הסרטים הכי טובים בנטפליקס לצפייה בבית 2024

הסרטים הכי טובים בנטפליקס לצפייה בבית 2024

עכשיו שכולנו נמצאים הרבה שעות בבית ומה כבר יש לעשות וכמה הזמן אפשר לעבור מול חדשות ועוד חדשות אז אספנו לכם רשימה של סרטים מעולים מכל הסוגים ובכל השפות שאפשר לראות חופשי בנטפליקס  ולהישאר עם חיוך על הפנים. הסרטים הכי טובים בנטפליקס לצפייה בבית. מה חדש באפליקציה 2024?. 

מומלצים בנטפליקס סרטים 2023 

מותחן מומלץ לצפייה ישירה היט

הנה המלצה חמה למותחן קלאסי מסוף שנות התשעים, אבל כזה שעומד במבחן הזמן. איך קוראים לסרט לצפייה ישירה או הורדה למכשיר?. היט לצפייה ישירה. אל פאצ'ינו יחד עם רוברט דה נירו ואל קילמר מככבים בסרט שבמרכזו
שוד שהשתבש מוביל למשחק מסוכן של חתול ועכבר בין גאון קרימינלי לבין הבלש הקשוח שמפתח אובססיה ללכידתו.

Outside the Wire סרט אקשן עתידני במסגרת סרטי מדע בדיוני.

נקודה אדומה בנטפליקס סרט אימה מומלץ לצפייה ישירה עם תרגום עברית. לא בטוח שתרצו לצאת לראות את הזוהר הצפוני אחרי שתצפו.

חדשות העולם הגדול עם טום הנקס המעולה

חייל אשר שוחרר מהצבא לאחר מלחמת האזרחים האמריקאית, נודד מעיר לעיר וקורא את החדשות לתושבים המקומיים. כשהוא פוגש נערה יתומה שנחטפה ע"י אינדיאנים בצעירותה, הוא יוצא למסע השיבה לבית יחד עם הלנה זנגל, מייקל אנג'לו קובינו

האיש האפור 2022 סוכן CIA מסתורי חושף סודות מפלילים של הסוכנות, ומוצא את עצמו נרדף ברחבי העולם על ידי סוכן סורר וסוציופת שמציע פרס על ראשו. בכיכוב ריאן גוסלינג וכריס אוונס. סרט מתח מומלץ בנטפליקס ישראל.

בן אפלק כוכב באטמן נגד סופרמן שחר הצדק. מה רואים היום? סרטי מדע בדיוני מעולים לצפייה ישירה. מה קורה על המסך?. איש הפלדה נגד האביר בגלימה: באטמן מתחיל לחשוד בכוחו ההולך וגדל של סופרמן, ולקס לותור ממהר לנצל את המצב. מי עוד על הסט?. הנרי קאוויל ואיימי אדמס.

שומקום מותחן מומלץ בנטפליקס ישראל 

אישה הרה מצליחה להימלט מארצה, שהוחרבה בידי משטר רודני. עכשיו היא נסחפת לבדה בתוך מכולה בים ונלחמת על חייה. בכיכוב: אנה קסטיו,טמאר נובאס, טוני קורבילו.  אהבתם את העולם בסדרה סיפורה של שפחה?. כעת שני ניצולים בעתיד דיסטופי.

אהבה נשכחת דרמה מומלצת 

מנתח מוערך לשעבר שאיבד את משפחתו ואת זיכרונו מחדש את הקשר עם אדם מעברו הנשכח. אולי הוא יזכה סוף-סוף בגאולה. לשק ליחוטה, מריה קובלסקה ואונסי ליס מככבים בעיבוד מרתק לרומן מאת תדיאוש דולגה-מוסטוביץ'.

מה רואים הערב?. במערב אין כל חדש סרט מומלץ לצפייה ישירה 

פאול בן ה-17 מצטרף לחזית המערבית במלחמת העולם הראשונה, אבל המציאות העגומה של חיים בשוחות מצננת עד מהרה את התלהבותו.

צל ועצם עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה נטפליקס 

אלינה סטרקוב, מציירת מפות יתומה, מגלה שיש לה כוח שיכול לשנות את גורלו של עולמה מוכה המלחמה, ונאלצת להילחם בכוחות אפלים שזוממים נגדה.
מי משחק בסדרה צל ועצם עונה 2 לצפייה ישירה?. ג'סי מיי לי, בן ברנס וארצ'י רנו מככבים בסדרה המבוססת על "טרילוגיית הגרישה" המצליחה של לי ברדוגו.

