אד אסטרה צפייה ישירה כתוביות עברית

אד אסטרה צפייה ישירה כתוביות עברית 

הפרומואים מבטיחים ומקיימים סרט מעולה בכיכובו של ברד פיט . זה אולי סרט מדע בדיוני אבל הוא עומד בסטנדרט של סרטי האזהרה לאנושות מה עלול לקרות עם הכדור יהיה נתון בידיים לא נכונות. היכונו לחוויה מבית Ad Astra 20th Century Fox אד אסטרה צפייה ישירה כתוביות עברית. עכשיו בנטפליקס ישראל 2022 סרטים חדש

אד אסטרה צפייה ישירה כתוביות עברית 

אד אסטרה צפייה ישירה כתוביות עברית

סרטים חדשים לקראת ראש השנה אד אסטרא צפייה ישירה 

יש אנשים שאין להם זמן לבדוק זכאות למענק עבודה , אין זמן לצפייה ישירה בנטפליקס הם מאד עסוקים כי הם צריכים להציל את העולם והם עושים את זה בסטייל . יחד עם טומי לי ג'ונס , ליב טיילר יפת התואר לעד ודונלד סאת'רלנד הענק האחד והיחיד שמוכר לנו ממשחקי הרעב ומסרט הריגול – חוד המחט .

אז בגדול האסטרונאוט רוי מקברייד (בראד פיט) נוסע לקצוות החיצוניים של מערכת השמש כדי למצוא את אביו הנעדר , שיצא למצוא חייזרים . כל זאת רקע תעלומה המאיימת על הישרדות כדור הארץ . המסע שלו יחשוף סודות המאתגרים את טבע הקיום האנושי ואת מקומנו בקוסמוס. איך אמרה המורה שלי,  כל אחד צריך לדעת מה המקום,  ואז שלחה אותי לעמוד בפינה .

כרטיסים לקולנוע אחד ועוד אחד בכרטיס אשראי 

לא משנה איך יקראו לזה חברות כרטיסי האשראי או בנקים שנותנים מבצעים 1+1 בקולנוע , אבל אין ספק שמדובר באחת ההנחות החשובות על בילויים לבני כל הגילאים.

חשבון פשוט של זוג שיוצא פעם בחודש לסרט מצביע על חיסכון של כ 600 בשנה . הרבה מאד כסף . לכן חשוב להכיר את כל המבצעים מסוג 1 1 קולנוע כמו למשל הטבת סרט 1+1 מאמריקן אקספרס‎ ויתר חברות האשראי.

אגב גם באתר הפנאי של מנוי פיס יש לו מעט הטבות לסרטים שמסייעים לנו לבלות ולחסוך הרבה מאד כסף ולשמור את ההטבות של חברות האשראי . תוקף המבצעים לפי שיקול דעת המפרסמים.

סינמה סיטי בכל ימות השבוע 18 שח כרטיס  ובימי חמישי כרטיס ב 9 שח בלבד.

יתר המבצעים כרטיס לסרט בHOT CINEMA שניתן לממש בימי חמישי בלבד , ואולי זה יתרון שניתן לצאת לסרט ברגוע של חמישי . ביתר ימי השבוע ניתן לרכוש כרטיסים והטבות , לא פחות טובות מ 1+1  לקולנוע במסגרת מחיר כרטיס לסרט בHOT CINEMA גלובוס מקס לשעבר במחיר מגוחך של 18 שקל בלבד .