כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי של ירושלים

כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי של ירושלים את הסדרות

מאז פרצה לחיינו הסדרה המעולה של yes אנחנו לא מפסיקים להתרגש עם לונה, גבריאל, אפרים סיטון והחברים ליצירה המושלמת שהפכה אותה לסדרה הישראלית הטובה ביותר השנה. תשובות ושאלות בנושא אתר הסדרות הישראלי צפייה ישירה. צפו בווידאו בסוף העמוד. כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי של ירושלים. מתי חוזרת מלכת היופי לעונה2?. החל מתאריך 21/03/2023 פרקים מלאים yes. איפה רואים את הסדרה?  ב- yes VOD ימים שני שלישי רביעי בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV

כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי של ירושלים

כמה פרקים יש בסדרה מלכת היופי של ירושלים

החל מה-23/01 ב- yes VOD ימים ב-ד בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV

איך אפשר לראות את כל הפרקים של מלכת היופי yes

באתר יוטיוב ניתן לצפות בכל ארבעת הפרקים הראשונים חינם. את יתר 50 הפרקים ניתן לראות באמצעות yes vod  ובשידורים חוזרים yes TV DRAMA, ו-STINGTV.

בנוסף, ניתן לצפות בכל הפרקים של עונה 1 לצפייה ישירה באמצעות אפליקציית נטפליקס ישראל. גם עונה 2 מלכת היופי תוכלו לראות באמצעות מנוי חבילה בסיסית בנטפליקס.

עוד באתר – כל הפרקים מלכת היופי של ירושלים

סה"כ, בעונה הראשונה,  ישנם 50 פרקים בסדרה המבוססת על ספרה של שרית לוי ישי ונמכר בכ-300,000 עותקים ועוד היה נטויה!

הסדרה שודרה במהלך חודשים יולי אוגוסט 2021 ויצאה לפגרה לאחר כ-28 פרקים. בימים אלו מופקת עונה 2 מלכת היופי ומשודרת בנטפליקס ישראל פרקים מלאים וצפייה ללא הגבלה בסרטים וסדרות.

בעונה השנייה אנו חוזרים לעלילות לונה ארמוזה ויתר בני המשפחה.

מתי חוזרת הסדרה לפרקים נוספים? 28 פרקים מלאים עונה 2 

הסדרה תחזור עם כ-22 פרקים חדשים לאחר חגי תשרי. בעונה השנייה צפויים, ככל הנראה, 50 פרקים נוספים.

נכון, "מלכת היופי של ירושלים" יצאה להפסקה, אבל אנחנו לא ניתן לכם להיפרד בלי להשאיר טעם של עוד. קבלו הצצה לכל מה שמחכה לכם בחלק השני של העונה, החל מה-29/09/2021, יש למה לחכות!.

ומתי העונה השנייה של מלכת היופי?. בימים אלו מצולמים הפרקים החדשים. השחקנים החדשים שהצטרפו לסדרה: אקי אבני, מייקל לואיס ושירי מימון.

בעונה השנייה של מלכת היופי יש בסך הכל 28 פרקים מלאים לצפייה ישירה. היכן אפשר לצפות בכל הפרקים החדשים של עונה 2?.  כל העונה זמינה ב-yes VOD. אגב העונה הראשונה זמינה לצפייה ישירה בנטפליקס.

מלכת היופי של ירושלים עונה 3 מתי יש עונה חדשה

מלכת היופי של ירושלים עונה 3 מתי יש עונה חדשה

מלכת היופי של ירושלים עונה 3 מתי

נכון שכולנו עכשיו צמודים למסכים אבל יש סדרה אחת שחסרה לנו. בחודשים האחרונים רבים שואלים מתי זה יקרה. על מה אנחנו מדברים?. מלכת היופי של ירושלים עונה 3 מתי. אז נכון לעכשיו אין פרטים חדשים על צילומים או כוונה להמשיך עונה חדשה, ואם אנו נדע משהו על מלכת היופי עונה 3 כמובן שנדווח כאן באתר.

מאחורי הקלעים של הסדרה צפו בווידאו יובל שרף עונה על שאלות

חיפשנו בגוגל "יובל שרף" ומצאנו את השאלות שהכי מעניינות את הגולשים לדעת, ואז שאלנו אותה
מלכת היופי של ירושלים, עכשיו ב-yes VOD. יחד עם מלי לוי בתפקיד גברת פרנקו אמא של מטילדה ועם הילה סעדה בתפקיד רוזה ארמוזה.

סדרות ישראליות מומלצות yes  לצפייה ישירה 
  • מעילה אתי אלון – סדרה המבוססת על סיפור המעילה הבלתי יאמן של אתי אלון בבנק למסחר. ימי חמישי ב-22:00. משחק מעולה של יהודה לוי, דאנה אבגי ודובר קוסאשווילי בהופעה נדירה ומשובחת.
  • הבוזגלוס עונה 5 פרקים חדשים- שבט בוזגלו אמר את דברו! העונה הכי מטורפת של הבוזגלוס מגיעה. כל הדרך של אסי למיליון, המהפך של עדי, הדרך של מאור בחזרה למגרשים ועוד המון קטעים שהולכים לכבוש אתכם. לא רוצים לפספס אף קטע.
  • yes שירות לקוחות מספר טלפון 1-800-208-000