קליפורד הכלב האדום הגדול סרט ילדים מומלץ צפו בווידאו

קליפורד הכלב האדום הגדול סרט ילדים מומלץ צפו בווידאו

הדמות המוכרת מספר הילדים שיצא כבר ב-1963 בעיבוד קולנועי חדש ומרענן. התוצאה- סרט חדש מומלץ בקולנוע. הכירו את קליפורד הכלב האדום הגדול סרט ילדים מומלץ צפו בווידאו. קופונים לרכישת כרטיס שני מתנה במבצע 1+1 בכרטיס אשראי.

קליפורד הכלב האדום הגדול צילום מסך יוטיוב

קליפורד הכלב האדום הגדול צילום מסך יוטיוב

Clifford The Big Red Dog על מה הסרט? 

עלילת הסרט מתחילה כמו באידיליאה. תלמידת חטיבת הביניים אמילי אליזבת (דארבי קמפ) פוגשת אדם קסום. הוא מציל בעלי חיים והיא ומקבלת במתנה גור כלבים אדמדם. במציאות אומנם אין כלבים אדומים. אבל זה עוד עוד כלום. כי היא מעולם לא ציפתה להתעורר בוקר לאחר מכן לכלב ענקי בגובה 3 מטרים, בתוך דירתה הקטנטנה בניו יורק.

עוד באתר  1+1 לסרט קוד הנחה לכרטיס שני מתנה 

בעוד אמא של אמילי, שהיא אם החד הורית אותה מגלמת סיינה גילרוי נמצאת בנסיעת עסקים, העלילה מסתבכת. אמילי ודודה הספונטני קייסי אותו מגלם ג'ק וויטהול יוצאים להרפתקאות בעיר הגדולה. מה שעובר עליהם ביחד עם קליפורד ששאיר את הצופים על קצות הכיסאות בזמן שגיבורי הסרט לוקחים ביס מהתפוח הגדול.

קלפורד הכלב נחשב לדמות החינוכית והאהובה, המבוססת על הספר, תלמד את העולם איך לאהוב בגדול.

ורגע לפני הסרט בואו נזכר בעוד כלב מפורסם מעולם הקולנוע

ורגע לפני הסרט בואו הזכר בעוד כלב מפורסם מהסרטים איינשטיין ב"בחזרה לעתיד"

כולם יכולים להסכים שמרטי מקפליי ודוק הם הכוכבים הראשיים של הסרט העתידני הזה עם קהל חסידים. אבל זה גם הוגן לומר ששניהם לא היו יכולים לשנות את העתיד לטובה ללא התמיכה האינסופית של איינשטיין.

הטבות כרטיסי אשראי קולנוע לב

ההיסטוריה של קליפורד מספרי ילדים לסדרות טלוויזיה מומלצות 

הספר הראשון על  קליפורד פורסם בסדרת ספרי ילדים. שהראשון שבהם ראה אור בשנת 1963. בעשורים שחלפו מאז, הרפתקאותיו של גיבור על ארבע הפכו ל-3 סדרות טלוויזיה פופולריות.

אם זה לא מספיק- הוא זכה גם למחזמר, משחקי וידאו וסרט האנימציה מ-2004 "הסרט הגדול באמת של קליפורד".

אז מה קבלנו על המסך? סרט מעולה לילדים. עם דמות שגם אני בתור ילד מאד אהבתי. היא מוכרת מהספרים הרבה לפני שהייתה מוכרת מסרטים.  מומלץ גם בתור סרט לכל המשפחה.

צפו בווידאו עם תרגום עברית מובנה קליפורד הכלב האדום הגדול חדש בקולנוע מומלצים לצפייה