שבועות 2023 חבל מודיעין פסטיבל חגיגה בלבן תאריכים פעילויות אטרקציות

שבועות 2023 חבל מודיעין פסטיבל חגיגה בלבן תאריכים פעילויות אטרקציות

אם אתם רוצים לחגוג בחג עם הדרכות וסיורים בטבע, סדנאות ומפגש אמנות, קולינריה מקומית ופעילויות חוויה בטבע או לטייל עצמאי בטבע יש לנו המלצה עבורכם. הכירו את שבועות 2023 חבל מודיעין פסטיבל חגיגה בלבן תאריכים פעילויות אטרקציות. מזג האוויר לסוף שבוע שבועות צפוי להיות חם מהרגיל, אל תשכחו לשתות מים ולנוח בצל.

מתי מתקיים פסטיבל חגיגה בלבן שבועות 2023 חבל מודיעין 

חג הביכורים השנה מזמן לנו לא מעט פעילויות אטרקציות ופסטיבלים בשבועות 2023. אחד היפים בהם והמומלץ שלנו בכתבה זו נקרא חגיגה בלבן והוא מתקיים בחבל מודיעין. כל המידע אודות חגיגה בלבן אירועי שבועות תשפ"ג.  

מה התאריכים של פסטיבל חגיגה בלבן 2023? 

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 22-27 במאי 2023, ב'-ז' בסיוון תשפ"ג, ברחבי המועצה האזורית חבל מודיעין.

מה עוד אפשר לעשות השנה בשבועות 2023

מודעות גוגל



איזה פעילויות לכל המשפחה בשבועות מתקיימות בפסטיבל חגיגה בלבן

זו ההזדמנות להשכיר שיש מבחר פעילויות סיורים וטיולים. איך יודעים אילו פעילויות נוספות ? בקרו באתר הפסטיבל, קישור בסוף העמוד ותוכלו להירשם למגוון פעילויות במהלך חופשת שבועות השנה. רגע לפני שאנו יוצאים לאירועי שבועות 2023 לא לשכוח להקפיד על שתיית מים ומנוחה בצל מעת לעת. מזג האוויר צפוי להיות חם ולכן יש לנקוט בזהירות.

איך גודל חומוס ומגיע לקופסא?. חגיגה בלבן 2023

בימי הפסטיבל יתקיימו סיורים חקלאיים עם מגדלי האזור, בהם נלמד על נפלאות גידול הירוקים בחממה ההידרופונית של חוות שורש ועלה בסיורים לילדים ולמבוגרים, נגלה איך נראה החומוס לפני שהוא מגיע לקופסא עם אבי מבורך, מגדל החומוס הגדול בארץ.

ייצור זמן זית במשק פיינשטיין חבל מודיעין שבועות 2023

במשק לוין נפגוש לטעימה מקצועית מודרכת את המשפחה שמייצרת שמן זית זוכה פרסים, נבקר במשק פיינשטיין, חקלאים מזה שלושה דורות, אשר להם גם חנות בה מוכרים מתוצרתם ומתנובות האזור ובפיצריית "לה קלברזה" נשמע על מבנה החיטה וסוגי הקמחים השונים.

בעקבות הזוחלים סיור לילי לכל המשפחה וחובבי הטבע 

סיור נוסף שיתקיים במהלך הפסטיבל הוא סיור שקיעה עם הזואולוג בועז שחם בעקבות עקרבים, זוחלים, חרקים ועכבישים.

מסע בעקבות שבעת המינים בכפר רות שבועות 2023 בילוי מומלץ 

בחוות הזיתים אלאדין שבכפר רות תתקיים פעילות לכל המשפחה בעקבות שבעת המינים, בה יכינו הילדים פיתות טעימות, ישמעו על צמחי מרפא וישתלו בעציץ שייקחו איתם הביתה אחד מאותם צמחים. בכפר החשמונאי המשוחזר שבשילת, בין מבנים עתיקים וכלים עתיקים, יפעילו המבקרים כלי דגן של פעם, יכינו פיתות עם זעתר ובמקלט הקופים הישראלי יצאו לסיור בו ייחשפו לסיפורי השיקום המרגשים של הקופים בעמותה.

צאו מהבית ובואו לנווט בטבע בחג שבועות בחבל מודיעין

פעילות ניווט בטבע: מסלול בעקבות כתב חידה מיוחד לשבועות. המסלול מתאים למשפחות ואורכו כ-2.5 ק"מ. מגוון סדנאות אמנות וגלריות: סדנאות עיצוב מעמד לסידור פרחים יבשים עם נורית רינסקי, סדנת "אובניים לשניים" עם מיכל בן יוסף וסדנת מחול נשי בלבן עם סיגל בוריה.

איפה אוכלים בחבל מודיעין ולא רק בימי חג השבועות 

ואיך אפשר בלי קולינריה?. נשות המיזם "ארוחה מהספרים" יקיימו ארוחות בסימן סיפורי מסעות, ביקב נטוף יתקיימו מופעי לייב ג'אז ומוזיקה אוריינטלית לצד טעימות יין, גבינות ונשנושים, יקב וילה וילהלמה יארחו בחצר היקב הקסומה עם סלסילת הפיקניק שלהם, במחלבת "דורון מן הטבע" יוכלו המבקרים לטעום גבינות ויוגורטים איכותיים מחלב עיזים, כבשים ופרות הגדלות במקום ובמחלבת מרקוביץ' המתמחה בגבינות כבשים, יוכלו לטעות גבינות מקוריות עם שילובים מיוחדים של שבעת המינים.

 

מודעות גוגל



פארק נאות קדומים שבועות 2022 פעילות איסרו חג 02/06/2022

כיצד תרצו לבלות בחג השבועות הקרוב ? לפניכם המלצת האתר על בילוי משפחתי ברוח ימי המקרא וחג הביכורים המשלב בילוי לצד ערכי טבע וסדנאות. היכן כל זה קורה ומתי ? פארק נאות קדומים שבועות 2022 פעילות איסרו חג 02/06/2022.

 איך נרשמים לכל הפעילויות בחג שבועות השנה חגיגה בלבן 2023

איזה מסלולים מומלצים לטיול בחג השבועות ?