שבועות 2023 תל אביב אירועים מסיבות הפנינג לכל המשפחה

שבועות 2023 תל אביב אירועים מסיבות הפנינג לכל המשפחה

איזו שמחה החג השמח שנקרא חג הביכורים, מתן תורה ושבעת המינים הם חלק מסמליו מגיע לעיר הגדולה. בכתבה זו שבועות 2023 תל אביב אירועים מסיבות הפנינג לכל המשפחה.

רשימת אירועים לכל המשפחה שבועות 2023 תל אביב 

ובכן סביב אלו נושאים נערכים אירועי החג ?  החיבור לטבע ולמסורת מימי המקרא. שבועות תשפ"ג הוא חג של ילדים עם מגוון אטרקציות בתל אביב סביב הביכורים, הכנת גבינות טקס ביכורים ועוד. מתי יוצא שבועות השנה?  תחילת החופשה וערב חג השבועות 2023 ביום חמישי, ה' בסיוון, 25/05/2023 והחזרה ללימודים היא ביום ראשון ח' בסיוון,28/05/2023, לאחר סוף שבוע ארוך.

 

מודעות גוגל



חוגגים את חג השבועות מרכז בועז חגיגת ביכורים  

מתי? 21.5.23, 10:00 – 12:00

איפה? בועז 36, תל אביב – יפו במפגש ​נדבר על מקורות החג ועל השמות הרבים שלו. סקרנים לעוד? נברר מהו ההסבר החקלאי של החג ומהו ההסבר ההיסטורי שלו? כיצר מתקשרת מגילת "רות" לחג השבועות?. המפגש כולל כיבוד קל. כמה עולה?.  חבר מרכז – 5 ש"ח,  אורח – 10 ש"ח​.

איך מכינים טנא?. בואו לסדנא מרכז קהילתי נווה שרת

מה בתכנית? סדנת יצירת טנא לשבועות. מתי? 21.5.23, 16:30 – 17:30. כמה עולה?. כניסה חינם. מה יחכה לבאי הסדנא?.מוזמנים ומוזמנות לסדנה יצירתית וחגיגית כל ילד מכין, מקשט ולוקח טנא מעוצב.

הכניסה מותנית בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל!

עוד באתר – כל אירועי שבועות 2023 ברחבי הארץ 

מסיבת שבועות יד אליהו 01/06/2022 הכניסה חינם בואו לחגוג ביכורים 

במרכז הקהילתי ברחוב בת ציון 10 מזמינים אתכם למסיבת שבועות ביד אליהו!. שזו בעצם מסיבת שבועות קהילתית בשכונה לכל המשפחה. האירוע מתרחש כבר בתאריך 1.6.22, בשעות 16:30 – 19:30. כמה עולה כניסה ?  חינם.

כמו שכתוב במקרא ​"וחג שבועות תעשה לך, ביכורי קציר חיטים" וזה הזמן לחגוג את החג הכי משמח שיש. מי שיגיע למקום המפגש בדשא מאחורי מרכז קהילתי בת ציון ישתתף בהרקדה, תהלוכת תינוקות, במת מופעי חוגים, תחרות עוגות גבינה, מופע מוזיקלי.

סקרנים לדעת מה מחכה לילדים ? שלל סדנאות: מקרמה, קרמיקה, שזירת פרחים ושיבולים, מפגש החלפת ייחורים וחלוקת שתילים בחממה

איסרו חג בפארק נאות קדומים מומלץ לבילוי משפחתי בחיק הטבע קציר חיטה וטיול בטבע 

שלל אטרקציות וסדנאות לכל המשפחה ההרשמה מראש.

משתתפי הסיור יבקרו בגורן ויתנסו בשחזור מלאכות החקלאי בגורן, החל מהקציר בשדה בעזרת מגל ועד טחינת הגרעינים לקמח באבני ריחיים. בגני שבעת המינים הם יוזמנו לסמן את הפירות הבכורים שעל העצים לכבוד חג הביכורים.

נוסעים צפונה ? איך חוגגים את שבועות 2023 באזור חיפה? 

איך חוגגים את חג הביכורים? בעיר תל אביב ובאזור המרכז תוכלו למצוא שלל פעילויות. כמיטב המסורת יש טקסי הבאת ביכורים עם שיירה המובלת על ידי טרקטור נושא כל טוב ועגלת ילדים מתרגשים. נכון שזה כיף.

פעם קראנו לזה חג המשק, זוכרים? בקיבוץ ובמושב הייתה שיירה של תבואה משלל המטעים ושטחי הפלחה. כמו תמיד מוזמנים להצטייד באוכל טוב, שתייה וצלמה טובה להנציח את הרגעים היפים.