תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך

תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך

המערכת שאחראית על 30% מאתרי האינטרנט בעולם בנויה על תבנית בסיסית אליה ניתן להוסיף רכיבים הנקראים תוספים. כל אחד מהם יכול להועיל לאתר שלך בקידום אורגני להגדיל מכירות ואת נגישות האתר והציונים שהוא מקבל ממנועי החיפוש. בכתבה זו תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך

תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך

תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך

תוסף קידום אורגני YOAST

ללא ספק אחד מעונגי אתר האינטרנט שלך. הגרסה החינמית מאפשרת קידום מילת מפתח אחת בכל עמוד או כתבה. התוסף מציג לכותב את השדות החשובים ביותר בעמוד האינטרנט :

  1. מילת מפתח והציון שלה
  2. את שם העמוד בצורה נכונה
  3. תיאור META
  4. 13 מדדי איכות לציון הכתיבה בעמוד ואת השינויים שיש לבצע על שהפוסט יוצג נכון במנוע החיפוש
תוסף קידום אורגני YOAST

תוסף קידום אורגני YOAST

TinyMCE Advanced עורך עמודי וורדפרס 

פלטפורמת האתר הבסיסית מגיעה עם עורך תוכן פשוט וניתן להרחיב אותו באמצעות תוסף TinyMCE Advanced שפועל בצורה מאד דומה ופשוטה לכתיבה באמצעות WORD . באמצעות התוסף ניתן לעצב את העמוד את הכותרות , להוסיף תמונות וסרטונים בצורה קלה ופשוטה  , להחליט על כותרות ולהציג לגולשים כתבות שיווקיות ולתרום לקידום האתר. לתוסף יש מעל 2 מליון התקנות פעילות.

מגמות קידום אתרים לאור המשבר העולמי 

עולם העסקים הנוכחי חווה השלכות חסרות תקדים לאור המשבר הכלכלי העולמי. נכון שבעלי עסקים קטנים ובינוניים עשו קפיצת מדרגה והחלו לשווק באינטרנט וחלקם אף ויתרו על החנות הפיזית. מצד שני חוויית הקניה עברה לאינטרנט. המצב משפיע על אתר האינטרנט שלך מכמה היבטים שיש לטפל בהם :

  1. טיפול במהירויות של אתר האינטרנט שלך על מנת לקדם אותו במנועי החיפוש
  2. הטמעת תעודת SSL בכל אתר באמצעות חברת איחסון אתרים או המנהל הטכני
  3. שיפור הנגישות בעת הגלישה וביצוע רכישות או קבלת מידע מקצועי באתר שיווקי
  4. שיפור הכתיבה השיווקית באתר וביצוע שינויים והתאמות בעמודי תוכן שפורסמו בעבר.

אפשר להרוויח מאתר אינטרנט טוב ! 

מימוש יכולות הפלטפורמה עליו בנוי האתר שלך , יכול לתרום רבות לעסק שאתה מנהל , בין אם מדובר בחנות פיצוחים ובין אם מדובר במשווק מוצרי היגיינה. היום יותר מתמיד אתר אינטרנט שיווקי הוא המנוף של העסק.

תוספים לוורדפרס 2020 המומלצים לקידום האתר שלך כיצד לקדם את האתר שלך חינם במנועי החיפוש המובילים הכלים המובילים באתר וורדפרס ללא ידע טכני מוקדם