המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים

המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים

שלא יהיה לכם ספק זו העונה האחרונה של המאה אבל זו העונה הטובה ביותר. 100 היא סדרה המציגה כיצד האנושות עושה הכל על מנת לא לשרוד לאחר מלחמה גרעינית. אבל המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים תסיים את הסדרה עם ניצחון גדול לכוכבת קלארק גריפין. מבטיחים.

המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים

המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים

פרק 13 עונה 7 ה 100 לצפייה ישירה 

היינו צריכים לנחש לפי עונה 6 שהולכת להיות הפתעה ענקית ותפנית בעלילה. אז בואו קודם כל נעשה קצת סדר בעלילה.

בסוף עונה 5 עזבו גריפין יחד עם עוד כמה חברים ששרדו את הסערה הגדולה בעונה 5 המאה. הם עשו זאת באמצעות ספינת חלל עליה הורדמו כמה מאות אסירים. כמאה שנים קודם לכן ולאחר שבצעו מרד חזרו לכדור הארץ רק על מנת לגלות שלא באמת יש לאן לחזור.

מודעות גוגל



במקביל הסתבר שמכדור הארץ המריאו לפני השמדתו כמה משלחות שתפקידן היה לאתר בית חדש לאנושות. מאז איש לא יצר איתן קשר והן לא נתנו סימן חיים. האש הקדמונית שרדה אבל כרגע היא מביאה יותר נזק מאשר תועלת.

עוד באתר – איזה סדרות יש בנטפליקס?

מונטי מכניס את כולם לשינה מלאכותית ושולח אותם לאחד הכוכבים שאמורים להיות מיושבים. טוב לפחות ראויים למגורי אדם. מונטי והארפר לא נכנסו לשינה, בחרו לחיות. יחד  הם הולידו ילד וכאשר כולם מתעוררים את נוחתים על כוכב ומסתורי שקוראים לו סנקטום. על שם הכור הגרעיני שמספק אנרגיה.

במשך עונה 6 המאה לצפייה ישירה קורים שני דברים חשובים שמובילים להתרחשות של העונה השביעית של ה 100. מצד אחד שרידי המאה מגלים שהכוכב המוזר מאוכלס על ידי אחת המשלחות ומתנהל על ידי חבורת אנשים שקוראים לעצמם הפריים. הם למדו לשמר את התודעה שלהם ובכל פעם שהם מזדקנים או מתים הם קמים לתחייה עם גוף שצעיר של אחד התושבים.

שער היציאה מכדור הארץ והלהבה של בקה פרנקו המאה לצפייה ישירה בנטפליקס 

ההפתעה הגדולה מתרחשת בעונה השביעית כאשר אנחנו נחשפים לילדי גבריאל ונחשפים להפתעה הכי גדולה על הסדרה. בנוסף למשלחות שיצאו יש עוד קבוצת בני אדם ששרדו. מנהיגם, הרועה, גלה שער לחלל החיצון והם עברו ללא ספינות, אלא באמצעות חור תולעת לעולמות חדשים והם שורדים לא רע על כוכבים אחרים. אלא מה שיש להם תכניות אחרות לגבי הגזע האנושי. וכאן מתחילה העלילה להסתבך.

הסדרה המאה עונה 7 לצפייה ישירה כל הפרקים תרגום עברית מובנה הסברים וספוילרים עלילות בלאמי קלארק גריפין וה 100 בדרך למלחמה האחרונה שתציל את האנושות.

צפו בווידאו עונה שבע ואחרונה של ה-100 לצפייה ישירה פרקים מלאים

עם הסוף המפתיע. אז כן, אולי ניחשתם. לא מדובר במלחמה האחרונה של האנושות, אלא במבחן האחרון שלה. ומי שרד? חלק מהדמויות שליוו אותנו החל מעונה 1 פרקים מלאים המאה ועד לסוף עונה אחרונה.

לאחר שכבר ראינו את כל העונות, עלתה בנטפליקס העונה השביעית של המאה. מה נשאר?. צפו כעת בסדרה כולה עם פרקים מלאים לצפייה ישירה עד לסוף הסדרה. 100 לצפייה ישירה עונה 7 עם תרגום עברית.