השוטרים צפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים

השוטרים צפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים

לכאורה אין צורך בספוילרים לקראת פרק 1 השוטרים ערוץ 12 מאקו לייב. הסדרה מתבססת על פרשת השוטרים הנוקמים מנהריה. הסוף, כמו סדרות מבוססות אירועי עבר כבר ידוע. אבל מה מלבד נקודת הקצה והאירוע עצמו, הסדרה נבחנת על הדמויות ונבכי הנפש של גיבוריה. השוטרים צפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים. ומה חדש בשנת 2023?. עונה שנייה מצטלמת בימים אלו ותמונות ראשונות מגיעות מהסט. 

"<yoastmark

שני מטר מחוף אכזיב נהריה עולה בלהבות הפשע 

בעיר הכי צפונית בישראל- נהריה. ארץ הגעתון והייקים שהקימו תעשיות פאר יש מתח מעל ומתחת לפני השטח. כי מעיר של חלוצי התעשייה בצפון, עיר של בתי מלון בו בילו הוריי את ירח הדבש שלהם, מסתובבות כעת צרעות והעיר מייצגת ייאוש רשע ופשע. ומוסיף בטיילת הגעתון לגלוש וכבר כמעט אין תקווה לעיר. מתוך הכלים השבורים האלו צמחה פרשת השוטרים הנוקמים. זו הפרשה שהייתה הבסיס לתסריט של השוטרים. סדרה ישראלית חדשה לצפייה ישירה ערוץ 12 מאקו לייב. 

הנוקמים והשוטרים ערוץ מאקו פרק לצפייה ישירה  

מעיר של בתי אבות ובתי מלון של פעם, כאלו שעושים לך חשק לחזור אליהם ללילה נוסף של אהבה. כך הפכה נהריה לעיר הפשע של הצפון הרחוק. השוטרים בעיר מרגישים חסרי ישע ומי שקובע את סדר היום הוא הפשע. על סף הדמיון לסרטו הראשון של דה נירו כבמאי " סיפור מרובע ברונקס", גם לעבריינים יש הילה שיותרת בעיקר תסכול אצל מספר שוטרים בעיר ומכאן מתחיל המפנה בעלילה בסדרה החדשה של ערוץ 12.

2023 השוטרים עונה חדשה מי משחק בעונה 2?

בצוות השוטרים הנוקמים מתחנת המשטרה בנהריה. כמה שינויים בעלילה והפרספקטיבה הביאה המציאות לסדרה מאז העונה הראשונה. מה קרה מאז?. מרבית המעורבים, לא מהצד של אנשי החוק, בבתי הכלא או במקום גרוע מכך. מי ישחק בעונה השנייה של השוטרים?.  שני כהן, צחי הלוי, מאור שוויצר, דני שטג, דניאל גד, יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו

הכל התחיל באידיליה…..עד שבא צחי הלוי 

איפה היה צחי לוי עד פאודה? מה שטוח עכשיו הוא שם נרדף לסדרה ישראלית מוצלחת. לא בגלל שזכה, כמעט בהליכה במזר במסכה, אלא בעיקר שהאמירה החברתית שלו כאילו נבטת במשחק שלו. התברכנו בצחי הלוי. על המסך כשחקן, כזמר ואדם בחברה שלנו.

כשהמלחמה שלך מסכנת את המשפחה שלך, אתה מוכן ללכת הכי רחוק שאפשר – אחרי עשרים שנה אלון חוזר לנהריה לעיר ילדותו ומגלה שהוא צריך להילחם עליה אבל אין לו מושג למה הוא נכנס. האמת שגם לאזרחי ישראל לא היה מושג. שאלה מעניינת נוספת היא כיצד הסדרה מצליחה להתמודד עם חווית הנטישה של החברה הישראלית ושל הפרקליטות את השוטרים הנוקמים במציאות.

רשימת שחקנים וספוילרים מאקו טיוי

שני כהן, שלומי יפרח ושירי מימון בליהוק מפתיע במיוחד
צחי הלוי הכוכב של הסדרה
נמרוד הוכנברג, מאור שוויצר
הדר רצון-רותם, דניאל גד
דני שטג,דור הררי
אלי פיניש והאחד והמיוחד הוא ולא אחר קבלו את אורי גבריאל

צפו בווידאו לקראת פרק 1 השוטרים ערוץ 12 צפייה ישירה

הסדרות החדשות של 2023 מומלצות לצפייה ישירה
  • גולסטאר מקורו לצפייה ישירה עם כל הכוכבים של המסך
  • נינגה ישראל 2023 עם המסלול הכפול אל תחמיצו
  • משפחת שדה הוט 3 מה קורה בבית של אלירז אילנית אלין ולאים גולן
  • רפאליס פרקים מלאים לצפייה ישירה בהוט
  • מנגן ושר – התהילה מגיעה לבר צברי ולראש העין
  • פריפריה אימפריה  – נשות האופנה של רמלה לוד אשsוד ואשקלון לא צריכות את תל אביב yes