שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה כאן תאגיד השידור

 שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה כאן תאגיד השידור

הנה הגענו לסוף העונה ולפרק האחרון של שעת נעילה בערוץ 11. פרק הסיום הכפול של שעת נעילה עונה 1 מסיים עונה מאכזבת.  שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה כאן תאגיד השידור מסכמים סדרה ומקווים שלא נתראה בעונה שניה. לא כמו זו לפחות. סדרת הכתבות בבלוג מוקדשת באהבה לשני האנשים בתמונה. 

 שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה פרק סיום העונה

שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה פרק סיום העונה

 

האם שעת נעילה מייצרת הפסד בתודעה? שעת נעילה פרק 9 לצפייה ישירה

בואו נעמיד דברים על דיוקם. למרות המחיר הכבד מנשוא, אלו שמסרו את נפשם, אלו שלא חזרו משם כמו שהלכו אל הקרב והמחיר הנושא ששלמה החברה הישראלית, מכאן ועד בכלל, למרות הכל, ישראל נצחה במלחמה. למרות הסדרה שעת נעילה. השריון הסורי בגזרה הושמד כמעט כליל. הטנקים של צה"ל הגיעו לפאתי דמשק.

בעקבות לוחמים ברמת הגולן מה קרה באמת סיורים חינם עם משרד הביטחון

אירוע הדגל ישראל בעקבות לוחמים סוכות בין התאריכים 02-04.10

הפתוח לציבור הרחב ללא עלות – יתקיים במהלך חול המועד סוכות, (י"ז- כ' בתשרי ה'תשפ"ד), במסגרתו יתקיימו סיורי מורשת קרב במהלכם לוחמי עבר יספרו את סיפורי הגבורה שלהם באתרי ההנצחה והמורשת הפזורים ברחבי רמת הגולן. בנוסף.

המשתתפים יוכלו לצעוד מידי יום בשבילי צה"ל, לצד מפקדים, לוחמים וחיילים בהווה. במחנה צנובר ייפרס חניון צה"ל, בין התאריכים 02.10-04.10 (י"ז- י"ט בתשרי ה'תשפ"ד), בו תתקיים תצוגת טנקים ואמצעי לחימה. התצוגה פתוחה לקהל הרחב והכניסה אינה כרוכה בתשלום.

כאן לצפייה ישירה 11 תוכניות

שעת נעילה פרקים מלאים לצפייה ישירה משאירה אותי עם תחושה קשה כצופה בסדרה וכאזרח מדינת ישראל. מצד אחד הרבה שנים המתנו להנצחה של המלחמה הנוראית הזו, והיו לנו ציפיות מהסדרה שנמכרה לHBO ונקראת באנגלית valley of tears. בפועל רבים התאכזבו. לא רק בגלל המסרים ודמויות הפנתרים השחורים. תשכחו מזה. מלחמת יום כיפור לא הייתה מלחמה של הפנתרים השחורים.

לפנתרים השחורים בישראל היה חלק נכבד במלחמה אחרת. במלחמה על פני החברה הישראלית. שם הם נצחו. בשנת 1977 הפוליטיקה הישראלית, כחלק מתוצאות מלחמת יום הכיפורים, החליפה את השלטון ומנחם בגין זכה בראשות הממשלה.

האם אל ג'זירה תעד את המלחמה טוב יותר מהישראלים?

חזונו של נשיא מצריים, אנואר אל סאדאת, שקולו האומר ?the october war should be the last war לא באמת התממש. הוא עצמו כרת עם ישראל שלום של אמיצים לאחר שהובס במלחמת 1973. בסרט תיעודי חינם ביוטיוב מוצגת קורות המלחמה מבעד לעיניים של מדינות ערב, בצורה הרבה יותר מאוזנת כלפי שני הצדדים. זו הרגשתי כצופה טלוויזיה ובן לאדם שלחם בגזרת רמת הגולן, גזרת valley of tears.

video
play-sharp-fill

שעת נעילה צפייה ישירה כל הפרקים תרגום עברית מובנה במסגרת VOD של כאן 11 תוכניות ופרקים מלאים לצפייה ישירה. ערוץ כאן לוח שידורים שעת נעילה, מנאייכ לצפייה ישירה, טהרן עונה 2 .