צפייה ישירה משחקי הכס עונה 8

צפייה ישירה משחקי הכס עונה 8

שני פרקים ראשונים של משחקי הכס כבר חלפו מבלי שאיש יילחם באמת. לקראת פרק 3 משחקי הכס לצפייה ישירה אנו מבצעים הערכת מצב ומביאים את הספולירים החמים ביותר ברשת על סוף העונה של צפייה ישירה משחקי הכס עונה 8

משחקי הכס צפייה ישירה עונה 8

משחקי הכס צפייה ישירה עונה 8

משחקי הכס מי נשאר בחיים  

הקרב מול המתים המהלכים צפוי לגבות מחיר יקר מדמויות שהצליחו למרות הכל לשרוד עד לעונה האחרונה של משחקי הכס .  כל זה למה  ?  כי נשארו לנו רק עוד 4 פרקים עד לסיום העונה וכיאה למסורת של משחקי הכס , גיבורים גדולים צריכים לעזוב את הבמה ולפנות אותה לדמויות חזקות יותר שבתורן ייפלו על חרב.  עדיף מפלדה ואלריאנית valyrian steel .

אז הנה רשימת המועמדים לעזוב מהר מאד את משחקי הכס .  לא כולם אהובים במיוחד ולכל אחד יש תפקיד משלים אך בטח לא תפקיד עקרי . חשוב לזכור שלכל דמות יש צבא מעריצים בעולם האמיתי .

הגבירה בריאנה מטארט 

ככל הנראה תיפול על חברה כבר בפרק 3 משחקי הכס עונה 8 - היא מגנה על האגף השמאלי , היא הפנטזיה של טורמונד האיש מאחורי החומה ששותה חלב ענקים והיא אם תרצו אחת מדמויות המשנה האהובות בסדרה שיר של אש ושל קרח .

בפרק 2 עונה 8 משחקי הכס גיימי לאניסטר משח אותה לאבירות וזה כנראה המחווה האבירית האחרונה שלה היא תזכה .

פודריק משחקי הכס עונה 8 

פודריק הוא בשר תותחים ונושא הכלים של בריאנה מטארט.  הוא לא באמת רוצה להלחם הוא לא באמת לוחם אבל הזמן והמקום עשו אותו כזה . מכיוון שאין לו עוד הרבה מה לתת בתור קיק סייד של האבירה הגדולה שעל ברכיה הוא התחמך לא נשאר לנו אלא להעריך שכמו לפורלו אצל דון ג'ובאני הוא יסיים את תפקידו עם ירידתה מהבמה .

משחקי הכס צפייה ישירה עונה 8  

הסדרה בישראל משודרת בשלוש פלטפורמות שידור עקריות. חברת HOT משדרת את משחקי הכס לצפייה ישירה בכבלים , חברת חברת yes שירותי טלוויזיה בלווין וכמובן סלקום tv נכון לעכשיו משחקי לא משודרת בנטפליקס ישראל . 

אתר wesave מסקר את העונה האחרונה של משחקי הכס ומביא אליכם את מבט עמוק מקרוב על הסדרה , על השחקנים המרכזיים של משחקי הכס ועוד טיפים חשובים בנושא משחקי עונה 8