תיאטרון פרינג אדינבורו 2019

תיאטרון פרינג אדינבורו 2022

אדינבורו בסקוטלנד ידועה בזכות הפסטיבלים שלה ובזכות מועדוני המוסיקה .  מדי שנה נערכים בעיר מספר פסטיבלים שהבולט בהם הוא פסטיבל תיאטרון פריג המוכר בשם Edinburgh Fringe .

תיאטרון פרינג אדינבורו 2019

תיאטרון פרינג אדינבורו 2019

מתי נערך פסטיבל תיאטרון פרינג אדינבורו 2022

השנה 2019 הפסטיבל ייערך בין התאריכים 02/08 יום שני עד 26/08 . במסגרת הפסטיבל יוצגו עשרות מופעים באולמות הקטנים של אדינבורו לצד מופעי רחוב ואטרקציות תרבותיות ברחבי העיר. בנוסף יישאר לכם מספיק זמן להנות מטיול בסקולנד היפה.  היהלום שבכתר האי הבריטי .

הופעות בתשלום והופעות בחינם פסטיבל תיאטרון פרינג'

ניתן לצפות במופעי הפסטיבל בשני מסלולים , מעבר למופעי הרחוב והאווירה המיוחדת של העיר הציורית וההיסטורית.  במסלול הראשון יש לשריין מקומות במופעי חינם. במסלול השני יש לשריין כרטיסים מראש .  בסוף העמוד תוכלו למצוא קישורים המובילים לשתי האפשרויות ולמבחר ההצגות בפסטיבל לשנת 2022.

הופעות בתשלום או בחינם תיאטרון שוליים 2019 סקוטלנד אדינבורו 

אטרקציות סביב אדינבורו סקוטלנד 

סביב העיר אדינבורו תוכלו למצוא מבחר אטרקציות תיירותיות והיסטוריות. במרחק של עד שעה נסיעה ברכב או תחבורה ציבורית ממתינות לכם חוויות עם קשר לסרטים ומאורעות היסטוריים.

כנסיית רוזלין טמפרלים והגביע הקדוש

ביקור חובה בכנסיית רוזלין . לפי התיעוד ההיסטורי את הכנסייה בנתה משפחת סינקלייר ששמה נקשר עם מסדר האבירים הטמפלרים ועם גילוי מוקדם ולא רשמי של יבשת אמריקה. יש הטוענים שהם אלו שהתיישבו ראשונים בנובה סקוטיה לחופי קנדה והם הם אלו שהטמינו את אוצר האי המקולל על אי האלונים .  מדובר באחד המקומות המרתקים בעולם, שזכה לאזכור נכבד בסרט מלאכים ושדים עם טום הנקס על פי ספרו של דן בראון צופן דה וינצי .

המדריך המלא לטיול מלא סקוטלנד

 

 

Rosslyn Chapel כנסיית רוזלין סקוטלנד

Rosslyn Chapel כנסיית רוזלין סקוטלנד צילום WESAVE ©

 

בתי מלון מומלצים באדינבורו סקוטלנד

מחפשים בתי מלון עם ארוחת בוקר בסגנון אנגלי ? כאi המקום למצוא בתי מלון נוחים ופשוטים במחירים הטובים ביותר ! חלק מבתי המלון מציעים גם ארוחת בוקר כלולה במחיר ואנו ממליצים עליהם בחום !

Booking.com

 

תיאטרון פרינג אדינבורו 2019 מדריך טיול סקוטלנד פסטיבלים הצעות לסיורים ורכישת כרטיסים להצגות המלצות על מסלולי טיול ברכב סקוטלנד אטרקציות אתר המטיילים של ישראל 

מטיילים אתר התיירות של ישראל טיסות זולות מסלולי טיולי בתי מלון השכרת רכב