קוברה קאי עונה 3 צפייה ישירה נטפליקס ישראל

קוברה קאי עונה 3 צפייה ישירה נטפליקס ישראל

מה עושים עם סדרת נטפליקס מצליחה מאד שהצופים אהבו והיא קשורה בטבורה לסרט מלפני עשרות שנים? פשוט מאד ממשיכים לעונה נוספת ומעולה מכל הבחינות. קבלו את קוברה קאי עונה 3 צפייה ישירה נטפליקס ישראל. צפו בווידאו בסוף העמוד. לאחר העונה השלישית עלו בשנטפליקס עוד 2 עונות. קוברה קאי עונה פרקים מלאים לצפייה ישירה היא האחרונה.

קוברה קאי עונה 3 צפייה ישירה נטפליקס ישראל

קוברה קאי עונה 3 צפייה ישירה נטפליקס ישראל

העונה השלישית חוזרת לקרטה קיד 2! 

מבחינתי זו בשורה משמחת ביותר. החלטה של נבונה של הפקת הסדרה לקחת את העונה השלישית כעלילת מפנה ולקשר אותה לעלילת קרטה קיד 2 הסרט המיתולוגי משנות השמונים. אז מעבר לחדשות המרעישות על הקישור לקרטה קיד 2 ובכן, כל המעריצים של הסדרה מקווים שעונה 3 תהיה הרבה יותר חיובית אליהם ולרגשות כלפי כוכבי העלילה.

עונה 5 קוברה קאי לצפייה ישירה והורדה

כי בעצם מה קרה ולמה הסדרה יכולה להתקדם לעוד עונה? לורנס חטף חזק, אבד את חדר הכושר שלו ואת התלמידים, השני כמעט אבד משפחה. חברים אנחנו רוצים שהטובים ינצחו וזה מה שבדיוק אנחנו הולכים העונה. כי לא משנה מה קרה בקוברה עונה 2 לצפייה ישירה- עכשיו ההפקה יכול לתקן. עם מיסטר מיאגי או בלעדיו.

השחקנים הראשיים שלח קוברה אלף מאצ'יו,ויליאם זבקה,שולו מרידוונייה. יוצרי הסדרה הם ג'וש הלד,יון הורביץ,היידן שלוסברג. ותאם הצופים שלא יכולים להפסיד אף פרק לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל.

בואו נזכר על מה הסרט קרטה קיד שתיים קוברה  קאי עונה 3

לכאורה העלילה מתחילה באידיליאה. קומיקו היא אחייניתה של יוקי, חברתו לילדות של מר מיאגי המדריך הכל יכול. היא חולמת להיות רקדנית ומתאהבת בדניאל. היא נראתה לראשונה מלמדת ילדות קטנות כיצד לבצע את ריקוד ה- O-bon, שהיה דרך יפנית לכבד את המתים. מאוחר יותר היא מראה לדניאל כיצד לבצע את הריקוד הזה, אך את זה רואים צ'וזן והתחתונים שלו, שלעגים לדניאל על היותו נערה.

מאוחר יותר, כשדניאל נמצאת בעיר נהא, קומיקו גם שם לקנות מנוע מקרר לדודה יוקי. בזמן שהם הולכים ליד חנות אלקטרוניקה, יוקי מראה לדניאל מה היא רוצה להיות. דניאל שואל תחילה אם היא רוצה להיות מוכרת טלוויזיה, שקומיקו אומר לה לא, מכיוון שהטלוויזיות הראו בלט; היא התכוונה שהיא רוצה להיות בלרינה. ויאללה מכאן הכל מסתבך.

לאור ההצלחה של הסדרה ושלושת העונות הראשונות הופקו עוד 2 עונות כאשר בשנת 2022 עולה לאוויר קוברה קאי עונה 5 לצפייה ישירה פרקים מלאים עם תרגום עברית בנטפליקס צפייה לא הגבלה בסרטים וסדרות.

צפו בווידאו קוברה קאי עונה 3 פרקים מלאים צפייה ישירה