קייט סרט אקשן בנטפליקס המלצות לצפייה ישירה

קייט סרט אקשן בנטפליקס המלצות לצפייה ישירה חדשים netflix

הווידאו מחכה לכם בסוף העמוד! מחפשים סרט מומלץ עם הרבה אקשן, הרבה מתח והפתעות לאורך כל העלילה? קייט סרט אקשן בנטפליקס המלצות לצפייה ישירה. לכם רק נשאר להכין כיבוד ולהצמד למסך. רשימת סרטים חדשים מומלצים.

קייט סרט אקשן בנטפליקס המלצות לצפייה ישירה

קייט סרט אקשן בנטפליקס המלצות לצפייה ישירה

על מה הסרט החדש, קייט לצפייה ישירה, בנטפליקס ישראל? 

במרכז העלילה מתנקשת יוצאת למרוץ אכזרי נגד הזמן. מותחן פעולה בכיכובם של מרי אליזבת וינסטד ("ציפורי הטרף"), וודי הארלסון ומיקו מרטינו.

מתנקשת חסרת רחמים מגלה שהורעלה במהלך משימת חיסול אחרונה בטוקיו. עכשיו יש לה 24 שעות לגלות מי רצה במותה – ולהוציא לפועל את נקמתה. זה הולך להיות אקשן אמיתי שכבר הרבה זמן לא ראינו על המסך.

בטח יעניין אתכם – איפה יש אתר לצפייה ישירה בסרטים מלאים?

מי משחק בסרט החדש של נטפליקס רשימת שחקנים

מרי אליזבת וינסטד – שחקה במה שחסר לך (2019) – אמא של ווסלי, ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת (2020) – הציידת, קייט (2021) – קייט

ג'ון קונימורה – אחת השחקניות הזכורות מסרטו של טרנטינו להרוג את ביל משנת 2003 Kill Bill: Vol. 1 ועוד יצירת מופת אחת שווה לצפות בה היא

סיפור משפחתי משנת 2013. תוכלו למצוא אותו תחת השם Soshite chichi ni naru

וודי הארלסון- אחד והמיוחד! אחד השחקנים העסוקים של הוליווד מגיע למסך של נטפליקס. להזכיר את רשימת הסרטים שלו צריכים מספר כתבות ואנחנו רק נזכיר לכם את: משחקי הרעב – התלקחות (2013), לארי פלינט: האיש והסקנדל (1996), ארץ קשוחה (2007).

רשימת סרטים מומלצים בנטפליקס חדש וגם ישן 

אהבה ומפלצות – Love and Monsters: סרט הרפתקאות לכל המשפחה שמתרחש בעולם עתידני שעבר אפוקליפסה

סרט דוקו מומלצץ על מוחמד עלי – אחים בדם: מלקולם X ומוחמד עלי | Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali
ז'אנר: דוקומנטרי

אנימה בנטפליקס! לחובבי הז'אנר: המכשף: סיוטו של הזאב | The Witcher: Nightmare of the Wolf

מועמד לאוסקר 2021 שני זרים גמורים שנקרא באנגלית Two Distant Strangers סרט אינטנסיבי הנמשך חצי שעה בלבד מומלץ בנטפליקס ישראל קבל מועמדות לפרס האוסר.

סרטים מומלצים בנטפליקס מבוססים על סיפור אמתי 

חטאי אימנו היא אחת מסדרות התעודה המטלטלות של נטפליקס ישראל. בדרום העמוק של ארצות הברית כתות משלטות על נפשם של אנשים ומביאים את לורי ואלו לבצע מעשה שלא יעשה. השבוע, 01/08/2023 בית המשפט באיידהו דן אותה למאסר עולם ללא אפשרות לשחרור מוקדם. איך הכל התחיל?. צפו בנטפליקס.

צפו בווידאו לקראת הסרט המלא קייט לצפייה ישירה נטפליקס כולל תרגום עברית מובנה

הסרטים החדשים בנטפליקס 2023 המלצות מה רואים קישורים סודיים לסרטים 

צ'ופה Chupa האגדה מתיקים באפלה חוזרת לנטפליקס
זה לא עוד ביקור במקסיקו. בזמן שהוא מבקר את משפחתו במקסיקו, אלכס בן ה-13 מקנזס סיטי נתקל בצ'ופקברה – חיה ששייכת לאגדות שמסופרות באמריקה הלטינית. הסרט הוא חלק מרשימת סרטי ילדים מומלצים בנטפליקס.