הבוגדים ערוץ 12 צפו בווידאו נאמנות בסימן שאלה

הבוגדים ערוץ 12 צפו בווידאו נאמנות בסימן שאלה

מתי בפעם האחרונה נחת כאן פורמט ריאליטי שמשגע את העולם ועוד מעט ישבה בקסמיו גם אותנו?. בקרוב יחלו בערוץ 12 לצפייה ישירה שידורי העונה הראשונה של הסדרה. קבלו את הבוגדים ערוץ 12 צפו בווידאו . מה חדש על המסך?. הריאליטי עם אסי ורותם מי ינצח ויזכה בפרס הגדול 20 משתתפים שינסו לגלות מי בוגד סדרות ישראליות.

המנחים האהובים הפורמט המצליח הבוגדים ערוץ 12 צפו בווידאו  

כסף אהבה ותשוקה מניעים את העולם. אם אתם לא בטוחים באמירה הזו אולי תשנו את דעתכם. בשעה שלא פחות מ 20 מתמודדים יתכנסו בטירה מסתורית בהולנד וינסו לזכות בפרס הגדול. מה הולך לקרות על המסך?. הנה ספוילר וכמובן ווידאו לקראת הבוגדים פרק 1 לצפייה ישירה קשת 12. 

עוד באתר פקין אקספרס צפו בווידאו סדרה חדשה בערוץ 13

איפה אפשר לראות את הסדרה החדשה סדרות ישראליות? 

פעם היינו רגילים ללחוץ על השלט לפי מספרי הערוצים. מה קרה?. השנים האחרונות שנו את הרגלי הצפייה שלנו. מה קרה?. שתי פלטפורמות שידור ואפליקציות שנכנסו לשוק הישראלי שינו את הדרך בה אנו צופים בסדרות ישראליות לצפייה ישירה. אז הנה האפליקציות וערוצי השידור בהם תוכלו לצפות בסדרה החדשה של ערוץ 12. 

free tv אפליקציה חדשה לצפייה ישירה ערוצים ישראליים שידור ישיר, צפייה חוזרת ומאות סרטים וסדרות מהארץ והעולם. מה עוד?. ערוצי הספורט לנייד. אשתי לחצה ואנו הצטרפנו במחיר הכרות של 29.90 שח. מה המסקנה מאז תחילת המנוי?. שווה כל שקל!. ומה ברור מאליו?. אשתי תמיד צודקת ובתקציב המשפחתי אינה בוגדת. 

ערוצי הכבלים + yes 

אפליקציית 12+ המעולה המאפשרת צפייה חינם בסדרות ישראליות ושלל תכנים. 

הגרסה הישראלית לסדרה The Traitors' בין בוגדים לנאמנים

אז מה הולכים לעשות המתמודדים על המסך?. אסי עזר ורותם סלע, מאהובי הקהל בישראל, ינחו את הסדרה בה ייקחו 20 משתתפים. ביניהם תהיה קבוצה של בוגדים שתנסה לתעתע בהם ולזכות בפרס.

איך יודעים מי הבוגדים בסדרה?. הם חלק מהמשתתפים ונבחרו על ידי המארח בטירה.

למה אנשים בוגדים?. כסף כמניע לבגידה הבוגדים ריאליטי

אנשים לפעמים מתנהגים בצורה לא ישרה כדי לאסוף פרסים כספיים לא ראויים. מחקרים מראים שאנשים משקיעים יותר מאמץ כדי להימנע מהפסדים כספיים מאשר בהשגת רווחים, ובהתאם לכך הם מרמים יותר כדי להימנע מהפסדים מאשר לרכוש את הסכום המקביל (סלידה מהפסדים). אחת המסקנות הנפוצות במחקרים מראה שגודל התגמול והחשיפה לכסף משפיעים על רמות הבגידות.

צפו בווידאו הבוגדים ערוץ 12 פרק 1 פרומו