רשת דור 5 בישראל מה זה אומר

רשת דור 5 בישראל מה זה אומר

פלאפון השיקה את שירותי דור G5  עם שלל מכשירים תומכים. בדקו מה אמורה הרשת לספק על פני רשתות דור 4 הקיימות כיום ולענות על מספר שאלות שהגולשים הפנו אלנו רשת דור 5 בישראל מה זה אומר

הרשת החדשה 5G אמורה לספק לסלולר  גלישה מהירה ובטוחה , רמות נמוכות יותר של קרינה ורמת וקישוריות שתאפשר דור חדש של יישומים, שירותים והזדמנויות עסקיות אשר יסייעו לדחוף את שירותים ותעשייה או בקיצור לסייע לכלכלה לצמוח.

מכשירים תומכי דור 5 סלולר פלאפון

מכשירים תומכי דור 5 סלולר פלאפון

אילו תחומים אמורים להתפתח הודות לרשת דור 5 החדשה 

ישנן 3 תחומים עיקריים אשר צפויים להתפתח הודות לרשת דור 5

תקשורת מאסיבית למחשבים ותעשייה

הרשת החדשה אמורה לחבר מליוני יישומים ללא התערבות אנושית בסדר גודל שלא נראה לפני כן. יש לזה פוטנציאל לחולל מהפכה בתהליכים ויישומים תעשייתיים מודרניים, כולל חקלאות, ייצור ותקשורת עסקית. וזה בדיוק מה שהמשק צריך על רקע המשבר הכלכלי 2020.

תקשורת אולטרה אמינה במיוחד

היי טק ותעשיות מתקדמות. הרשת החמישית קריטית לפיתוח מפעלים ויישומים חכמים לרבות שליטה בזמן אמת על מכשירים, רובוטיקה תעשייתית, מערכות תקשורת ובטיחות של רכב לרכב, נהיגה אוטונומית ברכב אוטונומי ורשתות תחבורה בטוחות יותר. התקשורת המתקדמת גם פותחת עולם חדש שבו כל טיפול רפואי מרחוק, תחום שבו קופות החולים בישראל עושות צעדים משמעותיים.

פס רחב נייד משופר

מספק מהירויות נתונים מהירות משמעותיות ויכולת קיבולת רבה יותר תוך חיבור העולם. יישומים חדשים יכללו גישה לאינטרנט אלחוטי קבוע לבתים, יישומי שידור חיצוניים ללא צורך בטנדרים משודרים וקישוריות רבה יותר לאנשים בתנועה.

חבילת גלישה דור 5 כמה עולה 

על פי הכרזות של חברת פלאפון מחיר חבילת גלישה G5 יהיה החל מ 29.90 שח עבור חבילה של 100GB. לכך יש להוסיף עלות של מכשיר תומך רשת חמישית.

מכשירי טלפון תומכי דור 5G

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G SM-G988U

Xiaomi Poco F2 Pro 128GB 6GB RAM

נזכיר שוב כי דור אינו אמור להחליף את דור 4 של רשתות הסלולר בישראל. לכן אם יש לכם סים קיים עם חבילת גלישה בחברה אחרת בעלות נמוכה אפשר לשקול רכישת טלפון עם 2 מכשירי סים לכל מקרה שלא יהיה. כך ש dual sim   יכול להיות פתרון מעולה גם לארץ וגם לחול.