שנה סינית 2023 שנת הארנב תחזית שנתית

שנה סינית 2023 שנת הארנב תחזית שנתית

מה קורה בחודש ינואר חוץ מאשר תלחית השנה אזרחית? שנה סינית 2023 שנת הארנב תחזית שנתית האסטרולוגיה הסינית שלך החל מ 22/01/2023 כל המידע התחזיות האישיות אירועים חשובים ומבט אופטימי לשנה הקרובה.

איזו חיה מסמלת את השנה הקרובה בסין? שנה סינית 2023 שנת הארנב אסטרולוגיה 

אופטימיות היא שם המשחק לצד השתדלות. זה שם המשחק של שנת הארנב במסורת הסינית. אנו צפויים לחוות שנה משגשגת עם הצלחה עסקית, והאושר מה איתו?. הסינים מאמינים שהוא מחכה להם בבית. אז מה המכשולים ועם מה נצטרך להתמודד?. המכשולים היחידים שלך יבואו מהנטיות השליליות שלנו ולא מגורמים חיצוניים. יהיו כמה מכשולים רגשיים. מה עושים?. רותמים אותם להצלחה. כיצד זה מסייע?. דווקא הם יכולים לסייע לנו להשתפר ולהגיע למטרות שלנו, להגשים שנת אושר וסיפוק אישי, מימוש עצמי בכל תחומי החיים ואדם ושותף טוב יותר בטווח הארוך.

שנה סינית 2023 שנת הארנב תחזית שנתית

שנה סינית 2023 שנת הארנב תחזית שנתית

התחזית השנתית מה היא אומרת לנו מבחינת אהבה ויחסי זוגיות? 

מי שנמצא בתהליך של בניית קן משפחתי או מציאת אהבה ובן זוג לחיים, ישמח לשמוע שהשנה הקרובה טומנת בחובה סיכוי ומפנה ביחסים הזוגיים. אם המטרה היא קן משפחתי ומציאת אהבה. בלוח השנה הסיני האנרגיות מפנות לכיוון הלב. מה צפוי?.  2023 היא הזמן לוותר על המרדף. ארנבים יכולים להיות ביישנים, מחכים שהיקום יספק אותם, מה שמוביל לעתים קרובות לאכזבה. בעוד שביסוד המים, ההצלחה מחכה למי שמוכן להשקיע.

אז מה עושים?. שימו את עצמכם במרכז. נסו להכיר אנשים חדשים במהלך חיי היום יום שלכם.

עוד באתר הסרטים הכי טובים בנטפליקס ישראל 

ומה באשר לעסקים וכלכלה?. מה צופנת לנו השנה החדשה?.

השנה הקרובה מתאפיינת בהשגת מטרות לטווח הקצר. זה הזמן לחזק את נקודות התורפה, לבחון עסקאות וצעדים כלכליים בצורה נבונה. האם כל מה שנוצץ זהב?. לא לפי המסורת הסינית ואל בשנת הארנב. אז מה המסקנה?. הישארו במסלול, במיוחד בעניינים רומנטיים, ותשמחו מזה בטווח הארוך.

מתי מתחילה שנת הדרקון בלוח השנה הסיני? 

החל משנת 2024 תחל שנת הדרקון. להלן השנים הבאות והחיות שמסמלות אותן במסורת הסינית.
2024 שנת הדרקון
2025 שנת הנחש
2026 שנת הסוס
2027 שנת העז והכבשה

 צפו בווידאו תחזית אסטרולוגית מעודכנת חינם של השנה החדשה בלוח הסיני 2023