סינדרלה המחזמר חנוכה 2022 מופע מרהיב מבצעים הנחות

סינדרלה המחזמר חנוכה 2022 מופע מרהיב מבצעים הנחות 

שלל הצגות מופעים נוחתים על הבמות במקביל ותך כדי חג האורות והסופגניות.  באיזו הצגה מומלצת תוכלו לצפות בחג הקרוב?. סינדרלה המחזמר המרהיב של חנוכה 2022 מבצעים הנחות. כל הפרטים באתר.

סינדרלה המחזמר חנוכה 2022 מופע מרהיב מבצעים הנחות קרדיט לתמונה ניר סטולו מתוך בראבו

סינדרלה המחזמר חנוכה 2022 מופע מרהיב מבצעים הנחות קרדיט לתמונה ניר סטולו מתוך בראבו

מי משתתף בהצגה סינדרלה המחזמר חנוכה 2022 מופע מרהיב מבצעים הנחות

בהשתתפות:

נעמה סופר על כוכבת הילדים נעמה אתל

משה אשכנזי שחקן, קומיקאי וסטנדאפיסט ישראלי שעשה תפקיד ענק בסדרה בשבילה גיבורים עפים

שירלי לוי אושיית רשת, מנחה ושחקנית ישראלית

דין מרשניקוב שחקן טלוויזיה וקולנוע, די ג'יי, מוזיקאי ודוגמן ישראלי

עידן שמעוני

צוות רחב של רקדנים ורקדניות.

 על מה המחזמר סינדרלה? 

מחזמר צבעוני ורב משתתפים, עיבוד חדש, מפתיע ומרענן לאגדה הקלאסית. זו ללא ספק האהובה מכל האגדות.  על מה מסופר?. סיפורה של נערה עניה שובת לב שבזכות נדיבותה וטוב ליבה הופכת מלכלוכית לנסיכה.

בואו להכיר אם חורגת בלתי נשכחת, לצחוק עם האחיות המרושעות. מה עוד?. להתרגש עם הנסיך המקסים, להגשים חלומות עם הפיה הטובה, לרקוד בארמון הנשפים. נצפה בביקור בחנות נעליים מיוחדת במינה וניסחף אל תוך עולם האגדות בחוויה מוזיקלית מרגשת ומצחיקה לכל המשפחה..

תאריכים המופעים הנחות ומבצעים מופעי חנוכה סינדרלה 2022

האגדה האהובה בעולם ואולי גם העתיקה ביותר ההיסטוריה של סינדרלה 

סינדרלה הוא אחד הסיפורים הידועים ביותר בכל הזמנים. הוא הופיע בתקופות רבות ושונות, בתרבויות רבות ושונות, ולפי הערכות שונות, יכולות להיות כל דבר בין 350 ל-1500 גרסאות שונות של הסיפור.

הגרסה המוקלטת המוקדמת ביותר של סיפור סינדרלה מגיעה ממצרים. הסיפור בעל פה על רודופיס וסנדליה המוזהבות הקטנות מתארת ​​שפחה יוונית שנישאת בסופו של דבר למלך מצרים. הוא תועד לראשונה על ידי גיאוגרף יווני (סטרבו) במאה הראשונה לפני הספירה.

מופעי חנוכה 2022 כרטיסים מוזלים

מה עושים בשנה בחנוכה? לקראת החופש סיקור הצגות החג. מה עוד באתר? אספנו עבורכם את מיטב ההצגות של חופש חנוכה ויצרנו את מדריך מופעי חנוכה 2022. איפה יש כרטיסים מוזלים מבצעים על כרטיסים להופעות ברחבי הארץ טיפים חשובים והכי חשוב – לחזור לבית בשלום!.

מבלים בחנוכה המלצות לבילוי משפחתי בטבע ועם הדבורים ברחבי הארץ 

לכבוד חג החנוכה מזמינה מועצת הדבש ליהנות מפעילויות במכוורות ברחבי הארץ. מה תוכלו לעשות שם?. הכנת נרות מדונג דבורים, הכנת חנוכיות, סופגניות עם דבש. רוצים עוד?. תוכלו לשלב התבוננות בכוורת אמתית. בנוסף, מפגש עם דבוראים ולמידה על עולמן הקסום של הדבורים.

עוד פרטים על כוורת דבורים פעילות לילדים חנוכה 2022 אטרקציות