שדרות רוטשילד סיור חנויות מסעדות

שדרות רוטשילד סיור חנויות מסעדות טיול חינם עם מדריך משרד התיירות 

השנים שעוברות לא רק שאינן מכלות את הקסם של שדרות רוטשילד בתל אביב אלא גם מוסיפות ומעדכנות את הנופך העירוני את שדרות רוטשילד מסעדות ולמעשה כל סיור בשדרות רוטשילד הוא חוויה של ממש גם בשת וגם בימי חול.

שדרות רוטשילד סיור חנויות מסעדות טיול חינם עם מדריך משרד התיירות 

שדרות רוטשילד סיור חנויות מסעדות טיול חינם עם מדריך משרד התיירות 

שדרות רוטשילד סיור חנויות מסעדות כתביה וצילום צוות אתר wesave ©

טיול רומנטי בזוג בשבת או טיול משפחתי של שעתיים בכל עונה. היכן נטייל בעיר הלבנה?. תחת העצים ובין הקיוסקים של השדרה והתעטפות בנוף העירוני ההיסטורי של ראשית תל אביב וקום המדינה. 

הטיול שלנו הפעם הוא חינמי כולו ומתחיל בשדרות רוטשילד פינת אלנבי מול בית הקפה ארקפה רוטשילד ומצד ימין מתחם שוק רוטשילד. בהמשך מעבר למעבר החציה פועלים מספר בתי קפה עם תפריטים עשירים המציעים ארוחות בוקר בשדרות רוטשילד. למעשה כל בתי הקפה מול בניין הבנק הבינלאומי ששוכן ומשמר את מבנה ועד הקהילה המקומי הם מקום מעולה לבלות בו ארוחת בו או ארוחת צהריים קלה בשדרות רוטשילד. 

לאורך השדרה מספר מבנים ובתי מגורים נוסטלגיים שתכננו גדולי האדריכלים כגון  זאב רכטר כבר ב 1933

 

סיורים חינם שביל העצמאות טיול עם מדריך משרד התיירות

שביל העצמאות באזור שדרות רוטשילד 10 נקודות היסטוריות בטיול עם מדריך

ההיסטוריה של העיר הלבנה שזורה בזו של מדינת ישראל. אזור שדרות רוטשילד מחביא נקודות היסטוריות מרתקות ופינות חמד נסתרות. רוצים להכיר אותן?.בסיור תכירו בין היתר את הקיוסק הראשון בעיר ויחד נבקר ב 10 תחנות תוכן היסטוריות המספרות את סיפור ראשיתה של תל אביב וסיפור הקמת המדינה.

האם הטיול בתל אביב נגיש? מונגש באופן מלא לכיסא גלגלים, עגלות ילדים ולמתניידים בכיסא גלגלים.

מטיילים לבד? סיום סיור בשדרות רוטשילד ברחבת תיאטרון הבימה 

את הסיור בשדרה נסיים ברחבת התיאטרון הלאומי הבימה והיכל התרבות. המקום מתפקד כרחבת משחקים לילדים. אתם רומנטיים?. המקום מתאים בתור טיול רומנטי לזוג בשבת או בששי בערב.

איזה בתי לון מומלצים בתל אביב באמצע השבוע?.

מלונות בתל אביב חצי פנסיון או עם ארוחת בוקר בלבד נפוצים בכל רחבי העיר. כמה עולה?.  החל ממחיר שנע בין 600 ש"ח ללילה. כמה עולה מלון בתל אביב באמצע השבוע?. בחלק ממלונות הבוטיק אנו מוצאים מעת לעת גם מלונות בתל אביב ברגע האחרון במחיר של 500 ש"ח ללילה לזוג . עניין של עיתוי ?. תחפשו היטב במאתר הדילים שמוצא מלונות בתל אביב. הם יכולים להיות זולים.