קניות חזרה לבית הספר מבצעים און ליין

קניות חזרה לבית הספר מבצעים און ליין ובחנויות המובילות 

עולים כיתה או מגיעים פעם ראשונה לבית הספר כאשר הילדים עולים לכיתה . תתכוננו כי ממתינה לכם הוצאה לא מבוטלת על קניות חזרה לבית הספר מבצעים און ליין. אתר החיסכון של ישראל רכז עבורכם מבצעים הטבות שוברי רכישה תמורת נקודות ועוד מבצעים שווים במיוחד. מדריך מבצעים 2023 תשפד.

מבצעים אתר ההטבות כרטיס אשראי קניות חזרה לבית הספר 

חברות כרטיסי האשראי מנפקות לא מעט מבצעים בשגרה. בדקנו וראינו באתר חברות האשראי מבצעים תמורת נקודות ובתנאים שונים לרכישת ציוד חזרה ללימודים.

מתי חוזרים ללימודים השנה?.

לפי לוח חופשות משרד החינוך 2023-2024 תחילת שנת הלימודים בסוף החופש הגדול, לפי מספר ימי לימודים בשבוע.

הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובכל מוסדות החינוך הרשמי שמלמדים בהם שישה ימים בשבוע יתחילו ביום שישי, ט"ו באלול התשפ"ג, 01.09.2023, בשעה הראשונה על פי מערכת השעות הקבועה. במוסדות החינוך הרשמי שמלמדים בהם חמישה ימים בשבוע יתחילו ביום ראשון, י"ז באלול התשפ"ג, 03.09.2023, בשעה הראשונה על פי מערכת השעות הקבועה.

עוד באתר הרכבת הקלה תחנות קווים רכישת כרטיס נסיעה

חינם תמורת נקודות באתר אמריקן אקספרס יעודכן לשנת 2023 בקרוב.   

 

שובר ברשת גלי מה ההנחה לפני החזרה ללימודים?. 

באתר פיס פלוס של מנוי פיס מצאתי שובר הנחה משתלם במיוחד. מה המבצע?.  תו קנייה בשווי 150 ₪ לרשת חנויות Gali כולל כפל מבצעים והנחות. המחיר למנוי הוא 110 שח. מה זה אומר?. לפני ההנחות והמבצעים בחנות קבלנו הנחה נוספת של 40 שח וזה אתם יודעים, לא הולך ברגל.

קופון לקרביץ 55 שקל הנחה בתוספת נקודות ברשת קרביץ כולל כפל מבצעים

עוד הטבה ששווה 55 שקל נטו הוא שובר הטבה לרשת קרביץ כולל אתר האונליין של החברה. מחזיקי אמריקן יכולים להוריד הטבה שמעניקה 50 שקל הנחה בתוספת נקודות ברשת קרביץ כולל כפל מבצעים. שימו לב הקופון באתר אמריקן אקספרס הוא עד 02/09/2023.

תיקים חזרה לבית ספר מבצעים מיוחדים חנות החוויות של כאל מבצעים תיקי בית ספר 

אם אנחנו רוצים לחסוך זה אומר שנצטרך לחפש היטב הנחות ומבצעים. היכם מצאתי עבורכם את ההטבה הבאה, בכפוף לתנאים?. באתר חנות החוויות של כאל מבצעים תיקי בית ספר. מה ההנחות לקראת החזרה ללימודים?. למשל, תיקי גב FILA ב- 105 ₪ במקום 179 ₪ כולל משלוח עד הבית. עוד בתיקי הגב של פילה תוכלו לרכוש תיקי גב FILA ב-135 ₪ במקום 249 ₪ כולל משלוח. כל המבצעים בכפוף לתנאים באתר.

כסא מחשב לילדים PLUTO- ד"ר גב ב-649 ₪ במקום 790 ₪ כולל משלוח

עוד באותו אתר, מבצע לשמירת הגב שלנו בזמן העבודה על המחשב. מושב עם תמיכה צידית – מושב מעוצב אנטומית לתמיכה מלאה המעניק תמיכה צידית בזמן הישיבה.

החזרי מס להורים בדקו כעת 

החזרי מס

לרגל החזרה לגן ולבית הספר מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס במבצעים 

50% הנחה על הזוג השני בנעלי ילדים

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס במבצע לרגל החזרה לגן ולבית הסבפר. מה ההנחות?. תינתן 50% הנחה על
הזוג השני בקולקציית נעלי הילדים. בכפוף לתנאי המבצע. כמו כן ניתן למצוא גם סנדלי בנים ובנות בשילוב מנצנצים, חרוזים, אורות מהבהבים, פאייטים מתחלפים ודיטליס עיצוביים מיוחדים שהופכים כל סנדל למיוחד ומדליק.

עד מתי המבצע בתוקף?. עד לתאריך ה 31.8.23. היכן ניתן לממש את ההנחות?. ברשת חנויות סקצ'רס.