הנערה הכי בת מזל בעולם סרטים חדשים לצפייה ישירה 2023 דרמות מומלצות 

חייה המושלמים של כתבת מצליחה בניו יורק מתערערים אחרי שבמאי סרטי דוקו-פשע מאלץ אותה להתעמת עם עברה המטריד והקשה מתקופת התיכון. מי משחק?. ילה קוניס, פין ויטרוק,ק וני בריטון.
למה מומלץ?. מילה קוניס מככבת בדרמה סוחפת המבוססת על הרומן רב המכר מאת ג'סיקה נול, שגם כתבה את התסריט.

סרטים מצחיקים קומדיות קלילות בנטפליקס

הנה רשימה של סרטי קומדיה שגם אם ראיתם אותם פעם אחת הם יעשו לכם טוב בבידוד או בשעות שכל המשפחה ביחד ועוד מעט המטבח יוצא מכליו מצחיקים ותיקים וכל מה שאתם רק רוצים !

  • חבורת מונטי פייטון יצרה את בריאן כוכב עליון Life Of Brian בשנת 1979. האם מדובר בסרט חובה? הוא ימשיך להציק גם בעוד 100 שנה מומלץ בכיף.
  • הדיקטטור עם סאשה ברון כהן. היוצר של בוראט וכוכב הסדרה על אלי כהן. אחד הסרטים הכי מצחיקים של השחקן שפעם התנדב בקיבוץ והיום הוא אחד מכוכבי הוליווד.
  • הפרלמנט עם אסי כהן ערן זרחוביץ יובל סמו ליאת הרלב מריאנו אידלמן ומאור כהן האחד והיחיד שהוא גם זמר ויוצר מוכשר שאני מאד אוהב . כל הפרקים בנטפליקס ברצף והרבה צוק הומור שחור מיניות ובדיחות קורעות

להשאיר את העולם מאחור לצפייה ישירה עם ג'וליה רוברטס ו – אית׳ן הוק

הסוף ייתכן ויאכזב חלק מהצופים. מה שכן, לפניו יש קבלנו סרט עלילתי ברוח האפוקליפסה שלא משאיר רגע אחד של שקט מול המסך. ומה עם סצנת הטסלות?. בקיצור מותחן עשוי היטב ומומלץ לצפייה ישירה 2024. לא ראיתם?. פספסתם!. תקציר הסרט?. חופשה משפחתית בבית נופש יוקרתי מקבלת תפנית אפלה כשמתקפת סייבר משביתה את המכשירים של בני המשפחה – ושני זרים מופיעים בפתח דלתם.

אל קמינו סרט המשך לשובר שורות

מה יש להגיד ! סוף ראוי לשובר שורות ולג'סי פינקמן הדמות היחידה שהצליחה לצאת מהמעגל ההרסני של וולטר וייט. הרבה שנים המתנו לראות מה יהיה הסוף של ג'סי ובסוף קבלנו את הכי טוב שיש .

סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

סרט ההמשך לשובר שורות אלקמינו צפייה ישירה

האירי נטפליקס צפייה ישירה תרגום מובנה 3 שעות ארוכות ויותר 

כל הכוכבים הגדולים שהפכו את סרטי המאפייה קאלט חוזרים בסרט המוסקט שלהם. רוברט דה נירו יחד עם גו פשי. אבל הפעם עם אל פצ'ינו. סרט שנראה כמו נסיון לקבע בתודעה את סיבת היעלמותו של של

האירי נטפליקס צפייה ישירה כתוביות עברית

האירי נטפליקס צפייה ישירה כתוביות עברית

 

הסרטים הכי טובים בנטפליקס לצפייה בבית צפייה ישירה המלצות סרטים בכיף קומדיות מוצלחות ומצחיקות מכל הזמנים סרטי מתח מדע בדיוני הסרטים הכי טובים חלק מהסרטים המומלצים ניתן לצפות גם ב YES גם ב HOT  ובערוצי שידור נוספים !

צפו בווידאו ספיידרמן ברחבי ממדי העכביש סרטים חדשים 2023 

חדשים בנטפליקס 2023 צפייה ישירה סרטים להורדה קישור סודי 

איש מזל התאומים סרט עם ויל סמית. מתנקש עילית שפרש לאחרונה מהמקצוע נרדף על ידי שיבוט צעיר.

צ'רלי בממלכת השוקולד עם ג'וני דפ, פרדי היימור, דיוויד קלי. וילי וונקה פותח את דלתות מפעל השוקולד שלו בפני חמישה ילדים ומלמד אותם את סודות הממתקים המדהימים שלו.