קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה לצפייה ישירה חינם

קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה לצפייה ישירה חינם

אם נמאס לכם לשלם על צפייה בסרטים וסדרות זה הזמן להכיר את מגוון הרוצים והאפליקציות בהן ניתן לצפות בתכנים ללא תשלום. אבל לפני זה נסביר קצת על החידושים בתחום פלטפורמות התוכן בעולם ובארץ. קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה לצפייה ישירה חינם.

בימים אלו עלה בישראל שירות חדש שנקרא FREE TV. במה מדובר?. שידורים חיים וצפייה ישירה באלפי סרטים וסדרות לצפייה ישירה. כמה עולה?. אני רכשתי מנוי במחיר 29.90 שח לחודש וקבלתי גם את ערוצי הספורט ושלל סדרות מהארץ ומחול. בנוסף לצפייה ישירה בערוצי השידור של ישראל.

קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה לצפייה ישירה חינם

קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה לצפייה ישירה חינם

איך העולם משתנה במהירות קליק טיוי הערוצים החדשים של ישראל טלוויזיה

זוכרים שפעם היינו צריכים לשלם מאות שקלים בחודש על מנוי לכבלים או ל yes. כאשר בחברות ובמשרד התקשורת הבינו שזה לא יימשך לאורך זמן, הם יצרו חבילות זולות לצפייה שיירה באמצעות האינטרנט ועם כניסת מיזם האינטרנט המהיר הפלטפורמות החדשות השתלבו באופן טבעי. אז נכון יש גם את נטפליקס ישראל ואת השחקנית החדשה דיסני , אבל הן לא לבד. מה חדש? הכירו את click.tv החדשה המשלבת שידורים חינם בשילוב פרסומות.

מודעות גוגל



עדכון 2023 הכירו את FREE TV

האם שמעתם על אפליקציית free tv ?. מדובר ביישום חדש לצפייה ישירה מבית קשת וחברת RGE. בימים אלו ניתן להצטרף ולהירשם לתקופת ניסיון. מה אפשר לראות ביישום ה OTT החדש?. ערוצי הטלוויזיה של ישראל כמו ערוץ 12 וכמובן ערוץ 14, שידורי ערוץ כאן 11 לצפייה ישירה ואת ערוץ13.
כמה עולה להירשם לשירות FREE TV?. על פרסומים שונים המחיר צפוי להיות כ 40 שח לחודש והוא כולל את ערוץ הספורט. מחיר שווה לכל נפש במי שמעונין בשירותי תוכן + VOD בהמשך נוכל לדעת עד כמה ספריית הסרטים והסדרות לצפייה ישירה עשירה. בשורה התחתונה, הצרכן אמור להרוויח.

מה זה click.tv ואיך צופים בו בארץ? 

על מנת להבין כיצד לצפות בסרטים וסדרות חינם יש להכיר את המודלים החדשים של האתרים החוקיים לצפייה ישירה. אם תשאלו אותי, הייתי אומר – המודלים החדשים שמאפשרים לצרכן ליהנות משידור איכותי ללא תשלום. בואו נכיר כמה מהמושגים החשובים בעולם השידורים של העולם המודרני שבדרכו לישראל.

עוד באתר טובי שירות סטרימינג חינם צפייה ישירה

מה זה FAST CHANNELS לצפייה ישירה חינם. 

אז קודם כל בואו נעשה סדר. בעולם שלנו אין ארוחות חינם. תמורת ויתור על דמי מנוי תצטרכו לצפות בפרסומות במהלך השידור. כמה פרסומות?. רוב הערוצים מציגים פרסומת בודדת במהלך הצפייה או מספר פרסומות בודדות ולא מקבצים מתישים.

FAST הוא ראשי תיבות המייצגים שירותי סטרימינג בחינם הנתמכים על ידי מודעות. ללא תשלום דמי מנוי לרובן אגב אין צורך בהרשמה שם משתמש או סיסמא. איך זה עובד?. אתם צופים ומעת לעת מופיעה פרסומת וידאו על המסך. בהחלט מודל מקובל.  למעשה ערוצי FAST מסוגלים להציע שירותי סטרימינג אלה ללא עלות לצופה, בניגוד למודל דמי מנוי.

איך אפשר לצפות בערוץ click.tv tubi ועוד 

כמו תמיד יש לנו בשורות טובות וכאלה שיותר טובות. באמצעות המחשב או הנייד תוכלו לצפות בערות הנקרא טובי טיוי. מדובר בפלטפורמת אינטרנט המאפשרת  צפייה ללא הגבלה בסרטים וסדרות ללא דמי מנוי או רישום.

מודעות גוגל




החדשות היותר טובות הן על ערות חדש בו תוכלו לצפות באמצעות SMAT TV  ונקרא click.tv. בחודשים הקרובים צפויה הרחבה של השירות למרבית הטלוויזיות החכמות. מה כוללת אפליקציית הסטרימיניג החדשה?.

ערוצים ישראליים לצפייה ישירה

מבחר ערוצים בינלאומיים

תכני VOD בחינם עם פרסומת משולבות