פריפריה אימפריה yes הסדרה שמביאה את נשות האופנה לתל אביב

פריפריה אימפריה yes הסדרה שמביאה את נשות האופנה לתל אביב

עונת הסדרות החדשות עוד מעט בפתח וערוצי הטלוויזיה כבר מאפשרים טעימה ופרטים ראשונים על סדרות חדשות בyes, הוט וערוצים 12 קשת, ערוץ 13 רשת. בכתבה זו נספר על פריפריה אימפריה yes עונה 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים  הסדרה שמביאה את נשות האופנה לתל אביב .

פריפריה אימפריה yes

פריפריה אימפריה yes

לעצב אופנה ולהלביש את הסלבריטאים הסיפור של פריפריה אימפריה yes 

בעולם האופנה בישראל ובעולם לא קל בכלל לרוץ, בטח לא לקנות לעצמך שם. אם את או אתה מגיעים מהפריפריה, אז יש מצב שזה קשה שבעתיים. למרות שבישראל של היום מפרידות 45 דרות נסיעה בין אשקלון אשדוד למרכז תל אביב. אם עושים על זה סדרה, חשבתי שאולי המרחק גדול יותר. נחיה ונראה. בכל מקרה מדובר בסדרה ישראלית חדשה ומסקרנת.

עוד באתר- מה חדש ב-yes?

מי הן נשות האופנה בסדרה חדשה של yes 

אוריה עזרן מרמלה

אורטל אליה בניסטי מאשדוד

נעמה מריומה ממושב מצליח

האשקלוניות – סינדי דזן Sindy Dazan Beauty. דליה מנאשרוב מעצבת הבית של ארמון הכלות דימיטריוס באשקלון.  ובתה, קים מנאשרוב Kim Manasherov.

מצאתם טעות? כתבו לנו ונתקן

ברוכות הבאות למרוקו פריפריה עונה 2 פרקים מלאים שנת 2023 

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של "פריפריה אימפריה", הופכות הגיבורות העומדות במרכזה לסלבס, ומודל לחיקוי. גם בפריפריה וגם במרכז. העונה השנייה מתחילה כשכל אחת מהן נמצאת בנקודת מפנה דרמטית בחייה.
נעמה מריומה מתגרשת והופכת לאשה עצמאית כלכלית, וזה לא פשוט כלל .
אורטל בניסטי נדרשת להופיע בציבור כאשה דעתנית וחברתית ונבהלת מעוצמת המעמד.
בבית משפחת מנשרוב מחליטות בנות המשפחה , קים וסינדי, לעזוב את הקן. וזה שובר את ליבה של דליה, שמנסה לדחות את הפרידה.
אוריה עזרן מחליטה לצאת למסע לחיפוש זהות ושורשים שיטעינו את ההתפתחות המקצועית והיצירתית שלה.
 

מעצבי אופנה צעירים ומבטיחים בעולם. מהיכן האם שאבו את ההשראה? 

Priya Ahluwalia הוא מעצב בגדי גברים בריטי שפועל מלונדון. הוא קיבלה השראה מהתלבושות שלבש סבו הפנג'אבי בשנות השבעים, כמו גם מתרבות הרייב של שנות התשעים.

Peter Do פיטר דו היא מעצבת (די ביישנית יש לאמר) אמריקאית של בגדי נשים הממוקמת בניו יורק. היא זכתה בפרס LVMH לתארים מתקדמים לאחר שסיימה את לימודיה ב- F.I.T. בשנת 2014. לאחר מכן המשיכה לעבוד בסלין של פיבי פילו ולאחר מכן ב Derek Lam. מספר עוקבים באינסטרגרם 418k followers.

צפו בווידאו פריפריה אימפריה פרק 2 לצפייה ישירה 


סדרות חדשות יס, הוט, נטפליקס ישראל, אמזון פריים. סיקור תכניות חדשות בכל ערוצי הטלוויזיה. קטעי וידאו נדירים לצפייה ישירה, פרקים מלאים, סרטי דוקו VOD.