שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי

שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי

אתם יכולים לדמיין את האהבה בלי מוסיקה או שירים רומנטיים? כנראה שלא. אספנו עבורכם את שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי שכיף לשמוע ביחד, לשלוח לאהובה או לאהוב. להתענג על הרגע ולהחזיק ידיים בחושך. לחיי האהבה!.

תאריכים של אהבה טו באב 2023 תשפ"ג 02/08/2023. אבל, אל תשכחו כבר ביום שלישי 01/08/2023 לשלוח ברכות אהבה למי שאתם אוהבים ולמי שאתן אוהבות.

שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי

שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי

עטור מצחך זהב שחור אריק איינשטיין שירי אהבה בעברית טו באב

אהובתי שלי אומרת שהמעבר המוזיקלי באמצע השיר הוא הזמן להתקרב, כי ברגע הזה המשורר אברהם חלפי רכן אל אהובתו. מדובר באחד מהשירים היפים ביותר שנכתבו על אהבת גבר לאישה. בעל שמקדיש את השיר לאשתו כשיר אהבה מביע רגש אין סופי של זוגיות.

ואל תשכחו מתי חל יום האהבה העברי?. ובכן השנה ט"ו באב חל בתאריך  02/08/2023. אבל אתם יכולים לשלוח ברכות אהבה מקסימות ומרגשות כבר ביום ערב קודם.

האזינו לגרסה המקורית (מ-1977, לא זו מ-1988). אריק איינשטיין, יהודית רביץ וקורין אלאל

אהבת נעוריי שלום חנוך 

היא הייתה האהבה של נעוריו בקיבוץ משמרות, הוא כתב עליה שיר ועל אהבתו הבלתי מושגת ואנחנו זכינו בשיר שמנער את הנעורים, בכל תקופה בחיים ומאפשר להגיד לאישה שלנו שאנחנו אוהבים אותה כמו בפעם הראשונה. שיר שמתאים לא רק לטו באב, אלא בכל רגע רומנטי שזו אישה וגבר מביטים אחד לשני בעיניים ורוצים לאהוב.

עוד באתר ברכות אהבה מקוריות 

צפו בווידאו שלום חנוך אהבה נעורי שירי אהבה בעברית להקדיש לאישה שאוהבים 

יהודית רביץ דרך המשי אהבת אישה נשבר בי פתאום 

שיר שאולי הקדים את זמנו מבחינת החשיפה האישית של היוצרת, אולם נשאר רלוונטי מאז ולתמיד. צרויה להב כתבה את המילים שהלחינה רביץ שיכול בקלות היה להיות המנון בינלאומי של נשים באשר הן. אותי הוא מרגש בכל פעם מחדש. בכל פעם שאני מגלה אותה מחדש, את אהובתי, והיא נסערת, אני מרגיש כגבר איך היא נשברת בתוכי, לא רק בתוכה. תודה ליוצרות על שיר על זמני בנושא אהבה.

נורית גלון אולי מחר אני אהיה יפה מאד 

כמיהה לאהבה ולתשומת ליבו של הגבר הבלתי המושג באה לידי ביטוי בביצוע המוקדם של נורית גלרון לאחד משירי האהבה היפה שכתבה לאה גולדברג, אישה שישעה דבר או שניים של היעדר אהבה בחייה. הלחינה יעל גרמן. ואצלנו הוא לא סתם אחד מאוסף יצירות ליום האהבה.

עכשיו זה שנינו שלמה גרוניך בשיר אהבה מרגש 

כאשר שלמה ניגש אל הפסנתר ובאצבעות הקסומות שלו מתחיל לנגן את השיר, אני לוקח נשימה ארוכה, שוקע אל תוך גופה של אהובתי ומדמיין שאין מלבדנו איש בעולם. אז מה אם האולם מלא אנשים. את המילים כתבה שלמה יחד עם נירית ירון גרוניך.

הערב אלווה אותך
במנגינה רחוקה
יחד ננסה לראות את האמת
הדרך עוד ארוכה

אוהבים בעברית הרומנטיקה שלנו 

שירי אהבה בעברית טו באב ולכל רגע רומנטי פלייליסט רומנטיקה הישראלית לאוהבים. כולל רשימת השירים האהובים בנושא אהבה במוזיקה העברית. ברכות לאהבה

שיר רומנטי לבן זוג בשונה מאוסף שירי אהבה ספרותיים מאפשר להביע באמצעות חיבור של מילים ומנגינה רגש עמוק ומסר של חיבה לבני הזוג. זה לא אומר למשל שגם שירי אהבה קצביים יוכלו לעורר רגש רומנטי. באותה מידה גם שירי אהבה מצחיקים הם חלק מרשימת שירי האהבה היפים ביותר בעברית. חלק אגב נכללים ברשימת שירי אהבה לחתונה. בעצם כמו כל שיר אהבה חדש.