איתור כספים אבודים

איתור כספים אבודים Image courtesy of fantasista at FreeDigitalPhotos.net

שירות איתור כספים בכל חברות הביטוח קרנות פנסיה קופות גמל וקרנות השתלמות איתור ירושות
כתבת מומחה של אתר wesave ניתן לפנות לייעוץ בנושא איתור כספים למומחי האתר בנושא

Image courtesy of fantasista at FreeDigitalPhotos.net

כספים אבודים הם מכת מדינה בכלכלה האישית ואחד מגורמי הנזק לארנק האישי של האזרחים. למרות פעולות הממשלה לצמצם את היקף התופעה עדיים מנוהלים בבנקים חברות הביטוח וקרנות הפנסיה ביטוח חיים פיצויים וחסכונות אבודים שלא ניתן לזהות במיוחד כספי נפטרים וירושות .

על מנת לאתר כספים אבודים על שמכם או כפסי ירושה ניתן אנו מציעים שירות איתור כספים אבודים בכל חברות הביטוח ומבטיחים תוצאות מהירות בתחום איתור כספים אבודים הר הכסף הפרטי שלך 

למה לא מוצאים כספים אבודים 

ברוב חברות הביטוח וקרנות הפנסיה בסיסי הנתונים אינם מדויקים ב 100% ולכן יש לבצע איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות או לפי שם או לפי אמצעי זיהוי אחרים על ידי מומחים שיודעים לכוון את חברת הביטוח בצורה נכונה. 

כספי ביטוח חיים וסכמי ביטוח למקרה פטירה 

אנשים שהיו מבוטחים בביטוח קולקטיבי בקופות גמל או בחברת ביטוח אינם רשומים בשמם באופן ישיר. יש לפנות לחברת הביטוח באופן מסוגר או לקופת הגמל ולוודא האם קיים ביטוח חיים ולאתר כספי נפטר גם אם לא היו בצורת חיסכון 



פדיון כספים אבודים 

לאחר איתור כספים אבודים על שמך מומחי האתר יוכלו לסייע לך בהכוונה כצד לפדות כספים אבודים גם ללא צו ירושה במקרה של איתור כספים לנפטר או כספי ירושה מכל החוק. אנשים שהיו מוטבים בקופות גמל יכולים למשוך את כספם גם ללא צו ירושה או צוואה. 

פניה לביצוע איתור כספי נפטרים וירושות

ניתן לפתור לשירות בלעדי של אתר WESAVE בנושא איתור כספי ירושה של נפטרים. השירות כולל איתור כספים אבודים החל משנת 1955 בכל קופות הגמל , חברות הביטוח, קרנות הפנסיה מלוות , בנקים קרנות השתלמות ועוד מספר גופים המחזיקים הון תועפות של הציבור.

 

 

נא להשאיר פרטים ברורים ומדויקים שירות מקצועי מענה מהיר