תיבות דואר רמת גן סיור מצולם בעיר

תיבות דואר רמת גן סיור מצולם בעיר הגנים

יצאנו לסיור ברמת גן כאשר הפעם רצינו לראות את תיבות הדואר של פעם. או יותר נכון מה נשאר מתיבות הדואר של פעם. כי כמו שאתם ודאי יודעים, מרבית המכתבים שאנו מקבלים היום הם לא מחברים לעט אלא חשבונות חשמל ומים מעת לעת. לכבוד הקיץ שעוד מעט מגיע קבלו תיבות דואר רמת גן סיור מצולם בעיר הגנים.

הרחובות השקטים של העיר, מדרום לשדרות ירושלים מחביאים בתים פרטיים קטנים וארכיטקטורה של פעם. כזו שנעה בין בתים קטנים על קרקע, בניינים ותיקים שכבר לא יבנו פה כאלו ובתים שמחכים לקבלן הנכון שיזום עליהם עוד פרויקט תמ"א 38 ברמת גן. אז לרגע לפני ההתחדשות העירונית, יצאנו לסיור כמעט אחרון, לעשות כבוד לתיבות הדואר של עיר הגנים. והנה התוצאה בסרטון שלפניכם. בקרע מתנגן השיר Quartetto Cetra מבוצע על ידי Crapa Pellada משנת 1945 במבטא מילנזי כבד ושובה לב.

video
play-sharp-fill

מודעות גוגל


 

ההיסטוריה של תיבות הדואר בעולם הולך ונעלם 

תיבות הדואר, הידועות גם בשם תיבת מכתבים, ממלאות תפקיד חשוב בשמירה על קשרי אזרחים ועסקים עם העולם. עוד לפני כניסתו של שירות משלוחי הדואר המודרני, היו שליחים היו מעבירים ידנית הודעות וחבילות כתובות. ככל שגדל הצורך במשלוח דואר, בסופו של דבר הוא הוביל להקמת שירות הדואר של ארצות הברית (USPS) ותיבת הדואר המודרנית. עם זאת, יש היסטוריה ארוכה ועשירה מאחורי תיבות דואר שלעתים קרובות אינה נראית לעין.

תיבות דואר מודרניות בראי האומנות 

ניתן לייחס את תיבת הדואר המודרנית לאמצע המאה ה -19 של הממלכה המאוחדת, במהלכה הדואר המלכותי – גרסת הממלכה המאוחדת ל- USPS – הפציר בציבור להתקין תיבות דואר על רכושם כך ששליח יוכלו למסור דואר נוסף. בִּמְהִירוּת. הדואר המלכותי היה קיים לפני זמן זה. אולם אז נאלצו התושבים לבקר בסניף הדואר המקומי שלהם כדי למסור דואר יוצא למסירה בתיבת דואר צמודה לקיר. על ידי עידוד הציבור להתקין תיבות דואר על רכושם, שליחים יכלו לאסוף ולעבד דואר יוצא בפחות זמן.

תיבות דואר רמת גן סיור מצולם בעיר הגנים

תיבות דואר רמת גן סיור מצולם בעיר הגנים