רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022 בקולנוע צפו בווידאו החדש

רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022 בקולנוע צפו בווידאו החדש

אצלכם הכל בסדר ? היכן אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם ? אם אתם מתכוונים לנסוע לאזור כפרי קחו בחשבון שזה יכול להיות נושא לאחד מסרטי האימה של השנה הבאה. רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022 בקולנוע צפו בווידאו החדש.

מה קורה באזור הכפרי של אנגליה רדופה סרט אימה

נתחיל מהתחלה. מחלק הרגוע של הסרט. מי מכם שטייל באזורים הכפריים של אנגליה, יודע כמה הם שלווים. לכאורה. מבין הכפרים, היערות והאגמים, יכולים פתאום יצורים מפחידים. טוב לא אזורי ההינטרלנד הם כאלה.

עוד באתר  כרטיסים לסרט 1+1 כרטיס שני במתנה 

רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022

רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022

לאחר שחוותה טרגדיה אישית קשה מנשוא, מחליטה הרפר למצוא קצת שלווה לנפשה בבקתה מבודדת באזור כפרי באנגליה. קסום ובסום ?

במהרה מתברר לה שמישהו, או משהו, ביערות שמקיפים את הבקתה, עוקב אחריה. מה שמתחיל באווירת חרדה מחניקה הופך עם הדקות לסיוט מוחלט ופרוע פרי מוחו הקודח של הבמאי והסופר זוכה הפרסים אלכס גרלנד ("אקס מאכינה", "העולם שאחרי: ההכחדה"), שמגיש לקהל את אחת החוויות הקולנועיות המטלטלות של השנה.

מדוע הסרט הוכתר לאחד הטובים של השנה. VOD סרטי מתח

איך יוצרים להיט קולנועי ? לא הרבה סרטים מצליחים לצלוח את הזמן שעובר בין סצנת ההתגלות הראשונה. היכן נכשלים סרטי אימה ?  במעבר מאידיליה לסיוט קולנועי. ודווקא במקום בו נכשלים מרבית סרטי האימה החדשים, הסרט הזה מצליח לרגש אותי.

רשימת סרטי אימה מומלצים לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל

נשארתם עם טעם של עוד ? אז הנה רשימת סרטי אימה מומלצים בנטפליקס.

לזמן את הרוע 2 הוא מבחינתי סרט הכניסה לז'אנר סרטי אימה מומלצים. אם צלחתם אותו תעבור לסרט המופת קופסת הציפורים לצפייה ישירה. נשאר לכם אוויר ?  זה הזמן לצפייה בסרט לזמן את הרוע. לאחר מכן מגיע תורה של הקלאסיקה אספן העצמות.

אתם עוד כאן ? יש לכם כוח לעוד ?  אז תפתחו את הנטפליקס שלכם כנסו לחיפוש וצפו בסרט שמיים אדומים כדם. כי לאחר מכן הסרט אף אחד לא יירדם ביער לא ייתן לכם לישון בלילה.

צפו בווידאו רדופה סרט אימה סרטים חדשים 2022 בקולנוע צפו בווידאו החדש. לקראת הסרט בדקו זכאות לקופון קוד הנחה לקולנוע כרטיס שני מתנה