טיסות זולות לפולין lowcost

טיסות זולות לפולין lowcost

בעשור האחרון הפכה ורשה בירת פולין לצד זקופונה וקטוביץ ליעד מבוקש בקרב תיירים ישראלים. ההיצע הרחב של טיסות זולות לפולין lowcost מאפשר לתכנן טיול לפולין במחירים מפתיעים

טיסות זולות לפולין lowcost

טיסות זולות לפולין lowcost

דילים לורשה טיסות זולות לפולין lowcost

אתרי אינטרנט רבים מציעים טיסות זולות לפולין lowcost באמצעות חברות טיסה מוכרות שכבר הפכו לשם נרדף לטיסות זולות לחו"ל. מדי שנה מצטרפות עוד חברות lowcost לרשימת חברות התעופה הזולות .

באמצעות אתר wesave  ניתן לבצע השוואת מחירי טיסות לחול ולבחור בטיסה המשתלמת ביותר עבורכם.

השוואת טיסות לפולין מחירי  lowcost

כאשר משווים מחירי טיסות באמצעות אתר בינלאומי חשוב להבין מה כולל מחיר הטיסה שאנו רואים . חשוב לבחור טיסה שמחיר הכרטיס כולל גם כבודה או שמחיר הוספת כבודה לא גורם למחיר כרטיס טיסה להיות גבוהה באופן משמעותי ממה שהוא מוצג תחילה.

אתר בינלאומי להשוואת מחירי טיסות 

חברת jetradar מבצעת השוואת מחירי טיסות לפולין כך שתוכלו לבחור את הטיסה המועדפת עליכם לפולין או לכל יעד אחר בעולם לפי תאריך ומחיר טיסה . לצד מחירי טיסות נמוכים ניתן לאתר באתר שלנו בתי מלון מומלצים בפולין למטייל העצמאי ולבחור מלון במרכז העיר או במיקום אטרקטיבי בכל מקום בעולם .

סיורים בוורשה בעיר העתיקה חינם 

מאתר דילים לפולין מאפשר צפייה במחירים הטובים לבתי מלון בפולין בכל רגע נתון ולבחור את המלון הטוב ביותר עבורכם .  בכל עיר באירופה ניתן לבחור טיול מאורגן או סיור רגלי בעיר באמצעות מדריכים המציעים סיורים חינם בוורשה סביב מבחר נושאים לרוב מדובר במדריכים מנוסים ובקבוצה מגוונת של מטויילים מכל העולם מה שמעצים את החוויה

אטרקציות בבירת פולין

תצפית ארמון התרבות והמדע – במרכז העיר מול מריוט ורשה ומרכז הקניות זולטי טרסי 20  שח כניסה לתצפית מדהימה מקומה 30 של המבנה ההיסטורי . במקום פועל בית קפה וחנות מזכרות יקרה .

העיר העתיקה של ורשה  – טוב לא ממש עתיקה כי העיר העתיקה של ורשה נבנתה מחדש ושוחזרה לאחר מלחמת העולם השנייה בה היא נחרבה כליל. בכל זאת מדובר בחצי יום של שווקים צבעוניים חנויות ומוזיאון מינרלים שווה במיוחד !