פעילות לשבת עם הילדים טיולים הצגות

מה עושים בשבת פעילות לשבת עם הילדים טיולים הצגות 

אנו הכנו לכם רשימת פעילויות בכל רחבי הארץ שמתאימה לשבת עם הילדים בכל עונות השנה , טיולים קלים ומסלולים בדרגת קושי בינונית . אז לא  לשכוח כובע כי זו כבר העונה ומים שבת שלום ובילוי נעים מצוות האתר מה עושים בשבת פעילות לשבת עם הילדים טיולים הצגות. מה עושים עם הילדים?. לאן מטיילים בשבת?. המלצות לבילוי משפחתי.

   טיולים לשבת וחגים לכל המשפחה מה עושים בשבת

יום שבת הוא יום חופש קבוע ולכן קל להתכונן לפעילות. צוות האתר הכין  עבורכם את רשימת ההצגות לשבת הקרובה עם רשימת הצעות לטיולים בשבת ! לא לשכוח לקחת מים וכובע כי האביב והקיץ כבר כאן , לפקוח עיניי ושובו לביתכם בשלום

שימו לב : כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. מחירי הכרטיסים נכונים ליום הפרסום – יש מצבע משתלם מהרו לרכוש לשריין כרטיסים מראש במחיר משתלם !

מתי יוצא פורים השנה? 2023 תאריכי חופשת 

הימים שני, שלישי ורביעי, י"ג, י"ד וט"ו באדר התשפ"ג,
6–8 במרס 2023. הלימודים יתחדשו ביום חמישי, ט"ז באדר התשפ"ג, 9 במרס 2023.

עוד באתר – פסח 2023 מתי ליל הסדר חופשות מערכת החינוך

 

טיול משפחתי על חומות ירושלים העתיקה

אחד הטיולים הטובים ביותר למשפחות הוא ללא ספק סיור על חומות ירושלים העתיקה. הסיור מאפשר צפייה פנורמית תוך הליכה כייפית על חומות העיר וחשיפה להיסטוריה המופלאה של העיר לצד תצפית על אתרים היסטוריים והמבנה העכשווי של העיר שחוברה לה יחדיו (?) . היציאה משער יפו לאחר רכישת כרטיסים בעמדת המידע בכניסה. אפשר לרדת מהסיור על חומות ירושלים במספר מקומות ומשם להמשיך לטייל בין סמטאות השוק ורובעי העיר היפים. הרובע הנוצרי מהשער החדש , הרובע המוסלמי והשוק  והרובע היהודי , כניסה מומלצת משער ציון.

טיולים בעיר העתיקה בירושלים מקומות מיוחדים

טיולים בעיר העתיקה בירושלים מקומות מיוחדים

 

טיולים משפחתיים לחגים ושבתות

פארק קנדה שפלת יהודה – נקרא גם פארק איילון ואפשר לטייל בו שעות בין עצי זית ותמר חצי שעה מתל אביב צופה לצומת לטרון שבילים מוריקים וסימון של שבילי ישראל . מומלץ לכל המשפחה.

טיול משפחתי לחיפה טוב זה לא הגנים של לואי ה 14 אבל יש לנו כאן בחיפה גנים בהאים על צלע הכרמל והם לא פחות מרשימים 5 דקות מואדי ניסנס שאליו אתם הולכים אחרי הגנים לנגב חומוס או סתם לאכול בקלוואה ואם ממש רעבים אז יש גם פיתה עם זעתר !

מנזר בית ג'מאל – אחד יחיד ומיוחד בלב שפלת יהודה עשר דקות מבית שמש , על הכביש מזדקרים הצריחים של מנזר בית ג'מאל עם הכנסייה והנוף הייחודי . קחו את הילדים וגם את עצמכם לטיול של שעה וחצי של כיף ונופים אחרים . במקום פועלת חנות נזירות עם כלי קרמיקה ( לא זול ) אבל עם ריבות טעימות ומתוקות במיוחד . בגן הקטן של המקום ניתן לצפות ביום בהיר אל תל אביב ! שווה ומפתיע ובעיקר לא עולה כסף  !

טיול לשבת מנזר בית גמאל

טיול לשבת מנזר בית גמאל

 

מדי שבוע נציע לכם הצגות ילדים מומלצות לחופש גדול ! מחירי מבצע לכרטיסים הצעות לטיולים משפחתיים ופעילות לשבת עם הילדים . תאטרון גבעתיים הצגות ילדים במחיר סופר פרייס  ! הקוסם מארץ עוץ הצגה 2019 עם מיכל אמדורסקי בתפקיד דורותי . ונעבור לג'ונגל שם מחכה לכם תיאטרון יפה גבאי עם  סימבה מלך הגו'נגל הצגה 2023. היי האתם מחפשים דירה לגור בה ? יש לנו עבורכם כרטיסים עבור דירה להשכיר הצגת ילדים ברחבי הארץ ! שלכם צוות אתר החופש הגדול 

כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. מחירי כרטיסים ומבצעים נכונים לרגע הפרסום

טיולים לשבת דרגת קושי בינונית טיול עם הילדים בשבת