האלה מזמנת מספר מסלולי בראשית מרתקים. מה כוללים הטיולים?.

ונופים עוצרים נשימה גם עבור מסלולים עם ילדים באזור בית שמש.  הכתבה היום נתמקד במנזר בית גמאל בעל המראה של מצודה אירופית , מכניס אורחים , צופה לתל אביב ביום בהיר ובימי שבת מארח במסגרת אולם קונצרטים בית גמאל פועלים במקום קונצרטים של מוסיקה קלאסית . מדובר באחד המקומות המומלצים במסגרת טיולים בעמק האלה וסביבתה והוא ללא ספק עומד בראש רשימת אטרקציות באזור בית שמש המנומנמת בימי שבת .

עוד באתר  חגי תשרי 2023 אטרקציות ברכות פעילויות חופשים 

הסוכה הגבוהה בארץ איפה? כיכר ספרא בירושלים בואו לבקר 

בימי חול המועד סוכות תשפ"ד, בין ראשון לחמישי בואו לחגוג את אווירת חג הסוכות בסוכת ירושלים בכיכר ספרא. כמיטב המסורת, עיריית ירושלים מקימה גם השנה את הסוכה הגדולה בעולם בכיכר ספרא, ומזמינה את תושבי העיר ומבקריה להגיע וליהנות משלל הופעות ואירועים המתקיימים בה. במהלך חול המועד יתקיימו ללא תשלום עשרות הופעות ופעילויות לכל המשפחה.

הסוכה הגדולה בעולם כיכר ספרא ירושלים

הסוכה הגדולה בעולם כיכר ספרא ירושלים

פסטיבלים באילת פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב הכניסה חופשית!

אתם בעיר הדרומית בחול המועד?. בואו לבקר פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס חול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00.

בפארק הצפרות אילת מזמינים ליהנות מהפנינג מיוחד בסוכות לרגל פתיחת עונת הנדידה.

הפעילות כוללת הדרכות מרתקות על חיי הציפורים העוברות בפארק, צפייה בעזרת טלסקופים על ציפורי הפלמינגו ועל ציפורי מים נוספות, פעילות חפש את המטמון, פעילויות יצירה, צמות צבעוניות וציורי גוף לילדים ועוד.
הפנינג צפרות – 29-30.9.2023, בין השעות 9:00-13:00
כניסה חופשית.

פסטיבל הבירה אילת

במהלך חול המועד יתקיימו באילת גם פסטיבל הבירה, שחוגג עשור עם ארבעה ימים של הופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים, ומעל 40 מותגי בירה מהארץ ומהעולם. ולאוהבי המוסיקה האלקטרונית, יחכה סופשבוע גדוש במוזיקה אלקטרונית בכיכובם של אחד הצמדים המבוקשים בעולם – ARTBAT.

בריכת הקשתות רמלה לשוט בצל בסירות

במרכז רמלה שוכנת מזה מאות שנים ברכת הקשתות שבמקור שמשמה לאגירת מים וכיום ניתן לשוט בה בסירות עם הילדים. מדובר בבילוי זול יחסית , תור קצר ואפשרות לשוט כחצי שעה בבריכה תת קרקעית. חלק מאתנו יזהה את המקום ששימש לצילומי הסרט חסמה ונערי ההפקר.

היכן : בריכת הקשתות רמלה רחוב ההגנה חניה בשפע מול האתר
שעות פתיחה : ראשון שני שלישי שבת 16:00-08:00 ימי רביעי עד שעה 17:00
מחיר כניסה : מבוגר 14ש"ח , גמלאי , נכה , סטודנט 12 ש"ח , ילד 10 ש"ח
זמן ביקור במקום : שעה עד שעה וחצי אפשר לקנח בחומוס בעיר העתיקה ברמלה
מתאים לכל עונות השנה ! רצוי לוודא שעות פתיחה במהלך חול המועד בילוי מומלץ לכל המשפחה