מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון: צפו בחופה של לונה ודוד

מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון: צפו בחופה של לונה ודוד

כל דבר טוב מגיע לסופו, גם אם הסיום הוא לא אופטימלי לכולם. קבלו את פרק הסיום של הסדרה מספר אחת על המסך בישראל. מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון לצפייה ישירה yes צפו בחופה של לונה ודוד- מה קרה בטקס החתונה של הזוג הצעיר, מה גילה גבריאל ואיך מסתיימת הסדרה. היכן אפשר לצפות בווידיאו של הפרק המסיים? בסוף העמוד!

הכתבה על פרק סוף עונה מלכת היופי של ירושלים מוקדש באהבה לכל יוצרי הסדרה! הסדרה המצליחה בארץ ובעולם וזוכת פרס האקדמיה, חוזרת לעונה חדשה וסוחפת.
החל מה-23/01 ב- yes VOD ימים ב-ד בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV

מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון צפו בחופה של לונה ודוד

מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון צפו בחופה של לונה ודוד צילום מסך יוטיוב ערוץ yes

"פנים מוזמנים ואותות סכנה"

חתונה הוא יום שמח. לא סתם אומרים שאין שמחה גדולה יותר מאשר כלה ביום חופתה. הטקס מסמל לא רק את הזוגיות ומקדש את המשפחה שבדרך. הוא מציין את השינוי במעמד האישי, את סופם של ימי התום וקבלת אחריות על משפחה שעליך להקים ולטפח. סבתא שלי עליה השלום, הייתה מברכת את הנכדות בברכה תמימה ומלאת משמעות- ביום חתונתך. כל היא איחלה, לבנות ולעצמה. היא מתייצבת ראשונה מתחת לחופה, משיגה את כוס היין ומעבירה אותה בין הנכדות שטרם נישאו.

ים של געגוע יש לי לאותם מראות. החל משנת 2022 הסדרה מלכת היופי של ירושלים עונה 2 נמצאת בשלבי הפקה. ידוע כי מלי לוי ויתרה על תפקידה. כמו כן מלכת היופי משודרת גם בנטפליקס ישראל.

עוד באתר מי זכאי למענק 750 שקל בשנת 2023 

אז למה כולם עצובים בחתונה של מלכת היופי של ירושלים? 

איך מסתיימת הסדרה מלכת היופי ב-yes. יש כאן אלמנט של עיני המתבונן. האם הסוף שמח או עצוב. תלוי את מי שואלים. לונה ארמוזה, התחתנה עם אהוב ליבה. תחת האהוב שלחם באצ"ל ונפל על קידוש הארץ. מי נשאר? החתן האולטימטיבי למרד הנעורים. הוא גבר משכמו ומעלה אבל מה הסיכוי שיוביל אותה לפסגות הכלכליות שידעה עם אביה או הייתה יכולה להגיע עם החתן יהורם בן שבת? זו אולי שאלה אפיקורסית. אבל אם תשאלו את רוזה ארמוזה, שכעת מתוודעת לממזר החדש במשפחה, יש לה תובנות משלה.

סיכום הסדרה מלכת היופי yes פרקים מלאים

מלכת היופי של ירושלים פרק אחרון לצפייה ישירה yes צפו בחופה של לונה ודוד- מה קרה בטקס החתונה של הזוג הצעיר, מה גילה גבריאל ואיך מסתיימת הסדרה. צפו בווידאו לקראת הפרק האחרון המלא של מלכת היופי! ומה אומר לסיכום? אנחנו רוצים עוד עונה! ותודה אחת גדולה לכל מי שעסק ביצירה!